Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemiddag allemaal,

Vakantie zeker ?
Jeemig, wat is het hier stil !
Net terug uit de tuin.
Uren gewerkt, even tussen de oppasadressen door
2 dagen thuis geweest en morgen gaan we alweer naar de volgende
Daar zijn we al eerder geweest
Ook twee honden en 15 kippen.
kijken of de honden ons nog herkennen 😊

Ondertussen is het wachten op mijn eigen puppy.
Over 4 weken kijken en over 5 weken ophalen.
intussen krijgen we gelukkig wel veel filmpjes en foto,s van de puppies toe gestuurd

Geplaatst (bewerkt)

Veel te stil idd.

Ik zit hier op het herentoilet. Aan de andere kant vd muur is het damestoilet. Daar wordt door iemand echt onvoorstelbaar hard geplast. Echt alsof de pot omver moet. Ik weet van huis uit dat dames hard plassen, maar dit is echt een topper. Voor een heer van iets over de middelbare leeftijd nogal intimiderend.

Als ik nu snel naar buiten loop dan zie ik wie het was. Helaas zit ik hier nog even te typen omdat de dagdraad zo stil is.

Reacties, iemand? 😇

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
15 minuten geleden zei bumperjim:

Veel te stil idd.

Ik zit hier op het herentoilet. Aan de andere kant vd muur is het damestoilet. Daar wordt door iemand echt onvoorstelbaar hard geplast. Echt alsof de pot omver moet. Ik weet van huis uit dat dames hard plassen, maar dit is echt een topper. Voor een heer van iets over de middelbare leeftijd nogal intimiderend.

Als ik nu snel naar buiten loop dan zie ik wie het was. Helaas zit ik hier nog even te typen omdat de dagdraad zo stil is.

Reacties, iemand? 😇

Dat dames luidruchtig kunnen plassen weet ik. Je hebt het toch overleefd? 

Geplaatst

Oe ja, die vermeende anonimiteit van het toiletbezoek op het werk. Ik poep nooit op het werk omdat ik vind dat iedereen dat thuis behoort te doen. Maar sommige collega’s lappen dat doodleuk aan hun laars. En dan sta je in de kaklucht van een ander. Dat is al niet leuk. Maar wat te doen als je dan onschuldig uit dat stinkhokje loopt en een collega wil na jou naar binnen. Moet je dan zeggen: dat was ik niet hoor, die lucht hing er al. Dat is ook raar. En bovendien verdacht. Net doen alsof er niks aan de hand is werkt ook niet. Dan roddelt men achter je rug over jou. Ik tob daarover.

Geplaatst

Verder schrik ik ervan dat vrouwen blijkbaar zoveel herrie maken. Ik idealiseer het andere geslacht soms, en ging er vanuit dat zij heel rustig en zonder geur hun behoefte deden. Maar nee. Weer een droom aan scherven.

Geplaatst (bewerkt)
49 minuten geleden zei Oskar:

Oe ja, die vermeende anonimiteit van het toiletbezoek op het werk. Ik poep nooit op het werk omdat ik vind dat iedereen dat thuis behoort te doen. Maar sommige collega’s lappen dat doodleuk aan hun laars. En dan sta je in de kaklucht van een ander. Dat is al niet leuk. Maar wat te doen als je dan onschuldig uit dat stinkhokje loopt en een collega wil na jou naar binnen. Moet je dan zeggen: dat was ik niet hoor, die lucht hing er al. Dat is ook raar. En bovendien verdacht. Net doen alsof er niks aan de hand is werkt ook niet. Dan roddelt men achter je rug over jou. Ik tob daarover.

Ja het zit barstensvol met sociale valkuilen. Soms als ik na afloop ga handenwassen staat er een collega bij de pisbak. Zeg je zo iemand dan gedag? Geef je hem een hand nadat hij ze even vluchtig onder de kraan heeft gehouden? Ik geef toe dat ik meestal in het toilet blijf wachten tot ik zeker weet dat er niemand in de buurt is 😁 Ik ben niet bijzonder introvert maar op het kantoortoilet wel. 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Haha ja. Of als je nadat je handen wel netjes heb gewassen, maar niet grondig gedroogd, omdat dat altijd zo kneiterlang duurt met die blazers van tegenwoordig. En dat er dan ineens een nieuwe collega is als je naar buiten loopt. En dan je dan een klein beetje een nattig handje moet geven. Dan wil ik eigenlijk die persoon gerust stellen. Maar om te zeggen: dat is geen urine hoor, maar gewoon water. Dat is ook zo wat.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...