Claudius Geplaatst 19 maart Auteur Rapport Geplaatst 19 maart Gisterenavond naar een herstelverhaal gaan luisteren van een verslaafde die al 10 jaar geen alchohol meer gebruikt. Hij vertelde heel zijn levensverhaal met behulp van foto's. Ik zocht naar gelijkenissen met mijn eigen verhaal. Maar iedereen heeft blijkbaar zo zijn eigen verhaal. Bij mij was er bijvoorbeeld nooit echt een reden waarom ik begon alchohol te gebruiken. Het werd me gewoon aangeleerd. Wat wel herkenbaar is, gebruiken om erbij te horen.
Yana Geplaatst 19 maart Rapport Geplaatst 19 maart Wat een geluk dat ik niet meer in Spanje ben met al dat noodweer. Ik ben weer thuis, koud maar stralende zon. Gisteren ramen gelapt enzo maar ik heb vreselijk zere vingers en er zijn ook nog vakantiehuizen te poetsen en tuinen te doen. Iemand een remedie? Dagpact: Claudius Yana
bolletje Geplaatst 19 maart Rapport Geplaatst 19 maart Goeie morgen iedereen, Claudius ik kan me zo moeilijk voorstellel dat er helemaal geen rede is, want dan stop je op een gegeven moment toch. Je gaat dan toch niet door tot je ziek wordt? Maar goed. Hoe gaat het nu met slapen? Spirit reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 19 maart Auteur Rapport Geplaatst 19 maart @bolletje Ik slaap nog steeds niet lang aan een stuk. Er werd mij aangeleerd alchohol te gebruiken. Ik dronk bij de wielerclub omdat ik het toen gewoon vond en andere zag drinken? Ik ben wel veel te veel beginnen te drinken toen mijn ex vrouw me verliet. Maar voor ik samen met haar was dronk ik al dikwijls veel te veel.
Yvonne Geplaatst 19 maart Rapport Geplaatst 19 maart (bewerkt) Goedemorgen frummers, Even een bakje neerzetten hier. Ja, wat een ellendig weer daar in Spanje, ik moest de afgelopen dagen ook vaak aan je denken.. Naar van die vingers @Yana. Zou het helpen om ze in te smeren met Voltaren?? 19 maart bewerkt door Yvonne
rapilos Geplaatst 19 maart Rapport Geplaatst 19 maart Goedemorgen allemaal, Wat een stralend weer weer. Straks weer zeker naar de tuin. radijsjes en tomaatjes zaaien @Yana, ik heb ook geen remedie voor zere vingers. Het ligt eraan waardoor dat komt. Reuma, artrose of misschien overbelasting ?
Spirit Geplaatst 19 maart Rapport Geplaatst 19 maart Goedenmorgen mensen. Rise and Shine We gaan er een mooie dag van maken.
Yana Geplaatst 19 maart Rapport Geplaatst 19 maart Overbelasting is het zeker niet @rapilos, ik heb vier maanden op lauweren liggen rusten 😊. Voltaren lijkt me een goed plan @Yvonne, het ligt hier zelfs in een kastje dus ik ben er meteen mee begonnen.
Lonster1 Geplaatst 19 maart Rapport Geplaatst 19 maart Is het een soort zenuwpijn @Yana? Dan kan magnesium helpen. Bananen eten, noten, donkergroene groenten. Latex huishoudhandschoenen als je werkt tegen de kou/water helpen ook. Spirit en Yana reageerden hierop 2
Lonster1 Geplaatst 19 maart Rapport Geplaatst 19 maart Wat een naar bericht over Zbb. en dat hij geen hulp kijgt. Hopelijk kan hij ergens de kracht vandaan halen om een weg omhoog te vinden.
Maia Geplaatst 19 maart Rapport Geplaatst 19 maart 4 uur geleden zei Yvonne: Dagpact: Claudius Yana Yvonne Maia Oskar reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 19 maart Rapport Geplaatst 19 maart (bewerkt) Nou ik had een productieve dag, heerlijk gezwommen en later gefietst naar de Reeuwijkse plassen, bij het volkstuincomplex een stuk of 10 daslookplantjes gekregen. Wat een noeste arbeid toch daar. petje af hoor @rapilos, die man had 50 fruitsoorten en kan het jaar rond ervan eten. de daslook groeide mooi onder die struiken en bomen. Dat gaat bij mij nog problematisch worden want ik heb nergens schaduw śzomers. En achter een parasol zal het toch te warm worden denk ik, de potten dan maar in de gang lijkt me nu. Maar meteen de buitenboel ook gekuist, violen gekocht en een rodondendronnetje, dus het is weer opgefleurd voor zover dat haalbaar is tussen de tegels en parkeerplaatsen. 19 maart bewerkt door lady jane rapilos en Maia reageerden hierop 2
Spud Geplaatst 19 maart Rapport Geplaatst 19 maart Hihi, ik kan energieloos koffie zetten nu, thanks to Maya! Maar gisteren was mijn eten verbrand, dus ik kan nog wel wat tips gebruiken om op een hout brandende barbecue eten te verwarmen. Want alles was verbrand, zelfs wat in blik zat. En verder stierf er een dierbare van mij en ik ga deze na apen met haar hologram, want ik was niet uitgenodigd bij uitvaart omdat deze er domweg niet was. Maar voor mij was het bijzonder, omdat ik toen een eigen ceremonie ging houden die mooi was. Dus ik wil dat wat dat zij voor elkaar gekregen heeft qua rouw ook doen. Herhalen
Spirit Geplaatst 19 maart Rapport Geplaatst 19 maart (bewerkt) 18 uur geleden zei Lonster1: %s om %s bewerkt door Spirit
Spirit Geplaatst 19 maart Rapport Geplaatst 19 maart Veel gewandeld vandaag. Eerst de uit de kluiten gewassen pup en daarna een van de teckels. Teckels denken zelf dat ze heel groot zijn, ze blaft tegen alles en iedereen die ze tegenkomt. Toen nog naar een kringloop geweest.We willen een andere bank, maar ze hadden niets bijzonders staan en wat ze hadden vonden we veel te duur. Al met al een productief dagje. Gisteren best stevig aan mijn accordeon moeten trekken, dus nu heb ik het best in m'n rug. Nu maar even op marktplaats kijken voor een bank.
Spirit Geplaatst 20 maart Rapport Geplaatst 20 maart Op verzoek van mijn maatje, geen berichten meer over hem, hier op het forum. lady jane reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 20 maart Rapport Geplaatst 20 maart @Claudius zou jij de citaat weg kunnen halen van Maandag? lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 20 maart Auteur Rapport Geplaatst 20 maart @Spirit Ik heb het weggehaald Spirit en lady jane reageerden hierop 1 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden