Spring naar bijdragen

Woensdag 6 november 2024

Aanbevolen berichten

Klinkt goed @Claudius

Misschien helpt het om het even op papier te zetten @Pinkman? Van je af schrijven??

De laatste dag dus @ikkanhet, sterkte. 
Ik hoop dat de punctie goed zal uitvallen voor jou en dat de behandelingen die nu stoppen het gewenste effect hebben. 
Nu hopelijk na vandaag een wat rustiger periode voor jou.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Gisteren heerlijk gewandeld in het Haagse bos
Wat een prachtig weer en wat een prachtige kleuren !

Gisteren ingeschreven voor een Australian labradoodle pup.
Kan wel maart -april worden want de honden moeten nog gedekt worden.
Echt spannend, blij dat ik de knoop heb door gehakt
Deze fokker voelt heel goed..dus afwachten of alles volgens plan gaat, maar ik denk het wel 😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gütenmörgennnnnn, afgelopen weekend (week met de kinderen & herfstvakantie) was ik erg aan het nadenken om weer te gaan gebruiken deze week, want tja overspannen, toch thuis. Maar wel een afspraak bij me zus, gisteren. 

Maandagochtend , tandarts, kinderen naar school brengen. Maar ik heb mijn nieuwe werk laptop die al maanden in een doos ligt, ingericht. Ondertussen wat youtube, uiteindelijk in bad. Uurtje gegamed. Savonds naar de sauna. 

Ik ben volgens mij bang dat ik de dag niet doorkomt zonder te blowen, zo'n anker-gedachte zit ergens. 

Had ook geen zin om maandag te blowen en dan de dag erna bij me zus te zitten (hypotheekgesprek, had al een jaar aangeboden om mee te gaan). 

Dus al met al, ik kan gewoon mijn dag zonder doorkomen en dat geeft weer extra boost om de overige dagen dat ook te doen. 

Ik wordt blij van mezelf, hierdoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja fijn hé @rapilos. Ik zat zaterdag ook echt in de knoop met mezelf, met mijn gevoelens, zo ongelukkig en zo terneergeslagen.

Zelfs mijn benen voelden zwaar van even een dik half uurtje wandelen... Erger kan toch niet? :face-icon-small-shocked: iets met zwaar zelf medelijden, want waar ben ik wel niet in belandt? 

Ik ga dan alleen zonder kinderen een half uur tot een uur wandelen, om even alleen te zijn en te ontsnappen aan hun en het huis. Ook al zijn ze niet super druk, ik heb het al moeilijk met mezelf, en ze vergen toch nog een bult energie merk ik. 

En mijn energie is echt beneden alle peil.. 

Maar er zijn ook goede dagen, dat er iets meer energie is en gebruiken is echt killing voor mijn energie en initiatief en voor mijn sociale leven, wat al niet zo fantastisch groot is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yvonne:

Klinkt goed @Claudius

Misschien helpt het om het even op papier te zetten @Pinkman? Van je af schrijven??

Ik hoop dat de punctie goed zal uitvallen voor jou en dat de behandelingen die nu stoppen het gewenste effect hebben. 

Het is okay Yvonne, beter actief op een vrije dag dan alle dagen passief door middelen. Zometeen eerst een uurtje boksen en daarna hier in huis wat doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een niet zo mooiemorgen op TV net
het ziet er naar uit dat we Trump in de maag gesplitst krijgen.
De wereld zit in een rechtse spiraal lijkt het wel.
Soms ben ik gewoon blij dat mijn wereldje kleiner wordt.
Dus ik ga er toch maar een goeiemooiemorgen van maken hier.
Lekker zwemmen en vanmiddag een buurtbijeenkomst elders.
Eens kijken of ik voor de winter wat extra vrijwilligerswerk kan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yvonne:

Klinkt goed @Claudius

Dank je wel @Yvonne dat hoop ik ook. Ben al blij dat ik even niets meer moet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...