Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Mogguh! en welterusten lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Sneeuw buiten! Dat is een opsteker. Op tijd naar buiten dus, voordat alles is gesmolten. Anders mis je dat gouden moment van het achterlaten van jouw voetstappen in een verder nog maagdelijk wit veld. En dat onvolprezen knierpende geluid van de sneeuw onder je schoenzolen. Tine en Kunsie64 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Veel sneeuwplezier, hier regent het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers wakker geworden in een wit wereldje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Hé, wat leuk voor jullie. Hophop, ik wil foto's van een sneeuwpop. Hier regent het vandaag maar we hebben ontdekt... als je parkeert onder een lantaarnpaal die de hele nacht schijnt dan laadt het zonnepaneel op het dak gewoon de accu op. lady jane, Tine, Kunsie64 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeiemorgen allemaal, Er ligt hier en daar ook wat sneeuw, helaas niet genoeg voor een sneeuwpop @Yana🫤 Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers. Wij hadden gisteren sneeuw, vandaag is het hier lekker droog, vanmorgen dan, vanmiddag kunnen we ook nattigheid verwachten. Mooi, even een bakje neerzetten hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s DAGPACT: Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Op de auto's ligt nog steeds sneeuw, maar het is al een hele tijd flink aan 't regenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Morning. Vandaag eerste dag van de medicatie afbouw. Ik ga zes maanden erover doen om van 20 mg naar 0 te komen . Heel spannend. Op allerlei manieren. kruidenthee67, Tine en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 7 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Tinr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Een nieuwe fase @Lika, ik wens je een mooie reis met een kalm en blij gemoed. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s 40 minuten geleden zei Lika: Morning. Vandaag eerste dag van de medicatie afbouw. Ik ga zes maanden erover doen om van 20 mg naar 0 te komen . Heel spannend. Op allerlei manieren. Mag ik vragen wat je moet afbouwen en waarom? Succes in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s @Lika Kan me voorstellen dat het spannend is. Maar je hebt er goede begeleiding bij toch? Veel succes! Ik had gisteren de kerstspullen op zullen ruimen, maar dat is niet gelukt. Nu moet het vandaag, maar ben het steeds aan het uitstellen. Normaal nogal een strak schema van schoonmaken, boodschappen doen en vast in het voren koken, etc., maar de laatste weken alles in de war. Ook steeds zo’n saai en verveeld gevoel. Nergens zin in. Mezelf maar even een schop onder de kont geven en bezig gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Lika: Morning. Vandaag eerste dag van de medicatie afbouw. Ik ga zes maanden erover doen om van 20 mg naar 0 te komen . Heel spannend. Op allerlei manieren. @Lika, misschien staat het al wel ergens, maar welke medicatie ga jij afbouwen? Volgens welk schema? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyem Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s DAGPACT: Claudius Yvonne Tine Dyem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyem Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Hier bijna geen sneeuw. Vanmorgen heel eind gelopen met de hond. EInd middag visite, meld me hier maar even, twijfel of ik drank voor hun zal kopen. Als ik dat doe geef ik de rest mee. Nu hup, nog wat boodschapjes halen. @Emmy hier het schema ook wat zoek.. Moet mezelf porren om NU wat te gaan doen. Fijne dag lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei Lika: Morning. Vandaag eerste dag van de medicatie afbouw. Ik ga zes maanden erover doen om van 20 mg naar 0 te komen . Heel spannend. Op allerlei manieren. Ik heb er vertrouwen in, jij ook? Spannend kan ook leuk/pos. spannend zijn he (zei ik vroeger vaak tegen de kinderen). toitoitoi Lika! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Gelukkig toch mezelf schop onder de kont gegeven om te gaan zwemmen. Nat en koud op de fiets, maar zwemmend algauw blij dat ik ben gegaan. Nu in een akelig opgeruimd huis aan het wachten op kinderen en aanhang. We gaan lekker Indiaas bestellen en thuis heb ik soep, salade en toetje, om toch een beetje gastvrouw te spelen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Alle kerstspullen weer opgeruimd en op zolder. Met wat hulp de kamer schoon, gezogen en gedweild. Kippensoep in de maak en quiche al klaar. Ik ben tevreden 😊 Morgen weer gewoon aan het werk en alles weer in het ritme. Daar ga ik toch het beste op. Maar straks eerst nog bittergarnituur 😋 @Dyem Ik zou niks halen en gewoon een fris of sapje schenken! In het kader van gezond begin van het nieuwe jaar. @lady jane Verlaat kerstdiner toch? Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik ga paroxetine afbouwen. In zes maanden. De apotheek heeft taperingsstrips verzonden. Dus heel langzaam steeds iets minder Ik heb er ook vertrouwen in. Anders zou ik er niet over piekeren. Er is op zich geen reden om te stoppen, behalve dan dat het fijn is om nergens van afhankelijk te zijn. En die behoefte heb ik inmiddels. Ben ook benieuwd of het ook iets met mijn eetgedrag gaat doen. (Van veel anti-depressiva word je dik omdat 1. Je je beter voelt en dus meer zin hebt in eten en 2. Het natuurlijke ‘volgevoel’ wordt platgelegd. Waardoor je meer eet.) Misschien heb ik het zo lang geslikt dat mijn eetgevoel helemaal anders is geworden en ik het dus niet opmerk. Ben benieuwd dus. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeie om lekker Indiaas te halen @lady jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s @Likaheel veel succes, ik hoop dat je hier af en toe wilt delen hoe het je afgaat. Fijn dat je er vertrouwen in hebt. Heel moedig vind ik je, misschien volg ik je (durf nu nog niet, maar ja, wanneer dan wel?) En wie weet valt het je alles mee! Lika en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Zal ik doen @Rosee en dankjewel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden