Claudius Geplaatst gisteren om 02:57 Rapport Geplaatst gisteren om 02:57 Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
bumperjim Geplaatst gisteren om 05:52 Rapport Geplaatst gisteren om 05:52 (bewerkt) Yo! Gisteravond festivalletje hier in het dorp, was leuk. De Stier had nul energie dus die ging niet mee en ik ben er niet zo heel lang geweest. Ik mis regelmatig wat leuks door de ziekte van de Stier, maar ik begin het wat meer als een simpel feit te zien dan als iets oneerlijks waar ik een ingezonden brief over zou kunnen/moeten schrijven maar naar wie?? 🤣. We moeten er gewoon het beste van maken. Nu eerst maar ff hardlopen onder een licht motregentje, heerlijk weer om hard te lopen. Hond ligt eindeloos te wachten tot ik eindelijk van mn schermpje af ben 🥱 gisteren om 05:54 bewerkt door bumperjim
lady jane Geplaatst gisteren om 06:25 Rapport Geplaatst gisteren om 06:25 goeiemooiemorgen frummers de sauna heeft t gewonnen van t strand morgen beter
Lika Geplaatst gisteren om 06:27 Rapport Geplaatst gisteren om 06:27 Man is op reis. Ben alleen met op dit moment 2 dochters ( morgen vertrekt er weer 1) en 2 honden. Ik werk gewoon. Helemaal prima.
Lika Geplaatst gisteren om 06:28 Rapport Geplaatst gisteren om 06:28 O ja, goedemorgen! ( en ik ben dus helemaal niet alleen eigenlijk…)
Yvonne Geplaatst gisteren om 06:32 Rapport Geplaatst gisteren om 06:32 Goedemorgen frummers Buiten een gulle zon, binnen heerlijk stil en een grote pot thee. En een lekker lange dag voor mij die ik kan invullen hoe ik maar wil. Da's luxe.
IJsvogel Geplaatst gisteren om 08:24 Rapport Geplaatst gisteren om 08:24 Dagpact: Claudius Yvonne IJsvogel
Freekie Geplaatst gisteren om 08:36 Rapport Geplaatst gisteren om 08:36 Goedemorgen, Allereerst sterkte @ikkanhet het lijkt me allemaal hele spannende en onzekere tijden. Ik hoop dat je er sterk doorheen komt. Dagpact: Claudius Yvonne IJsvogel Freekie
Spirit Geplaatst gisteren om 11:07 Rapport Geplaatst gisteren om 11:07 (bewerkt) Dagpact: Claudius Yvonne IJsvogel Freekie Spirit Weinig nieuws te melden. Zit me suf te prakeseren, wat nu op dit moment helpend voor mij kan zijn. Zit maar te zitten en te sippen. Gisteren zijn we beiden weer vroeg naar bed gegaan. Het lijkt soms wel, of we depressief van elkaar worden. Het is niets voor mij, om al zo vroeg naar bed te gaan, maar de spijkermat ontspande zo lekker, dat ik ervan in slaap viel en daarna was het de moeite niet meer om naar beneden te gaan. Wel uitgerust, maar kan me nog steeds nergens toe zetten. gisteren om 11:19 bewerkt door Spirit
bolletje Geplaatst gisteren om 12:15 Rapport Geplaatst gisteren om 12:15 Zitten jullie altijd thuis Spirit? Nooit samen ergens naar toe? Lekker genieten van iets zonder van elkaar maar met elkaar? Kom op eruit. bumperjim reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst gisteren om 13:18 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 13:18 Voor het eerst terug naar een café geweest waar ik vroeger steeds alchohol dronk. Nu had ik twee warme chocomelken. Ik was samen met mijn broer. lady jane, karin123, bolletje en 1 andere reageerden hierop 3 1
Claudius Geplaatst gisteren om 19:58 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 19:58 (bewerkt) Ik heb nog helemaal de behoefte niet om op zo'n plaats alleen binnen te gaan voor een koffie of zo. Ik ben al wel ijsjes gaan eten waar ze ook alchohol schenken. gisteren om 19:59 bewerkt door Claudius
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden