Claudius Geplaatst gisteren om 04:53 Rapport Geplaatst gisteren om 04:53 Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius
Fonny Geplaatst gisteren om 06:05 Rapport Geplaatst gisteren om 06:05 Goedemorgen Claudius ☕️Goedemorgen allemaal!🌞 Dagpact: Claudius Fonny 🌞
lady jane Geplaatst gisteren om 06:48 Rapport Geplaatst gisteren om 06:48 goeiemooiemorgen frummers Fonny reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst gisteren om 07:09 Rapport Geplaatst gisteren om 07:09 Goeie morgen Claudius Fonny, en Jane. Hoe is het nu met de hond Claudius? Geef je ze veel eten of afgestreken? Ikzelf merk dat de mijne meer en vaker eten, vooral snoepjes. Ik laat ze maar doen en denk, ach ze zijn al oud. Ook krijgen ze iedere dag een bolletje levertraan van het kruitvat. Maar het rent hier door het huis als ze eten krijgen. Fonny reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst gisteren om 07:49 Rapport Geplaatst gisteren om 07:49 Goedemorgen allemaal, Straks weer werken in het winkeltje. Daarna boodschappen doen, auto ophalen, benzine tanken. Mijn dag is zo om voorspel ik
Lonster1 Geplaatst gisteren om 07:52 Rapport Geplaatst gisteren om 07:52 Straks naar de mondhygiëniste voor een diepe reiniging. Dat zal wel pijnlijk zijn, dus ik hoop ook dat het eerste deel van mijn dag zo om is. Wel nog even van het weer genieten he Rapilos. rapilos en Fonny reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst gisteren om 08:24 Rapport Geplaatst gisteren om 08:24 Goedemorgen frummers, Even een bakje neerzetten en dan snel door. DAGPACT: Claudius Fonny 🌞 Yvonne Fonny reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst gisteren om 08:24 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 08:24 @bolletje Als ik haar blikvoeding geef krijgt ze een heel blik op een dag. Normaal moet ze met een half blik voldoende hebben. Korrels krijgt ze zoveel als ze wilt. Soms als ik blikvoeding geef krijgt ze nog korrels bij.
Claudius Geplaatst gisteren om 08:26 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 08:26 (bewerkt) Gisteren kreeg ik de opmerking dat ik het woord zou dikwijls gebruik. In de zin van. Ik zou moeten minder eten. Ik zou moeten willen dat ik geen alchohol meer gebruik. gisteren om 08:27 bewerkt door Claudius Fonny reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst gisteren om 08:32 Rapport Geplaatst gisteren om 08:32 "Zou" duidt op een tegenstelling; "ik wil meer eten" "ik wil alcohol gebruiken" Weten wat je wilt.
Claudius Geplaatst gisteren om 08:39 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 08:39 (bewerkt) 7 minuten geleden zei bumperjim: "Zou" duidt op een tegenstelling; "ik wil meer eten" "ik wil alcohol gebruiken" Weten wat je wilt. Okee "ik wil meer eten" "ik wil geen alcohol gebruiken" gisteren om 08:39 bewerkt door Claudius Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst gisteren om 09:26 Rapport Geplaatst gisteren om 09:26 58 minuten geleden zei Claudius: Gisteren kreeg ik de opmerking dat ik het woord zou dikwijls gebruik. In de zin van. Ik zou moeten minder eten. Ik zou moeten willen dat ik geen alchohol meer gebruik. Blikvoer geef ik niet...alleen droogvoer..beter voor het gebit...en darmen
Claudius Geplaatst gisteren om 09:31 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 09:31 3 minuten geleden zei Fonny: Blikvoer geef ik niet...alleen droogvoer..beter voor het gebit...en darmen Femke krijgt alleen dieet voeding Fonny reageerde hierop 1
Bob Geplaatst gisteren om 10:46 Rapport Geplaatst gisteren om 10:46 (bewerkt) https://ibb.co/vKSBRVB Ålesund, Noorwegen. Op reis met de Hurtigruten bootreis langs de kust van Noorwegen. Hopelijk zien we het Noorderlicht nog, maar de komende nachten is het te bewolkt. gisteren om 13:01 bewerkt door Bob nancy, Ayla89, Yana en 3 anderen reageerden hierop 6
lady jane Geplaatst gisteren om 11:53 Rapport Geplaatst gisteren om 11:53 Wat mooi @Bob, duimen dat de bewolking eerder wegtrekt, dat noorderlicht zien lijkt me magisch. Lekker genieten jij! Hier schijnt de on en lijkt het in een klap voorjaar, heerlijk. Fonny reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst gisteren om 13:05 Rapport Geplaatst gisteren om 13:05 Vandaag lijkt het wat beter met me te gaan.De maagpijn is minder.Heb me gisteren ook aan een streng dieet gehouden.Dit hou ik voorlopig ook maar even vol.Als het nu zijn vruchten al af gaat werpen, dan zal het wel goed zijn. Denk dat het toch een flinke buikgriep heb gehad, maar ook de kratom liep bij ons uit de hand.Dat is zeer slecht voor je ingewanden. Voor de rest wil ik meer in de avonduren gaan doen. Heb nu alleen het koor uit Rotterdam, waar mijn vriend bijna niet naartoe durft te rijden, vanwege zijn rijangst. Ook zijn de optredens nooit in de buurt.Een optreden van een half uurtje is leuk, maar niet als je vanuit Brabant moet komen. Nu is er hier ook een koor, in het volgende dorp. We gaan er maar eens kijken. Het wennen hier, lukt me ook nog steeds niet.Zit soms dagen te huilen, terwijl ik alles heb, wat ik wil.Er moet ook nog zoveel gebeuren en het is zo rommelig.Zou gewoon m'n handen eens uit de mouwen moeten steken en dat ga ik ook zeer zeker wel doen, als ik me beter ga voelen. Het valt me overigens reuze mee, om van die vieze thee af te blijven.Een makkie! Fonny reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden @Spirit, je moet eerst opruimen, dan voel je je beter en niet andersom Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd, weet je wel Had trouwens nog nooit van kratom thee gehoord Fonny reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Ik ook niet gelukkig. Wat een troep als ik dat zo lees. En Raps, ik ben vast een uitzondering maar ik voel me beter als ik niet opruim. Ik spijbel liever met een fijn boek of zoals straks halve finale heren tennis kijken. Heb al wel de boodschappen in huis en gezwommen en eindelijk weer eens gevolleybald. Dus voldoening genoeg. Fonny en rapilos reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Na dagen pijn in knie, nu weer een wandeling. Fijn!!! Beetje voorzichtig nog. Maar okay. Fonny reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden 3 uur geleden zei rapilos: @Spirit, je moet eerst opruimen, dan voel je je beter en niet andersom Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd, weet je wel Had trouwens nog nooit van kratom thee gehoord Google het maar eens Wat die rommel betreft: het is zijn rommel, alles staat vol rotzooi.Nu zijn we allebei slecht in opruimen, maar we gaan het toch doen.Iedere dag maar dat uitstellen.Er moet gewoon wat gebeuren. Veel kan zo weggegooid worden.Even de schouders eronder en klaar. rapilos en Fonny reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @Spirit, ook ik had nog nooit van kratom gehoord, maar wat een troep moet dat zijn, gevaarlijke troep ook als ik zie wat erover geschreven wordt. Dat spul kan wel eens de oorzaak van jouw 'griep' zijn. Ik hoop dat je snel helemaal opknapt hoor, en weggooien dat gif. En inderdaad: lekker gaan ruimen samen. Weggooien, -geven of verkopen wat weg kan, dat zal al zo verschrikkelijk schelen lijkt me. En ik heb je weleens eerder de tip gegeven: informeer eens bij de gemeente of het welzijnswerk wat er te doen is in en om jouw dorp... Maar boven alles: petje af voor het feit dat je al zo lang niet drinkt, klasse!!!! Spirit reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden