Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen Claudius ☕️☕️ Dagpact: Claudius Fonny
Maia Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 minuut geleden zei Fonny: Goedemorgen Claudius en Fonny ☕️☕️ Dagpact: Claudius Fonny Maia Tine, lady jane en Fonny reageerden hierop 2 1
Oskar Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Mogge. Vandaag op pad met de Museumkaart. Wat is dat toch een schitterend ding! Voor de prijs van pakweg een los kaartje Efteling kun je een vol jaar je hart ophalen. Na afloop naar zee. Mijn oren eraf laten vriezen. En een dood visje eten op de boulevard. %s om %s bewerkt door Oskar lady jane, Tine, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 2 2
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 33 minuten geleden zei Oskar: Mogge. Vandaag op pad met de Museumkaart. Wat is dat toch een schitterend ding! Voor de prijs van pakweg een los kaartje Efteling kun je een vol jaar je hart ophalen. Na afloop naar zee. Mijn oren eraf laten vriezen. En een dood visje eten op de boulevard. Laat je niet wegwaaien Fonny reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nee @Fonny, een ander museum dicht aan zee 😉 Maar ik zeg het niet hardop, anders ben ik bang dat ze straks op de ramen gaan kloppen en wijzen. Beelden aan Zee vinden mijn kinderen altijd fantastisch. Althans die bronzen poppetjes op de boulevard. Binnen ben ik nooit geweest, maar dat moet ik eens gaan doen om naar Miro te kijken. Dat is toch die gozer die in Barcelona het een en ander heeft lopen kleien ook? Fonny reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 29 minuten geleden zei Oskar: Nee @Fonny, een ander museum dicht aan zee 😉 Maar ik zeg het niet hardop, anders ben ik bang dat ze straks op de ramen gaan kloppen en wijzen. Beelden aan Zee vinden mijn kinderen altijd fantastisch. Althans die bronzen poppetjes op de boulevard. Binnen ben ik nooit geweest, maar dat moet ik eens gaan doen om naar Miro te kijken. Dat is toch die gozer die in Barcelona het een en ander heeft lopen kleien ook? Haha...ja die!! Heel veel plezier vandaag!
Dyem Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen allemaal, Dagpact: Claudius Fonny Maia Dyem
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Goetnmorguuuuh, het bed is warm, de koffie is klaar en staat dampend naast het bed. Oh wat hebben we een energie vandaag. Gisteren drukke dag gehad en de persoonlijke administratie die ik wil houden heeft mijn zus allemaal in mappen geordend.. Ze heeft nog een inloop kast onder de trap opgeruimd... Tja dat vindt zij leuk... Ik niet.... Alleen vraag ik haar te weinig. Nou daar gaat verandering in komen haha want het was heel gezellig. Uiteten was ook lekker.. Gisteren mijn administratie wat wegkon, zelfs administratie van mijn ex wat ook nog in mijn mappen zat van 10 jaar oud ritueel verbrand in de vuurkorf, jee dat was erg leuk %s om %s bewerkt door Freekie Tine en Fonny reageerden hierop 2
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Haha, ja mooi Freek om dat zo op te ruimen. @bumperjim een altruist weet wel wat hij/zij wil, namelijk van betekenis zijn voor een ander. Een baan in de zorg is niet moeilijk om te vinden. En zelf klaag je steen en been over je baan. Dan maar wat minder geld verdienen, en dochters wat meer hun eigen boontjes laten doppen. Het roer omgooien en gaan doen wat je leuk vindt is heel verfrissend, kan ik uit eigen ervaring vertellen. Maar ja, ik hoef met niemand te overleggen en heb geen kinderen.
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Eerder was ons zon beloofd dit weekend, maar nu is het toch weer grijs en koud. Maar de verwachting is wel dat het eind deze week zo'n 10 graden warmer wordt en af en toe de zon weer gaat schijnen. Nog even geduld maar. Fonny reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 16 minuten geleden zei Lonster1: Haha, ja mooi Freek om dat zo op te ruimen. @bumperjim een altruist weet wel wat hij/zij wil, namelijk van betekenis zijn voor een ander. Een baan in de zorg is niet moeilijk om te vinden. En zelf klaag je steen en been over je baan. Dan maar wat minder geld verdienen, en dochters wat meer hun eigen boontjes laten doppen. Het roer omgooien en gaan doen wat je leuk vindt is heel verfrissend, kan ik uit eigen ervaring vertellen. Maar ja, ik hoef met niemand te overleggen en heb geen kinderen. Roer omgooien ken ik heel goed, hebben we 20 jaar geleden al gedaan. Precies alles zo ingericht zoals we dachten dat het goed zou zijn. Was het ook. "Dan maar wat minder geld", ja het is makkelijk gezegd maar zoveel geld is het nou ook weer niet als je partner geen werk heeft en de belastingdienst hier die weet je wel te vinden zo gauw de kids niet meer thuiswonen. Lekker alles opgeven en met een 60 jaar oude camper de wereld rond op blote poten en leven van liefde en frisse lucht is leuk als je 29 bent en verder geen verantwoordelijkheden hebt. Dochters doppen al hun eigen boontjes maar als je studeert kan je niet alvast je eigen leven financieren. Het vriendje van de Vlinder ligt met zn ouders overhoop, studeerde eerst ook, kon het financieel niet trekken, dakloos geworden, probeert zich nu via een butbaan een beetje terug omhoog te werken. Dat soort situaties wens ik niemand toe en mn dochters al helemaal niet. Fonny, Tine en lady jane reageerden hierop 3
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei bumperjim: ...met een 60 jaar oude camper de wereld rond op blote poten en leven van liefde en frisse lucht is leuk als je 29 bent... Is ook nog leuk als je 60 of 70 bent weet ik uit ervaring. Al loop ik momenteel niet op blote poten maar op steunkousen 😁 Fonny, bumperjim en karin123 reageerden hierop 1 2
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nu kan je het zeggen @Oskar. Museum is dicht. Was je naar de duiveltjes van Nick? En zo ja, de moeite waard?
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb een haakwerk gestart. Nieuw patroon waar de kop bij moet. HeeL goed tegen gepieker. Veel gelopen vandaag. Schuldgevoel dat ik niet vandaag ook naar mijn moeder ben gegaan, weggewandeld. Dyem en Fonny reageerden hierop 2
Oskar Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 1 uur geleden zei Lika: Nu kan je het zeggen @Oskar. Museum is dicht. Was je naar de duiveltjes van Nick? En zo ja, de moeite waard? Verrek ja, die duiveltjes zijn er ook nog. Was ik alweer vergeten. Ik krijg het nog druk. Hoewel ik vooralsnog zijn muziek een stuk prachtiger vind dan zijn poppetjes. Die leken me een tikje onbeholpen. Maar hey, het is wel van Nick Cave 😈 We waren op de Space Expo in Noordwijk. Niet zo heel artistiek, maar hartstikke leuk voor mijn jongste zoon die op school momenteel bezig is met de ruimtevaart. Het viel me in zo'n museum vol met raketten en satellieten veel Pratende Papa's rondliepen. Vaders die hun enthousiasme wilden overdragen op hun kind bedoel ik. Meestal zijn die allang blij als het museum vol knoppen en filmpjes zit. Dan kunnen ze zelf gewoon op hun mobiel blijven koekeloeren. Mijn oudste is 13 en vindt uit principe alles saai. Dat is soms nog best een klus om die te activeren. Als je hem teveel de eigen regie laat blijft hij op zijn slaapkamer met een scherm. Dus af en toe stel ik hem voor een voldongen feit: we gaan straks dit of dat doen. Dan heb ik tevoren wel een inschatting gemaakt dat hij dit of dat na het aanvankelijke gesputter uiteindelijk best leuk zal gaan vinden. De jongste is 7. Dat is in dit opzicht een enorm dankbare leeftijd. Die vindt gewoon alles prachtig. Zelfs in de Eregalerij van het Rijksmuseum raakte hij niet uitgekeken. Hij weet altijd en overal wel iets te vinden dat hem interesseert. Mooi is dat. En best iets om jaloers op te zijn. Ik probeer ook altijd nog iets van die jeugdige onbevangenheid overeind te houden door alle stormen van het leven heen. %s om %s bewerkt door Oskar bumperjim en Fonny reageerden hierop 2
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ja, mooi is dat. Ik probeer het ook. Is onderdeel van mijn ‘nieuwsgierigheidsknop’. Slapen nu. Morgen weer een lange maandag. Tell me why, I don’t like mondays. En met de Boomtown Rats in de kop sluit ik mijn ogen. Fonny reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s ik duik er ook maar gauw in, wie weet slaap ik voor Blue Monday start slaapwel Fonny en Lika reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik zit blijkbaar weer eens in een periode van helemaal niet slapen
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb nog geslapen na het plaatsen van het bericht
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden