Spring naar bijdragen

Donderdag 19 december 2024🌲

Aanbevolen berichten

Mogge!

Heerlijk begin vd ochtend hier. In het kader van de kolonno-rectaal kanker dépistage (ik weet niet eens hoe je dat in het NL zegt 🤣) moet ik jaarlijks een monstertje kak opsturen. Dat gaat het beste 's ochtends vroeg. Ik ben alleen om 6 uur niet vreselijk goed wakker, dus gisteravond alles voorbereid met zo'n slap kartonnen geval wat je op je wc bril moet plakken om de zaak op te vangen. Nou, ik zitten en daar kwam een prachtige prijswinnaar van een kilo, te zwaar natuurlijk voor het slap kartonnen velletje dus die ging daar dwars doorheen. Toen moest ik dus een bruikbaar stuk kak uit de pot terug opvissen. Dus ik graaien in de kit naar een bruikbare tool en ik pak het foldertje en ik vis daarmee een stuk omhoog. OK eindelijk gelukt en wat nu verder? Oh ja dat staat natuurlijk in het foldertje. Correctie: STOND in het foldertje 🤬

Tis uiteindelijk wel gelukt maar ik vind wel dat ik nu een negatieve uitslag verdiend heb 😝

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

mijn ochtend begon ook best fijn
tot ik mijn eerste hap kaasboterham nam en @bumperjim las:wacko:
ja, wat een gehannes steeds he. Ik krijg m om het jaar die test
maar vind het ook maar een enge bedoening steeds. Er is wel
een pos. uitslag van volleymaatje uitgekomen ooit, en die was er mooi
op tijd bij. Dus ik blijf braaf alle onderzoekingen meedoen voor je weet nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk is het zo droog. Dan kan ik buiten gaan sporten, gevolgd door een kerstlunch. En daarna lekker niks doen. Op de bank hangen en een film kijken, ik heb al eten in de koelkast klaar. Heerlijk vooruitzicht. 

Ik moet mezelf een beetje opkrikken. Wat een sombere dagen, ik hoop dat de zon zich binnenkort ook weer eens laat zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bumperjim:

Mogge!

Heerlijk begin vd ochtend hier. In het kader van de kolonno-rectaal kanker dépistage (ik weet niet eens hoe je dat in het NL zegt 🤣) moet ik jaarlijks een monstertje kak opsturen. Dat gaat het beste 's ochtends vroeg. Ik ben alleen om 6 uur niet vreselijk goed wakker, dus gisteravond alles voorbereid met zo'n slap kartonnen geval wat je op je wc bril moet plakken om de zaak op te vangen. Nou, ik zitten en daar kwam een prachtige prijswinnaar van een kilo, te zwaar natuurlijk voor het slap kartonnen velletje dus die ging daar dwars doorheen. Toen moest ik dus een bruikbaar stuk kak uit de pot terug opvissen. Dus ik graaien in de kit naar een bruikbare tool en ik pak het foldertje en ik vis daarmee een stuk omhoog. OK eindelijk gelukt en wat nu verder? Oh ja dat staat natuurlijk in het foldertje. Correctie: STOND in het foldertje 🤬

Tis uiteindelijk wel gelukt maar ik vind wel dat ik nu een negatieve uitslag verdiend heb 😝

Wat een sch*tzooi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha prachtig, ik moet er vleselijk, ik bedoel vreselijk om lachen. Nou die zit er weer in BJ. 

Kerstbal was erg geslaagd, geen toevoegingen nodig. 

Vanochtend voor het eerst na 2,5 maand niet werken, een kop koffie gedaan op het werk en met een kerstpakket terug naar huis gegaan! Dat zijn nog eens goede zaken. Ze hadden mij al een dikke maand eerder uitgenodigd voor koffie maar ik zat er toen zo zwaar over na te denken met zoveel extra spanning dat het mij niet verstandig leek. En dus heb ik afgeslagen. 

Nu het kerstpakket op mij lag te wachten dacht ik, meerdere strontvliegen in 1 klap te vangen en dat is gelukt. Het was erg leuk om collega's terug te zien, er zijn nog wat flauwe (leuke) grappen tussendoor de revue gepasseerd, en we gingen uit elkaar met de woorden 'tot volgend jaar'. 

Ik zag er alsnog wel wat tegenop maar ik heb geprobeerd om me er niet druk over te maken, ik was mooi op tijd dus dat scheelt ook weer stress. 

Je moet het jezelf makkelijker maken in dit leven, balanseren, verdelen en overwinnen. 

Divide & conquer en dat is niet makkelijk met de alles of niets instelling. 

Ik gooi er nog 1 in: als je doet wat je altijd deed krijg je ook wat je altijd kreeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg net een mailtje van de baas van degene (klant) die ik gisteren vertelde dat hij het dak op kan. Ik heb nu ook deze persoon verteld dat ze de boom in kan.

Het voelt heerlijk. Ben benieuwd of ze nog een belangrijker iemand hebben daar. Dan stuur ik die ook ergens naartoe. Ik voel met net een bom in Stratego 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff vanavond kerstborrel in de stad met mn werk. Echt helemaal geen zin in, ik wil eigenlijk naar bed. Maar ik weet dat als ik er eenmaal ben dan is het vaak wel leuk. Hangt er een beetje vanaf wie er komt. Door dat domme telewerken heb ik geen flauw idee wie er komt en ik heb ook geen zin om iedereen te bellen.

Ik zit gewoon mezelf in de weg vandaag geloof ik 👿

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende maandag heb ik normaal een operatie voor cataract maar ik vrees dat die weer eens niet ga kunnen doorgaan omdat ik op zijn minst weer eens verkouden ben. Ik heb spierpijnen, niet veel zin om te eten en neusloop. Die neusloop heb ik al verschillende dagen. Normaal had de operatie al op 14 oktober moeten doorgaan, maar toen was ik ook aan 't hoesten en nog meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Claudius:

Volgende maandag heb ik normaal een operatie voor cataract maar ik vrees dat die weer eens niet ga kunnen doorgaan omdat ik op zijn minst weer eens verkouden ben. Ik heb spierpijnen, niet veel zin om te eten en neusloop. Die neusloop heb ik al verschillende dagen. Normaal had de operatie al op 14 oktober moeten doorgaan, maar toen was ik ook aan 't hoesten en nog meer. 

Heel veel (lees 10000 mg) vitamine C per dag. En flink veel gemberthee drinken. Daarnaast nog een hoge dosering Vitamine D3K2 en je bent r zo weer bovenop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...