Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen Claudius, goedemorgen frummers. 
Geen zon hier nog, maar ook nog geen regen. 
En het is kkkkoud, het vriest nog een pietsie. 
Ik zag jouw foto van Femke van gisteravond @Claudius, wat een lief kopje, een foto om te koesteren... 
Eerst maar even een bakje nu 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst
4 minuten geleden zei Yvonne:

Ik zag jouw foto van Femke van gisteravond @Claudius, wat een lief kopje, een foto om te koesteren... 

Ja die foto is zo'n speciaal aandenken. Femke voelde blijkbaar dat er wat gaande was en ging blijkbaar daar liggen waar ze mijn geur het beste opving. Een buurman zorgde toen voor haar. 

Geplaatst

Koester die mooie herinneringen maar @Claudius, hoe verdrietig je ook bent, wat ben je rijk geweest met Femke... 
Meer dan veertig jaar geleden woonden wij in de regio Haarlem en waren geabonneerd op het Haarlems Dagblad, daar stond elke dag een spreuk in. 
Onderstaande spreuk heb ik indertijd uitgeknipt en op het prikbord gehangen. 
Hij is inmiddels totaal vergeeld, opgelapt met plakband, maar is overal met ons meeverhuisd
'Hij heeft slechts één tekortkoming en dat is
dat hij op een dag uw hart zal breken, 
want honden leven maar een korte tijd'
 .... 

Geplaatst

We reizen langzaam naar het noorden, het wordt steeds kouder. Dikke sokken aan en een vest... Ik hoop volgend jaar een maand later terug te komen 😲

Dagpact:
Claudius
Yvonne
Yana

Geplaatst

Goedemorgen allemaal. 

Ik moet mezelf even helemaal herpakken. Mijn rem is weer ernstig stuk. Wat is die * alcohol toch verschrikkelijk. Je weet dat je jezelf veel, veel beter voelt als je niet drinkt, het heeft zo ontzettend veel voordelen en dan toch....  Dit weekend gaan we lekker weg, veel leuke dingen doen. Geen zin meer in black-outs, alles gewoon goed beleven. Poging 386... 

Geplaatst

Het kan helpen om van tevoren te bedenken wat je gaat drinken. Ga je naar een bepaalde regio waar ze lekkere alcoholvrije dranken verkopen? In Duitsland heb ik hete citroen gedronken, lekker pittig drankje. Of thee met verse gember. Soms serveren ze in restaurants crodino-achtige limonades, of zelfgemaakte limonadesiroop met bruiswater. Of een virgin cocktail. Of koop zelf zo'n drankje voor in het hotel.

Probeer er iets positiefs van te maken dit weekend. Jezelf op je kop geven kan een soort moedeloosheid geven. Heel herkenbaar hoor, dan voel je jezelf een mislukkeling en is alcohol drinken al snel een aantrekkelijke optie. 

Geplaatst

Geef de moed niet op @Wendy75, ikzelf heb er heel lang over gedaan, voordat het kwartje viel.

Mij doet het weinig meer, om anderen te zien drinken.

Alcohol is overal en nog vrij te koop ook.

Van mij mogen ze er een flinke accijns opgooien en ook waarschuwingen op alle etiketten zetten, met schokkende plaatjes.

Ga zo lekker nog even een wandeling maken met m'n uit de kluiten gewassen pup.

Ben mijn levensstijl flink aan het veranderen.

Sta weer op tijd op, doe m'n ontbijtje, dan ga ik de honden uitlaten.Eerst de pup, daarna de zwarte teckel.Genoeg beweging dus.Het oudje van 15 laat ik lekker met rust, die is gewend om buiten even kort haar behoeftes te doen.

Moet nu meteen aan jou denken @Claudius.

Het is een enorm gemis in het begin.Heb al velen trouwe viervoeters weg moeten brengen.

Het is misschien een schrale troost voor je, maar weet hoe het voelt.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...