Claudius Geplaatst 16 uur geleden Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen @Claudius en goedemorgen frummers. Pfff, het was weer een vroegertje vanmorgen: om vijf uur opgestaan, want slapen zat er niet meer in... Het voordeel is dat je dan een lekker lange dag hebt. Ik zit nog even terug te lezen, daar kwam het de afgelopen tijd niet goed van. Op 23-11-2024 om 09:35 zei rapilos: Altijd een beetje gestrest op zaterdag, want dan moet ik zoveel van mezelf (Boodschappen,vogelkooi verschonen, huis schoon maken, goed recept uitzoeken om vanavond te koken, vuilnis plus kranten plus flessen weg gooien enz, enz Om vervolgens in een schoon en net huis te zitten als vriend vanmiddag komt. Pffff....zo,n gestoord gedrag, dat dwangmatige.. Ook ik heb wel van die dwangmatige dingen die móeten... werk elke dag met een 'to do' lijstje, hahaha. Maar het gevoel van 'weekend' is mij nog altijd heel dierbaar. Al die dingen die 'moeten' om lekker het weekend in te kunnen gaan plan ik op donderdag en vrijdag. En dan kan ik zaterdag zo genieten van het gevoel van alles mag en niets moet.... Mooi, een bakje dan maar even nu. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 18 minuten geleden zei Yvonne: Maar het gevoel van 'weekend' is mij nog altijd heel dierbaar. Al die dingen die 'moeten' om lekker het weekend in te kunnen gaan plan ik op donderdag en vrijdag. En dan kan ik zaterdag zo genieten van het gevoel van alles mag en niets moet.... Ik dacht dat je je de laatste tijd nogal beklaagde over drukke weekends? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden Klopt @Amalia, klopt. Maar over het algemeen zijn dat dan niet de huishoudelijke dingen, maar meer verplichtingen op het sociale vlak.... Amalia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden Ik ben weer eens hopeloos op zoek geweest naar iets wat ik ergens vergeten moet hebben want ik vind het nergens meer terug. Als mijn hoofd niet vast stond dan ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden reeds voor ik U kende vond ik U speciaal de bomen hadden je gefluisterd ook de wind had je naam verteld misschien had ik je reeds vroeger ontmoet maar nooit opgemerkt wat mij onmiddellijk opviel aan U hoe wondermooi je je wel was wat mij deed smelten was je lach je openheid je levensvreugde en steeds een goed woord voor iedereen in je omgeving ook stond je steeds open voor een babbel met iedereen ik wist niet dat er iemand kon bestaan die zo gemakkelijk was om mee om te gaan ik dacht even wegdromen kan absoluut geen kwaad maar mijn hart was reeds verloren mijn gevoelens kon ik niet controleren zeker niet toen ik dacht dat je ook voor mij voelde Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen allemaal, Dat is wel een goed idee @Yvonne ik probeer ook wel eens om het iets te verschuiven. Maar dat zou ik eigenlijk veel meer moeten doen Het weer ziet er redelijk uit. Straks maar eens een stuk lopen, hoewel ik nu nog weinig zin heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 8 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Fonny🌞 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden Mooi Claudius! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden Iedere dag sta ik beroerd op.Krijg amper wat naar binnen.Veel lastig van spanning.In de loop van de dag verdwijnt het wat en savonds eet ik juist weer heel erg veel, wat dan ook weer verkeerd valt.Vandaag ga ik kleine beetje proberen en zo mager mogelijk.Soort dieet dus.Een beetje bouillon, een cracker met kaas en dan steeds kleine beetjes.Door deze ongemakken ook nergens zin meer in.Toch ga ik me ertegen verzetten vandaag.Straks met de hond uit, wat ik altijd al gewend was.Verleden week een dag bij mijn huis geweest en ik merk dat ik er overstuur door raak.Dan kost het me hier weer 2 dagen om bij te komen.Mijn tranen zitten dichtbij en vloeien ook soms wel gewoon.Het is toch best een hele omschakeling voor mij en we hebben beiden niets met deze tijd.Veel ellende meegemaakt juist in deze maanden. Misschien zeur ik, want de mooie kant is, dat mijn zoon zomaar even op de koffie kwam.Ook gaat het heel goed, de verstandhouding.De teckels hadden gekotst vannacht en vanochtend ging ik net met mijn schone sokken in een plasje pies staan.Heb nu mijn eigen dweilstok van thuis meegenomen, daar kan ik mee omgaan tenminste.Bij mij thuis is het niet gezellig meer.Al mijn muziekinstrumenten staan hier. We zijn allebei vrij rommelig van aard, we moeten nog een goede huiskameropstelling creëeren.De bank aan de andere kant.Alles blij liggen en word half afgemaakt.Ik ga nu maar even wat orde proberen te scheppen.Wil graag gaan zwemmen en mijn schoonzus wil graag mee.Leuke meid, dus dat gaan we zeker doen.Bah, het is niet fijn om je zo down te voelen, terwijl ik de liefste man van de wereld heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden Maar goed dat je het van je af schrijft @Spirit!! Volgens mij kun jij het heel goed gezellig maken. Misschien wil je schoonzus je wel een beetje op weg helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden In het barrijtuig van de tgv vanavond. Letterlijk iedereen zit aan het bier of aan de wijn. Ik neem een blikje bruiswater, doodeenvoudig zonder twijfelen. Soms is het een strijd, soms helemaal niet. Ik begrijp nog altijd niet waarom. Ik pleur het hier maar even neer 😁 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden