Spring naar bijdragen

ARRESLEE-PACT 2024

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Groenlanders. De koffie en het ontbijt staat klaar. We gaan er vandaag een gezellige eerste kerstdag van maken. Mocht je het moeilijk krijgen schrijf het dan hier. Ik zal af en toe kijken en reageren als je dat wilt. Vandaag ga ik ff m'n bed opmaken, broodjes bakken met heerlijk beleg en een eitje. M'n diertjes verwennen met een mergpijp, en voor de rest niets als bankhangen en gamen. Heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een goede morgen Groenlanders op deze eerste kerstdag. @bolletje, heerlijk ontbijt! Vanavond heeft @JannigjeNoorderlicht geregeld haha, boffen is dat, wil ik altijd al een keer zien. 

Ik hoor net dat er veel trommels zijn op Groenland, Traditionele trommeldans hadden ze het over. We mogen ze gebruiken... Zullen we voor het diner een uurtje djembé doen? Lekker rammen op de trommels met vast 😉een mooi resultaat. 

Even bericht bewerkt.... want ik zie nog meer lekkers op de foto hierboven. Jammie 😁

bewerkt door Dyem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben een beetje traag vandaag Bol, en jij wat ongeduldig, ik kan er 3 houden, dus je mag zelf ook ff naar t buffet en dan mogen er natuurlijk anderen ook wat sjouwen want wij zijn niet meer de jongsten he;)
images.jpg.81fceb35b205e0853fb22e5371184ff4.jpgimages.jpg.8827dd81a32ba3fe9ac72746e6a0b626.jpgimages.jpg.bf2314ddc168c4bdc93a68c130788ff3.jpg

oh wat lief, de obers zagen me hoesten en nemen het meteen over zonder te knoeien.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Instappen kan nog steeds, @Mariannhet groene noorderlicht op Groenland is heel erg groen, mooi bedoel ik :lol: hier gaat ie ook goed, 2de kerst zonder alcohol. 1e kerst zonder middelen. Maar wij zijn sterk in onze schoenen dit jaar!

Gisteren met beide kids, zelfs wat vuurwerk fonteintjes afgestoken, wat'n rook komt daar vanaf zeg... 

Ik heb altijd al een gletsjer willen zien, kunnen we er ook vanaf sleeën? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...