Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
De zon is nog behoorlijk aan het aarzelen of ze er wel doorheen wil breken hier, we zullen zien. 
Ik heb een lekker rustig dagje voor de boeg, eerst een bakje nog even en dan met de hond naar buiten. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Geplaatst

Ik moet zeggen, dat ik me wel steeds beter ga voelen.

Ben nu een week zonder die "wonderthee", ben van mening dat mijn lichaam zich aardig aan het herstellen is.

Mijn normale etenstrek komt langzaam maar zeker terug.

Ik sta weer op tijd op, heb overal weer meer zin in, ben van mening dat die zogenaamde gemalen bladeren ook wisselwerking gaven met mijn AD.

Vanavond weer repeteren en om even in nautische termen te blijven: we zien wel, waar het schip strand.

Het begeleiden van koren is wel een onderdeel van mijn leven geworden natuurlijk.

Als het gaat, zoals het nu gaat, en ik niet weer teveel hooi op mijn vork ga nemen, mag ik wederom weer niet klagen.

Geplaatst

Waar haal je toch altijd die mooie plaatjes vandaan? @bolletje

En verder was ik op zieke bezoek bij een vriendin, die gisteren een tunnel carpaal syndroom operatie heeft gehad. En ik heb er inmiddels heel veel gezien, maar ik schrok toch wel van de jaap die ze op/in haar hand heeft dat had ik nog nooit gezien. Een rits van 8 hechtingen terwijl ik altijd maar 2 hechtingen zag. En dan vraag ik me toch altijd af, is dat normaal? Is dat inmiddels de normale gang van zaken? 

Verder is mijn vriendin oké eronder, stoort zich alleen aan het feit dat ze niet zo heel veel kan doen terwijl ze een bezige bij is. Kan ook slecht hulp ontvangen, dus het is wel een fijne wetenschap dat die snee gewoon gaat trekken als ze haar hand heel erg gaat overbelasten. Dus misschien is het daarom zo een grote rits. 

En verder heb ik vandaag 8 reeën in het veld gespot, een buizerd en volgens mij een slechtvalk en 2 halfwas kittens, 1 spier witte en 1 witte met tijger grijze vlekken. De lente is dus weer begonnen! 

Ik weet niet waarom dat is, ik denk omdat ik van nature kattenvanger ben? En behoorlijk aan ga op witte katten langs een straat? Dan stop ik toch wel even op mijn fiets zonder vang mogelijkheden. Dan wil ik toch even weten of die witte kat doof is en of de katjes nog tam te maken zijn? Maar vooral de doofheid wil ik weten. De witte kat was beslist niet doof, gelukkig! En ook heel nieuwsgierig, want toen ik stopte ging het maatje verder de bossen in om de boel af te kijken, terwijl die witte kat best behoorlijk nieuwsgierig was. Ik heb ze niet kunnen aanraken want die maat gaf wel aan om voorzichtiger te zijn. 

Leuk en ook weer niet leuk, want het seizoen is dus nu ook weer aangebroken om gedumpte katten overal en nergens te vinden. 

Geplaatst

@Bob, ben je op een georganiseerde reis naar Noorwegen of zelf bepalend? Geweldig! Noorwegen staat nog op mijn bucketlist, daar kun je nog uit rivieren drinken dat vind ik al bijzonder. En verder zou ik met een camper wel een heel jaar daar willen vertoeven omdat wild kamperen mag en ik de maanden zonder daglicht weleens zou mee willen maken, volgens mij is dat nu? En de dagen van licht. 

En verder, het noorderlicht zien en ook eens een sledehonden rit te maken. 

Veel plezier nog!

Geplaatst
43 minuten geleden zei Spud:

@Bob, ben je op een georganiseerde reis naar Noorwegen of zelf bepalend?

Ik ben nu op een georganiseerde reis van reisorganisatie Nordic.

Geplaatst
2 uur geleden zei Bob:

Ik ben nu op een georganiseerde reis van reisorganisatie Nordic.

Daar ben ik nu ook mee bezig, dus hoor graag je ervaringen met deze organisatie en verder geniet ze van Noorwegen! 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...