Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Nu is blijkbaar weer mijn wasmachine stuk.
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 3 uur geleden zei Claudius: Nu is blijkbaar weer mijn wasmachine stuk. Het leven is een heel gedoe, dat is een feit.
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Ik was in den Haag enzo, maar er is voor mij geen plek meer in de Randstad, wat een drukte en files en mensenmassa's! Ongelofelijk dat het me nog lukt om de camper daar zonder deuken doorheen te manoeuvreren. Fijne tijd doorgebracht met lieve familie en nu weer op weg terug naar de rust van het Franse platteland. Nog steeds droog, goed gedaan Yana! %s om %s bewerkt door Yana Lika en Spirit reageerden hierop 2
Amalia Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 6 minuten geleden zei Yana: Ik was in den Haag enzo, maar er is voor mij geen plek meer in de Randstad, wat een drukte en files en mensenmassa's! Ongelofelijk dat het me nog lukt om de camper daar zonder deuken doorheen te manoeuvreren. Waarom ga je met de camper? Er rijdt ook prima OV.
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeie morgen kanjers. Fonny reageerde hierop 1
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 25 minuten geleden zei Amalia: Waarom ga je met de camper? Er rijdt ook prima OV. Jouw schrijfsels hebben steeds iets van een aanval of commentaar in zich. Ik reageer graag op hartelijke vragen maar in dat gedoe met jou heb ik geen zin. Artax en herman0167 reageerden hierop 2
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Goedemorgen, kinderen naar school. Vandaag is mijn 1x in de 2 wekelijkse vrije dag die ik vroeger vol stopte met 'dingen', moetjes... Ik hoef geen boodschappen te doen, want die heb ik maandag al gedaan. Ik hoef niet te strijken want dat heb ik zondag al gedaan. Ik hoef geen was op te vouwen want dat heb ik zaterdag al gedaan. Ik hoef niet te hardlopen want dat heb ik gisterochtend gedaan. Ik hoef niet naar de sauna want dat heb ik zondagavond gedaan. Ik hoef niet te sporten want ik heb maandag gebootcampt. Ik hoef mijn dochter haar kamer muren niet opnieuw te sauzen want dat heb ik uitgesteld naar volgende week, in de week zonder kinderen. Ik zit op de bank in alle rust, met een kop koffie. Zoals een vrije dag hoort te zijn, ik wil niet meer op 1 dag zoveel vliegen omdat ik dan 'tijd' heb... Je hebt gelijk @Lonster1het touwtje moet niet breken zoals @bolletjeal eerder aangaf. Vandaag is mijn ik rust uit dag %s om %s bewerkt door Freekie karin123 en Yana reageerden hierop 2
Amalia Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 1 uur geleden zei Yana: Jouw schrijfsels hebben steeds iets van een aanval of commentaar in zich. Ik reageer graag op hartelijke vragen maar in dat gedoe met jou heb ik geen zin. Het lijkt me een normale vraag. Het leven bestaat niet alleen uit medeleven, medelijden en mededogen (en weglopen voor wat je niet aanstaat ). %s om %s bewerkt door Amalia
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik was juist bij MSOC op raadpleging, ik krijg de indruk dat ze daar weer van mij afwillen.
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedenmorgen, Dat zal niet meevallen, die drukte, als je dat niet ben gewend @Yana.Vooral in een stad als Den Haag. Bij mij is het andersom.Ik kan moeilijk wennen, in het stille dorpje. Ik mis mijn metro, de kleurrijke mensen en mijn vertrouwde omgeving. Het lijkt eerder erger, dan beter te worden. Nu was mijn huisje ook nier alles, aan die drukke weg, maar het lukt me hier nog steeds niet om te aarden en dat geeft best een rotgevoel. Vind het sneu voor mijn vriend, maar ik kan niet gemaakt vrolijk blijven doen, terwijl ik dat helemaal niet ben.Hopelijk krijg ik morgen mijn oude medicatie weer voorgeschreven, want ik ben echt depressief. Zou van alles kunnen ondernemen, maar mijn hoofd wil niet meewerken.Nu ik dit schrijf, alweer een huilbui.Gisteren heel vroeg naar bed gegaan.Niets voor mij. Maar had gewoon geen fut meer.Heimwee is erg.Gelukkig heb ik mijn huisje nog, we moeten er toch naartoe vrijdag, vóór de medicijnen.Wat mij betreft blijven we er een paar dagen. Weet het gewoon even niet meer. Hou vreselijk veel van mijn vriend, maar er moet nog zoveel opgeruimd worden in dit huis. Ik zie hier door de bomen, het bos niet meer. Het overzicht is weg, voor mij.
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Heel begrijpelijk hoor @Spirit. Het is best een duidelijk verhaal. Een vol en rommelig huis van een ander, in een dorp in een andere provincie waar je geen eigen bezigheden hebt terwijl je vriend werkt. Ik ben ook een stadsmens. In jouw plaats zou ik vaker in mijn eigen huis willen zijn. Je hoeft niet per se alles samen te doen, toch. Vandaag geen zon. Prima, ik heb nog genoeg te doen thuis. Goed dat je een dagje lekker niks doet @Freekie
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Bedankt voor je fijne reactie @Lonster1. Het valt me erg zwaar momenteel.
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik ging ook vanwege de liefde van de stad naar het platteland, bij mij is het goed uitgepakt. Maar ik ben buiten opgegroeid dus dat zal schelen. Het lijkt me zo fijn voor je @Spirit als je je eigen huisje helemaal op orde en gezellig zou kunnen maken. En dan ga je een paar dagen in de week de liefde vieren in Brabant, zou dat niet beter voor je zijn?
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb het grootste gedeelte van mijn leven in een straatje gewoond op de boerenbuiten met maar twee huizen, een plaats waar Jezus nog nooit gepasseerd is. De volgende buren woonden 350 meter verder. Ik woon nu in een stadje en in ga verhuizen naar nog kleiner. Moest ik nu in Parijs wonen zou ik nog geen heimwee hebben. Maar ik denk als ik volledig mocht kiezen, dan zou ik zeer kort bij de zee wonen. Ergens op een toeristisch schiereiland in Nederland. bolletje en Maia reageerden hierop 2
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 9 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Fonny🌞 Maia reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 4 uur geleden zei Yana: Ik ging ook vanwege de liefde van de stad naar het platteland, bij mij is het goed uitgepakt. Maar ik ben buiten opgegroeid dus dat zal schelen. Het lijkt me zo fijn voor je @Spirit als je je eigen huisje helemaal op orde en gezellig zou kunnen maken. En dan ga je een paar dagen in de week de liefde vieren in Brabant, zou dat niet beter voor je zijn? Dat lijkt mij ook een goed idee.Dan vind ik misschien ook beter mijn rust en hoef je niet 24 uur bij elkaar te zijn.Dan blijft het ook leuk. Ik merk, dat ik af en toe, lekker op mezelf wil zijn. Zo kan hij ook, op zijn gemak, hier de boel op orde krijgen. Hij is jaren mantelzorger geweest voor zijn vrouw, die nu ruim 2 jaar geleden is overleden. Daarna is ook zijn moeder nog eens overleden, dus snap goed, dat hij daar nog niet aan toe gekomen is. Er liggen dus nog spullen van zijn overleden vrouw, maar ook van zijn moeder. Wellicht heeft hij ook rust nodig (al zegt hij dat niet).
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 7 uur geleden zei Amalia: Het lijkt me een normale vraag. Het leven bestaat niet alleen uit medeleven, medelijden en mededogen (en weglopen voor wat je niet aanstaat ). Ik denk dat iedereen zelf bepaald hoe hij zich gedraagt in zijn of haar leven Amalia. Was het maar meer mededogen enz. dan liepen er nu wat minder idioten rond. Spirit en Fonny reageerden hierop 2
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ach Spirit weer somber? Maar de laatste keer is toch al een hele tijd geleden? Probeer je toch vast te houden aan de fijne tijd die achter je ligt. Want dat zit ook in je. Er zijn nu veel (sombere ) mensen wijfie. Ik heb ook geen zin om 's ochtend uit bed te komen. 't Voorjaar en veel mensen zijn moe en hebben er last van. Houd je haaks je kan het je bent sterk genoeg. Je huisje wacht al op je. Fonny en Spirit reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 14 minuten geleden zei bolletje: Ach Spirit weer somber? Maar de laatste keer is toch al een hele tijd geleden? Probeer je toch vast te houden aan de fijne tijd die achter je ligt. Want dat zit ook in je. Er zijn nu veel (sombere ) mensen wijfie. Ik heb ook geen zin om 's ochtend uit bed te komen. 't Voorjaar en veel mensen zijn moe en hebben er last van. Houd je haaks je kan het je bent sterk genoeg. Je huisje wacht al op je. Dank je wel lieve @bolletje. Ben zeker niet de enige.Heb ook even veel aan mijn hoofd momenteel. Het emmertje is vol, maar ik zorg wel, dat het niet overloopt. Vanmiddag naar de kapper geweest en straks lekker worteltjes eten met vissticks.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 6 minuten geleden zei Spirit: straks lekker worteltjes eten met vissticks. Smakelijk
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik vermoed dat ik moe ben. Als ik zeer moe ben heb ik geen zin in eten, wat nu het geval is.
Roberto Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 9 uur geleden zei Amalia: Het lijkt me een normale vraag. Het leven bestaat niet alleen uit medeleven, medelijden en mededogen (en weglopen voor wat je niet aanstaat ). @Amalia, op dit knuffelforum is dat taboe. Je mag hier ook geen kritiek uiten op incapabele goed betaalde hulpverleners. Het ligt altijd aan jezelf volgens 'hun'. Waar ik mij het meest aan erger de laatste maanden is dat er voortdurend aan een ernstig ziek persoon gevraagd wordt hoe het met haar is. Laat haar met rust, denk ik dan. Ik ben ook niet geiinteresseerd om hier een dagboek over een demente moeder te lezen. Schrijf dat maar op je eigen draadje, net als Women. %s om %s bewerkt door Roberto Amalia en Claudius reageerden hierop 1 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 25 minuten geleden zei Roberto: Je mag hier ook geen kritiek uiten op incapabele goed betaalde hulpverleners. Het ligt altijd aan jezelf volgens 'hun'. Die ervaring heb ik ook, daar ben je zeker niet alleen in. Vooral het gedeelte. "Je mag hier ook geen kritiek uiten op betaalde hulpverleners. Het ligt altijd aan jezelf volgens 'hun'.". Steeds maar weer moet het probleem bij jezelf gezocht worden, nooit bij de hulpverlener of de groep. %s om %s bewerkt door Claudius
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden