bolletje Geplaatst gisteren om 08:43 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:43 Goeie morgen Groenlanders. De koffie en het ontbijt staat klaar. We gaan er vandaag een gezellige eerste kerstdag van maken. Mocht je het moeilijk krijgen schrijf het dan hier. Ik zal af en toe kijken en reageren als je dat wilt. Vandaag ga ik ff m'n bed opmaken, broodjes bakken met heerlijk beleg en een eitje. M'n diertjes verwennen met een mergpijp, en voor de rest niets als bankhangen en gamen. Heerlijk. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst gisteren om 09:00 Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:00 goeiemooiemorgen arresleemaatjes; tast toe! Drankjes bij het buffet van Yvonne, die kon ik niet meer sjouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyem Geplaatst gisteren om 09:01 Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:01 (bewerkt) Ook een goede morgen Groenlanders op deze eerste kerstdag. @bolletje, heerlijk ontbijt! Vanavond heeft @JannigjeNoorderlicht geregeld haha, boffen is dat, wil ik altijd al een keer zien. Ik hoor net dat er veel trommels zijn op Groenland, Traditionele trommeldans hadden ze het over. We mogen ze gebruiken... Zullen we voor het diner een uurtje djembé doen? Lekker rammen op de trommels met vast 😉een mooi resultaat. Even bericht bewerkt.... want ik zie nog meer lekkers op de foto hierboven. Jammie 😁 gisteren om 09:02 bewerkt door Dyem lady jane en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst gisteren om 09:04 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:04 Nou ik wil ook graag het noorderlicht zien dus ga ik ook kijken Dyem. Rammen op trommels? hahaha leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst gisteren om 09:06 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:06 Mmmmmm lekker Jane. Mogen we al beginnen of moeten we wachten. Is er ook chocolademelk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst gisteren om 09:13 Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:13 (bewerkt) ik ben een beetje traag vandaag Bol, en jij wat ongeduldig, ik kan er 3 houden, dus je mag zelf ook ff naar t buffet en dan mogen er natuurlijk anderen ook wat sjouwen want wij zijn niet meer de jongsten he oh wat lief, de obers zagen me hoesten en nemen het meteen over zonder te knoeien. gisteren om 09:15 bewerkt door lady jane Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst gisteren om 09:18 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 09:18 Ben je ziek Jane? Dan moeten we jou vandaag extra verwennen wijfie. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst gisteren om 10:20 Rapport Share Geplaatst gisteren om 10:20 He ja. Goed idee @bolletje. Gelukkig heb ik een extra dekentje gehaakt. Speciaal voor @lady jane Rosee en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst gisteren om 11:04 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 11:04 Das lief Lika ze zal het nodig hebben. en thee met honing zou ook goed zijn. Heb je al wat gegeten Jane? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst gisteren om 11:05 Rapport Share Geplaatst gisteren om 11:05 Ik ga gelijk thee zetten. Zelf ook zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst gisteren om 11:07 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 11:07 Heb je Gember in huis? Daar is ze gek op. Misschien kan ze vanavond wel mee kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst gisteren om 13:40 Rapport Share Geplaatst gisteren om 13:40 Ik had nog verse gember liggen, genoeg voor iedereen die er zin in heeft. lady jane, Tine, Lika en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden Kijk eens aan, wat lief Jannigje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 uur geleden Rapport Share Geplaatst 15 uur geleden Voor iedereen een huisje om te overnachten in dit schattige dorpje in Groenland. Slaap lekker!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 uur geleden Rapport Share Geplaatst 15 uur geleden Dit dus bolletje en Kunsie64 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 14 uur geleden Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden Mooi noorderlicht, ontbijt, warme chocomel, gemberthee en een knus huisje! Mijn eerste alcoholvrije Kerst sinds jaaaaaaaaren is een feit! Yes !💪🏻 Slaap lekker allemaal! bolletje, Rosee, Dyem en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden Zo blij dar ik ingestapt ben!!! Wat n rust in mijn hoofd!! Rosee, Dyem, Kunsie64 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden Knap Tine Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden Jinglebells, jinglebells, opstaan allemaal! Snel aan het kerstontbijt want we gaan op excursie! Naar de Eqip Sermia gletsjer! Tine en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei bolletje: Knap Tine Zo lief!!! bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Rosee: Jinglebells, jinglebells, opstaan allemaal! Snel aan het kerstontbijt want we gaan op excursie! Naar de Eqip Sermia gletsjer! Yes yes, daar heb ik altijd van gedroomd de Sermia gletsjer. Toppie Rosee. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyem Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Rosee: Jinglebells, jinglebells, opstaan allemaal! Snel aan het kerstontbijt want we gaan op excursie! Naar de Eqip Sermia gletsjer! Was even met een hond aan het wandelen, woh mooi programma naar de gletsjer! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden Bedankt voor de uitnodiging @Rosee Na gisteravond durf ik het wel aan om in te stappen, het risico om van de slee te kukelen is tot het minimum gedaald! Beterschap voor je paps! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden Oeps helemaal de arreslee gemist dit jaar, dit wordt mijn vierde alcoholvrije kerst en arreslee. De eerste was meer dan 10 jaar geleden. Nu weer vanaf 2022, altijd gezellig! Wat zijn jullie al een eind opgeschoten en ziet er gezellig uit! Veel plezier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Instappen kan nog steeds, @Mariannhet groene noorderlicht op Groenland is heel erg groen, mooi bedoel ik hier gaat ie ook goed, 2de kerst zonder alcohol. 1e kerst zonder middelen. Maar wij zijn sterk in onze schoenen dit jaar! Gisteren met beide kids, zelfs wat vuurwerk fonteintjes afgestoken, wat'n rook komt daar vanaf zeg... Ik heb altijd al een gletsjer willen zien, kunnen we er ook vanaf sleeën? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden