Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Yo!

Gisteravond festivalletje hier in het dorp, was leuk. De Stier had nul energie dus die ging niet mee en ik ben er niet zo heel lang geweest. Ik mis regelmatig wat leuks door de ziekte van de Stier, maar ik begin het wat meer als een simpel feit te zien dan als iets oneerlijks waar ik een ingezonden brief over zou kunnen/moeten schrijven maar naar wie?? 🤣. We moeten er gewoon het beste van maken.

Nu eerst maar ff hardlopen onder een licht motregentje, heerlijk weer om hard te lopen.

Hond ligt eindeloos te wachten tot ik eindelijk van mn schermpje af ben 🥱

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Goedemorgen frummers 
Buiten een gulle zon, binnen heerlijk stil en een grote pot thee.
En een lekker lange dag voor mij die ik kan invullen hoe ik maar wil. 
Da's luxe. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst (bewerkt)

Dagpact:
Claudius
Yvonne
IJsvogel

Freekie 

Spirit

Weinig nieuws te melden. Zit me suf te prakeseren, wat nu op dit moment helpend voor mij kan zijn. Zit maar te zitten en te sippen. Gisteren zijn we beiden weer vroeg naar bed gegaan. Het lijkt soms wel, of we depressief  van elkaar worden. Het is niets voor mij, om al zo vroeg naar bed te gaan, maar de spijkermat ontspande zo lekker, dat ik ervan in slaap viel en daarna was het de moeite niet meer om naar beneden te gaan. Wel uitgerust, maar kan me nog steeds nergens toe zetten.

bewerkt door Spirit
Geplaatst (bewerkt)

Ik heb nog helemaal de behoefte niet om op zo'n plaats alleen binnen te gaan voor een koffie of zo. Ik ben al wel ijsjes gaan eten waar ze ook alchohol schenken. 

bewerkt door Claudius

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...