Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen vanuit een regenachtig limbutg...hoop dat m'n pieterpad wel door gaat🚶♀️ Dagpact: Fonny🌞 lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Fonny🌞 Claudius
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Goedemorgen frummers, goedemorgen @Fonny en @Claudius... Het ziet ernaar uit dat we redelijk wat zon krijgen vandaag, fijn... De thee is inmiddels getrokken, dus eerst maar even een bakje. Ik zie dat er in Limburg redelijk wat water wordt verwacht @Fonny, jammer. Ik hoop voor jou dat het 'lopen' doorgaat, is het de laatste etappe? %s om %s bewerkt door Yvonne Fonny reageerde hierop 1
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen. Ik ben gisteren zo ontploft thuis. Was zo boos. Durf eigenlijk niemand onder ogen te komen.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) goeiemooiemorgen frummers oei @Lika luchtte het op? (ook een beetje, toch?) of is de schaamte terecht? Vaak is de aanleiding niet de oorzaak he, dat weet je vast al wel. aha ik las bij gisteren dat de emmer blijkbaar overliep. %s om %s bewerkt door lady jane
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hopelijk kun je toch lopen Fonny, laatste stuk Pieterpad? Gisteren onkruid gewied in de tuin, zag al dat er enorm veel sprietjes opkwamen. De slaapmutsjes heb ik laten staan, de eerste is al uitgekomen. Lika en IJsvogel reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ach @Lika, je emmertje zat behoorlijk vol en dan krijg je zo'n reactie. Als het maar iets heeft opgelucht.De overgang naar mijn oude medicatie, gaat ook nog steeds niet lekker. Mijn vriend heeft al een week gordelroos, wat ook best pijnlijk is en ik ben ik staat om gillend de straat op de rennen.Neem maar een bakkie koffie.
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Lang gesprek gehad met de psychiater. Zij wil al die vechtgesprekken niet meer. Maar aan al die domme alcoholcontroles word niets gedaan, de enigste toegeving dat ik heb is dat ik alleen nog maar op werkdagen moet gaan blazen. Verder moet ik niet meer gaan blazen als de hel bevriest. We hadden het ook nog over een paar andere dingen hoor.
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Als je het maar met een nuchter hoofd gedaan hebt Lika. Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Emmer was vol en de mens was nuchter. Situatie met moeder en spannende situatie op mijn werk. Man gaat op reis. Ik denk de combinatie. en adem uit….. Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Je mag trots zijn @Lika, je hebt dit allemaal nuchter voor elkaar gekregen. Petje af! Lika reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst gisteren om 06:05 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 06:05 Op 23-4-2025 om 07:13 zei Yvonne: Goedemorgen frummers, goedemorgen @Fonny en @Claudius... Het ziet ernaar uit dat we redelijk wat zon krijgen vandaag, fijn... De thee is inmiddels getrokken, dus eerst maar even een bakje. Ik zie dat er in Limburg redelijk wat water wordt verwacht @Fonny, jammer. Ik hoop voor jou dat het 'lopen' doorgaat, is het de laatste etappe? Nog 3 etappes...vandaag naar sittard. Met regenponcho☂️💧 Lika, Lonster1 en lady jane reageerden hierop 3
Rosee Geplaatst gisteren om 07:24 Rapport Geplaatst gisteren om 07:24 @Fonny bikkel! Fonny reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden