Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeie morgen allemaal.

Spud als je zoekt op Facebook vind je ze vast, of anders moet je bij zoeken "Mooie plaatjes" intypen.

Ik heb vannacht weer eens een ouderwetse drankdroom gehad, God was zijn die rot. Ik liep te zwalken tussen de mensen en hoopte dat ze het niet zagen. Werd halverwege de nacht met hyperventilatie wakker, en daar was ik zo maar niet vanaf. Maar goed, alles beter dan wakker worden met een fikse kater iedere nacht.

480937548_10228255222150992_6750375139668655227_n.jpg

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Sterkte voor straks @Lonster1, wat een ellende is dat toch met die tanden en kiezen van ons vaak. 
Gek, ik blijf er maar tegenop zien iedere keer weer. En ja, ook met regelmaat breekt er hier iets af of ontsteekt er wat in de kaak.... 
Afijn, het is niet anders, jij sterkte, hoop dat je er straks weer voor een poos vanaf bent... 
Een bakje dan eerst maar even. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Geplaatst
10 uur geleden zei Lika:

Er is een plek in het huis voor mijn moeder. Ik ga kijken. Eerst alleen, dan met haar. 7-hoog. Dat wil ze niet. Soms is er geen keus…. 

Oh Lika, wat hoop ik voor jou (en voor haar) dat ze het tóch gaat accepteren... 

Geplaatst

Lika misschien kun je iets verzinnen om de ruimte optimaal aantrekkelijk te maken. Bloemen, of een lekker geurtje. Van vers gebakken appeltaart bijvoorbeeld. :D

Dan zou je met de zorg moeten samenspannen.

Bedankt Yvonne, helaas heb ik volgende maand weer een afspraak met de tandarts. Hoe ouder ik word, hoe meer klachten en benauwder voor de afspraken. :unsure:

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers:sun:
zit achter glas in de zon, bijna lente!

Hier ook zo'n tandarts uitsteller
mijn 3e 3 delige brug brokkelt af
mn laatste kauwkies wiebelt al 2 jaar
en steeds die tandarts uitstellen, die
er wel nog een verbouwing bij mij wil starten.
Nou ik niet meer, dus zonder pijn ga ik niet meer.
En dan ga ik akkoord met lichte herstelwerkzaamheden;)

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Een lekker zonnetje vandaag dus hopelijk beetje in de tuin werken ofzo

Gelukkig gaat het bij mij al jaren goed bij de tandarts en mondhygieniste.
Elk half jaar trouw controle en schoonmaken.
nu ben ik dan ook altijd  twee keer per dag aan het poetsen, flossen en ragen.
hopen dat het goed blijft gaan, want wel al een paar implantaten
en dat zijn geen goedkope jongens 🙈,

Nou ja, sterkte in elk geval @Lonster1
Komt vast goed ☺️

Geplaatst
29 minuten geleden zei Spud:

@Bob, deel vooral nog meer foto´s en ervaringsverhalen! Ik geniet plaatsvervangend met je mee! :D

Vanaf het overdekte deel van het bovenste dek zit ik heerlijk van het uitzicht te genieten.

20250226-161634.jpg

20250226-162656.jpg

Geplaatst

En nu een gedachte vraag van mij, want eerlijk gezegd snap ik er geen snars meer van.  2 weken geleden had ik de griep en heb me toen ziek gemeld. Omdat ik zelf niet in staat was om een poot te verzetten maar ook omdat ik kwetsbare klanten heb waar ik graag rekening mee wil houden. 

Dat liep toen een beetje fout omdat je hier in België een ziektebriefje binnen 48 uur moet binnenbrengen en de dokter pas beschikbaar was op dag 3 . Dus hup ik had een sanctie van mijn werk dat ik te laat was. Ik was dus fout bezig. 

Afgelopen weekend, werd ik heel erg verkouden en had opnieuw verhoging maar ben toch maar gaan werken omdat ik 2 weken geleden ook al griep had. En nu is mijn baas boos omdat ik ziek ben gaan werken. Omdat de klant erover heeft geklaagd. En hup ik krijg nog een sanctie en de volgende betekend ontslag. 

Als ik door mijn rug ga en er als een eendje bijloop, maar toch blijf werken is dat schijnbaar oké en heb je doorzettingsvermogen en inzet. Maar als je echt ziek bent, is ziek melden fout, maar werken ook. En wat ik dan het meest pijnlijke vind om te ondervinden is dat je zelf over je grenzen gaat om dat te doen, maar alle inzet die je eerder hebt getoond op dat moment totaal vergeten lijken te zijn. 

Ik denk dat ik wat meer aan mezelf mag gaan denken, want dat maatschappelijke werk ding snap ik geen snars van.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...