Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen Claudius ☕️🌲 Dagpact: Claudius Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) Goedemorgen frummers, goedemorgen Fonny en Claudius... Met een beetje mazzel gaan we de zon vandaag weer eens zien, dat zou mooi zijn. En anders doen we binnen maar gezellig weer wat lampjes aan. Eerst even een bakje nu. %s om %s bewerkt door Yvonne Spirit en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s DAGPACT: Claudius Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen, DAGPACT: Claudius Fonny Yvonne Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Mogge. Vandaag mag ik volgens mijn schema voor de laatste dag roken. Pillen om het stoppen te vereenvoudigen zitten er al in. Als een echte verslaafde ga ik het dus nog even flink van nemen. De drank is al redelijk uit het systeem. Maar toch: DAGPACT: Claudius Fonny Yvonne Etty Oskar Fonny en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedmorgen! ☀️ Hier schijnt ie al lekker hoor! @Oskar Toen ik lang geleden stopte met roken heb ik de avond ervoor bijna 2 pakjes leeggerookt. Ik ging bijna spugen. Dat hielp 🙂 Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemooiemorgen. Ik heb een gigantische vreselijke luie ochtend door nog op bed te liggen. Met 2de mok koffie bezig en al een tosti op bed gehad.. Het lijkt wel of het vaderdag is... Voel me haast schuldig tegenover mezelf want teveel willen doen zit nog steeds in mijn systeem zodra ik energie heb.. Vandaag was juist een dag dat ik wat in huis zou doen en wat huiswerk van de psycholoog wilde doen. Mijn rare hersenen zeggen natuurlijk tegdn mij doordat ik wat langer op bed lig dan dat ik gewend ben, dat al deze dingen niet meer mogelijk zijn... Hele planning in de war Wat een onzin, stomme hersenen, want dat klopt helemaal niet. Je gaat vandaag nog steeds wat in huis doen en je gaat nog steeds wat huiswerk maken, maar begin daar dan vanmiddag mee. Dat gaat je prima lukken, er is niemand die iets van jou eist, behalve jijzelf. Ja Freekie, er staat al een bad aan. Zo van bed en hup in bad. En dan ga je vanmiddag doen wat je vanochtend van plan was. Wees eens wat liever voor jezelf Fonny, karin123 en Spirit reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik heb ook tot bijna 10 uur op bed gelegen met koffie en een luisterboek. Heerlijk. Nu staat er een pan bouillon te pruttelen voor de soep die ik vanmiddag naar een zieke vriendin ga brengen. Straks eerst op mijn gemak naar de bakker wandelen half uur verderop, waar ik een tas brood via Toogoodtogo heb besteld voor 5 euro. bMisschien wandel ik vanmiddag ook nog even langs het buurthuis, waar erwtensoep en glühwein is, en een schaatsbaan. Een heerlijk kuierdagje. Wat voor boek ik aan het luisteren ben? On the road / Onderweg van Jack Kerouac. Zo'n klassieker waarvan ik me afvroeg of er wel wat aan zou zijn. Het is erg mooi, dat komt ook door de geweldige vertel-stem. Verhalen over paradijsvogels die dan weer hier en dan weer daar zijn, met kleine baantjes, weinig geld en veel fantasie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s En veel drank en sigaretten. Na een kwart heb ik het wel weer gehoord. In het boek dat ik gisteren uitlas bestond de romantiek ook deels uit alcohol en nicotine. Ik ga maar weer wat opwekkenders luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Vandaag niet zoveel gebeurd op vrijdag. Eerlijk gezegd miste ik het wel, je begint toch wel een beetje verslaafd te raken aan die gekke dingetjes op je pad. Maar het is niet erg, ik kwam toch wel nog iets geks tegen. Ik moest een doktersbriefje halen voor mijn werk en ik was ruim een uur te vroeg (gepland) om even bij die Duitse winkel beginnend met A een stekkerdoos te kopen omdat de mijne doorgebrand was. Ik had een hele leuke zwarte gevonden, helaas zonder aan en uit schakelaar, maar zwart vind ik altijd beter op mijn aanrecht staan dan wit omdat je daar alles op ziet. En toen ik bij de kassa kwam, kreeg ik te horen dat deze niet verkocht mocht worden. Dat vond ik wel maf om te horen te krijgen. Dat je iets niet kan kopen terwijl je het zelf in je winkelmandje legt. Uiteindelijk vond ik het wel heel fijn om dat te horen te krijgen, want toen ik beter keek was dat ook een stekkerdoos die ik hier in België niet kan gebruiken, dus ik was beschermt voor een miskoop. Ik heb nog aan de kassa medewerker gevraagd of de andere stekkerdozen wel verkocht mochten worden en dat was zo. Dus ik heb mijn spulletjes afgerekend, in mijn fietstas gedaan en toen weer gaan winkelen. En nu is het een witte geworden, met een aan en uit lampje en de juiste ingangen en ook nog een euro goedkoper. De kassamedewerker zag de lol er ook van in toen ik deze bij haar kwam afrekenen en zei ah ik snap hem helemaal deze mag wel! Samen dus gelachen. Maar toen had ik nog ruim een half uur open staan. En toen ben ik naar een survival winkel gegaan, kijken en niks kopen, maar alvast ongeveer weten hoeveel dagen ik gestopt mag zijn voordat ik mijn beloning kan kopen. Ik heb me daar enorm vermaakt, van hebberigheid tot realistisch haalbaar en uiteindelijk tot de conclusie komen, hoe weinig spoed erbij is dat ik dat echt nodig zal hebben. Dus ik ga voor de gasfles voor mijn veld fornuis, de pannetjes en kopjes en het kleine fluitketeltje zijn wel leuk en die bestekken set ook. Maar ik heb dat allemaal al, om me te behelpen op mijn fornuisje. Maar dat fornuisje werkt nog niet zonder gas, dus 2 dagen gestopt zijn met roken kan er al voor zorgen dat ik dat fornuisje met al mijn spullen die ik al heb kan gaan gebruiken. En met nog een dag stoppen, kan ik eens een lang houdbare maaltijd uitproberen. Dus behalve dat ik weer geholpen werd in het consuminderen had ik daar ook wel echt een half uur, waarin ik ruimte kreeg waar ik nog meer voor zou kunnen sparen en mezelf zou kunnen belonen. De waterfilters zijn nog te hoog gegrepen, maar bijvoorbeeld bepaalde handschoenen die ik wil omdat de mijne aan het verslijten zijn, vind ik nog duur maar als ik 5 dagen gestopt ben zou ik ze wel kunnen kopen. Ik vond het leuk om te merken, dat ik meteen dacht, maar mijn handschoenen zijn nog niet stuk en kunnen deze winter nog wel mee. Waardoor ik de neiging om ze alvast te kopen ook kon laten zakken. En verder heb ik veel plezier beleefd aan 2 dames in de wachtruimte bij de dokter, de ene was dik gekleed en de andere zat daar in haar zomerkledij en die waren, ik denk tik tok filmpjes aan het kijken. Die moesten echt kei hard lachen en dan moest ik ook lachen omdat het zo aanstekelijk was. En dan verbaasde ik me over al die patiënten die daar niet zo vrolijk zaten en misschien zich wel aan die dames stoorden maar niks zeiden. Alleen maar heel boos af en toe hun kant opkeken. Ik heb het bijna in mijn broek gedaan van het lachen, toen eentje van de 2 moest niezen! Dat klonk alsof Jumbo nieste, echt heel grappig! En die vriendin zei dat ook, waardoor de niezer zich ging verontschuldigen tegenover iedereen. Die zaten zo in hun filmpjes, dat ze niet door hadden dat het juist storender was dat ze zo openlijk aan het lachen waren om die filmpjes dus dat niezen niet de meest storende factor was. Ik heb enorm zitten genieten. En naarmate dat de wachtkamer leger werd, ging het volume ook aan dus ik heb sommige filmpjes ook echt kunnen zien en horen. Ik denk dat dit 1 van de weinige keren was, dat ik open en bloot heb zitten meegenieten van andermans misschien ongehoord gedrag zonder de drang te voelen om ze aan te spreken en daarmee mezelf in een beter daglicht te stellen. Ik heb genoten van die dames en ze bedankt voor hun humor toen ik naar dokter mocht. Dus ook dit keer was mijn vrijdag alles behalve saai. Ik heb dan wel niet naar dieren hoeven te zoeken of achter ze aan hoeven te jagen. Dit keer was het onderwerp mensen. Fonny en Freekie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden