Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedenacht mensen.

Vandaag is het compleet mis gegaan.
Afgelopen tijd ging het goed.
Vandaag kreeg ik opeens een rekening die ik moest betalen maar al betaald had, ik durfde niet te bellen, maar toch gedaan.
Dat ging goed.

Hele dag onrustig geweest, tot wat later in de avond vol kunnen houden.
Daarna is het compleet mis gegaan.

Hele dag paniekaanvallen.
2x ritalin genomen voor de ADHD.
Toch gedronken.

Ik ben teleurgesteld in mezelf.

Geplaatst

Je lijkt erg kwetsbaar OV, de aanleiding had grote gevolgen.
Dat weet je dan nu ook weer.  Hopelijk kun je snel terecht bij
je psycholoog, want die paniek lijkt me vreselijk. sterkte!

Geplaatst

Dat je teleurgesteld ben OV. is normaal, die gevoelens kennen we, maar dat verdwijnt. Maar je wordt hierdoor toch een stukje sterker. Houdt vol kerel, zolang je werkt aan jezelf is het goed. Een peuter leert ook lopen door te vallen. Als je maar altijd weer opstaat. Veel succes.

Geplaatst

Komt goed! Als je nog drank in huis hebt, weggooien! Het is de meesten van ons niet vreemd. Angst is de hel, ik weet wat het is. Als je kunt ga dan naar buiten, wandelen. fietsen.

Sta weer op die sterke benen van jou. Jij kunt dit!

Geplaatst

Bedankt voor jullie berichten.
Ben niet gaan werken, maar heb enorm lang in bed gelegen (niet gek als je pas om 6 uur in de ochtend gaat slapen).
Ga vandaag gewoon niet drinken, het zal even een rotdag worden, maar het moet, wat @bolletje ook al zei, het is vallen en weer opstaan en niet in een hoekje gaan liggen huilen.

Geplaatst

Een beetje kunnen pitten OV? Hopelijk gaat het vandaag wat beter met je. De volgende keer als je weer zo'n behoefte krijgt om te drinken zorg dan voor een hele volle maag. Warme dingen werken erg goed b.v. soep. Het vermindert de trek en soms verdwijnt het helemaal. Duw er maar van alles in behalve drank. Sterkte voor vandaag.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...