Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

In plaats van te drinken en te roken koop ik nu schoenen. Schoenen zijn erg belangrijk. Vijf paar al in enkele weken tijd. Maar in plaats van mateloos is het eerder praktisch. Dan ben ik daar voorlopig weer even vanaf.

Ik koop mijn schoenen bij voorkeur van hetzelfde merk. Net als bij shirts. Ik heb er een groot genoegen in om het leven een beetje gestructureerd te laten verlopen. Hoewel ik totale chaos & anarchie ook mooi vind. Alles of niets.

Geplaatst

Goedemorgen. Haha @Oskar: ik 3 paar van hetzelfde merk. Grappig! Ik heb het moeilijk fijne schoenen te vinden. Dus ik gebruik 1 paar intensief. Als ze zijn uitgelopen en gesleten mogen ze weg. Nu heb ik een lekker merk en model gevonden. Kan ik eens afwisselen.

Geplaatst (bewerkt)

Ik ben zowel van het intensieve gebruik als van het efficiente inkopen. In de black Friday periode was ik bij de Levi's outlet in t stadje, en daar kreeg ik zoveel korting dat ik meteen 4 jeans van hetzelfde model kocht. Verschillende kleuren dat dan nog net weer wel. Dan ben ik weer voor 4 jaar klaar met broeken kopen 🤣

bewerkt door bumperjim
Geplaatst (bewerkt)

Gisteren heeeerlijk gemountainbiked op mn atv dagje. Ik was met twee gepensioneerden, dat klinkt misschien suf maar die gasten rijden vrijwel elke dag en kennen alle paadjes op hun duimpje. Dus knetterhard jakkeren helling op helling af, over de rotsen door de modder door de rock gardens door het riviertje door het bos slalommend tussen de bomen door. Net kinderen in een speeltuin.

"Als alles onder controle is dan ga je niet hard genoeg" -- Mario Andretti

Misschien wel de leukste activiteit ever. 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Nog 1 ding en dan kom ik in aktie. Ik heb gisteren een boek gekocht om de Stier beter te begrijpen. De ziekte van Hashimoto. Want zo simpel als het 12 jaar geleden gepresenteerd werd "je neemt elke dag een pil en dan is het opgelost" is het helaas niet. En omdat de Stier geen prater is snap ik er nog steeds weinig van, maar binnenkort veel meer.

Een aktie uit de serie "had ik veeeeuul eerder moeten doen".

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Ik heb een heerlijk leeg weekend voor mij liggen. 
Dat wordt veel haken, lezen en rommelen... 
Vijf paar schoenen in een paar weken tijd kopen? Mijn hemel, liep je dan op sokken daarvoor? 
Ik ken mezelf een beetje: het paar wat het lekkerst zit draag ik bijna constant. 
Zo zijn in de kringloop in het verleden aardig wat dure, praktisch ongedragen merkschoenen terecht gekomen. 
Nou moet ik ook eerlijk toegeven dat ik moeilijke voeten heb én een heel grote maat. Voor een paar prettige en mooie damesschoenen ben ik aangewezen op een schoenenzaak in Duitsland, de enige zaak waar ik zelfs nog behoorlijke keuze heb. 
De eerste keer dat ik daar kwam voelde ik me echt Alice in Wonderland cheerleader

Mooi, nu eerst even een bakje... 

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Geplaatst
1 uur geleden zei bumperjim:

Nog 1 ding en dan kom ik in aktie. Ik heb gisteren een boek gekocht om de Stier beter te begrijpen. De ziekte van Hashimoto.....

Top Jim!

Geplaatst

@Spirit, hoop dat jullie een hartstikke gezellige avond hebben gehad.. 
Wat doe je het goed, top. En 400 dagen zonder... je mag verschrikkelijk trots op jezelf zijn meis Gefeliciteerd boeket – Amsterdam Flowers

En ook @Lika... zo fijn dat het afbouwen goed gaat, en we duimen ons een slag in de rondte dag jouw moeder haar plekje gaat krijgen. Boeket Mijn liefste | Bloemen voor Valentijn | Fleurop

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen allemaal,

Jarenlang heb ik een goede vriendin gehad.
Vanwege haar verleden begon zij zich door de jaren heen steeds meer terug te trekken.
Met de een na de ander wilde ze geen contact meer mee.
Ik was de laatste waar ze mee gekapt is.

Zij wilde uitsluitend nog contact met haar kinderen en kleinkinderen.
En soms zelfs dat niet meer.

Gisteren stonden haar dochter en zoon voor mijn deur om te vertellen dat zij eergisteren overleden is.
Zij is 84 jaar geworden.
Maandag afscheid in zeer kleine kring.
Gelukkig mag ik daar bij zijn.

Onderstaand een afbeelding van een schilderij wat ik van haar kinderen uit de erfenis krijg.
Ben ik heel blij mee als herinnering, de betekenis die haar leven zeer ernstig beinvloed  gemaakt heeft.

De Dokwerker, ter herinnering aan de februari staking, 25 februari 1941

6990753854825205ebd44283a656db62.jpg

bewerkt door Roberto
Geplaatst
7 uur geleden zei Oskar:

Ik koop mijn schoenen bij voorkeur van hetzelfde merk

Me too. Ik vind shoppen in winkels, met name in schoenwinkels, verschrikkelijk. Dus ik koop online de schoenen waarvan ik weet dat ze prettig lopen en lang meegaan. Dat zijn mijn degelijke basisschoenen, en daaromheen koop ik af en toe sneakers. Ook bij voorkeur van degelijke merken die ik al ken.

Ik ben niet graag met (online) shoppen bezig, dat vind ik veel te verslavend. :ph34r:  

Geplaatst

Vanwege de toneelvoorstelling over Sonja Barend ben ik nu haar autobiografie aan het lezen/luisteren. Het is door haar zelf voorgelezen. Wat een mooi boek! Het gaat veel over de oorlogstijd en over haar vader. 

Geplaatst
11 uur geleden zei bumperjim:

Nog 1 ding en dan kom ik in aktie. Ik heb gisteren een boek gekocht om de Stier beter te begrijpen. De ziekte van Hashimoto. Want zo simpel als het 12 jaar geleden gepresenteerd werd "je neemt elke dag een pil en dan is het opgelost" is het helaas niet. En omdat de Stier geen prater is snap ik er nog steeds weinig van, maar binnenkort veel meer.

Schildklier

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...