Yvonne Geplaatst 25 juli Rapport Share Geplaatst 25 juli Goedemorgen frummers, Het is stil buiten, zelfs de vogels lijken nog te slapen. Het enige geluid is van een haan een stuk verderop. De dieren hebben hun natje en droogje al gekregen, tijd voor een bakje voor ons dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juli Rapport Share Geplaatst 25 juli Goeiemorgen lieve @Yvonne en overige frummers Wens jullie een hele mooie dag Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli Goedemorgen @ikkanhet. Hoe is het je vorige week vergaan na die laatste chemo en medicatie? En weet je ook al wanneer je weer een gesprek krijgt over hoe het er nu voor staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juli Rapport Share Geplaatst 25 juli (bewerkt) 1 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen @ikkanhet. Hoe is het je vorige week vergaan na die laatste chemo en medicatie? En weet je ook al wanneer je weer een gesprek krijgt over hoe het er nu voor staat? Dit keer heb ik er toch meer last van @Yvonne hoofdpijn, trillerig, misselijk en heel moe. De chemo op zich ging heel goed. Dag vloog voorbij. Naast me een vrouw van mijn leeftijd dus fijn kunnen kletsen. 6 augustus moet ik terug dan wil ik vragen wanneer ze een MRI/scan willen maken. En 7 augustus volgende chemokuur. 25 juli bewerkt door ikkanhet lady jane, Fonny en Tine reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 juli Rapport Share Geplaatst 25 juli Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli Rapport Share Geplaatst 25 juli goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 juli Rapport Share Geplaatst 25 juli Goedemorgen. Dagje werken. Hulp voor moeder begint wat te lopen. In ieder geval nog een paar mensen die af en toe eens hun gezicht laten zien. Fijn. Maja, lady jane en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 juli Rapport Share Geplaatst 25 juli Goedemorgen allemaal. Fijn @Likadat de kar niet alleen hoeft te trekken. dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 25 juli Rapport Share Geplaatst 25 juli 2 uur geleden zei Maja: Goedemorgen allemaal. Fijn @Likadat de kar niet alleen hoeft te trekken. dagpact Maja Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 25 juli Rapport Share Geplaatst 25 juli Mijn manneke heeft weer eens de verbouwwoede . Mooie Amerikaanse koelkast gehad van broerlief, maar die past niet in de keuken. Geen probleem. Slopen we gewoon even de wand eruit. Pffff. Denk dat ik zo maar eens even een stukje ga fietsen. Voor de rest alles goed hier. Zondag zijn de kleinkids geweest met m'n zoon en hebben ze lekker in ons zwembad kunnen zwemmen, want het was toen erg warm. Patatjes meegegeten en ja hoor, wat mij nooit gebeurd, ik viel s avonds in slaap voor de TV. Zonder slaapmedicatie. Heb ik straks dus ook niet meer nodig. Gewoon een gezonde slaap en slaap je een keer wat minder, kan altijd gebeuren, haal je het de volgende dag weer in. @ikkanhet heel veel sterkte met de chemokuren. Dat is geen pretje, maar hopelijk doet het zijn werk! ikkanhet en rapilos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli Rapport Share Geplaatst 25 juli Even melden; Vandaag precies een jaar alcoholvrij Best knap van mezelf ha, ha Lonster1, Fonny, Ayla89 en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woman Geplaatst 25 juli Rapport Share Geplaatst 25 juli Goed zeg, Rapilos! Het tweede jaar geeft weer een nieuwe dimensie aan je leven zonder alcohol. rapilos en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli Rapport Share Geplaatst 25 juli (bewerkt) Gefelicitaart @rapilos, ik zal maar niet wachten tot je op de jaarpact-draad verschijnt, want deze overheerlijke vegan taart heb je dubbel en dwars verdiend 25 juli bewerkt door lady jane Tine, Fonny en Francoise reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli Rapport Share Geplaatst 25 juli Lief @lady jane Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 juli Rapport Share Geplaatst 25 juli Hartelijk gefeliciteerd @rapilos. Een vol jaar zonder alcohol is inderdaad iets om trots op te zijn. Francoise, Fonny, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 26 juli Rapport Share Geplaatst 26 juli Gefeliciteerd @rapilos🎉🥳 Je mag trots zijn! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 juli Rapport Share Geplaatst 26 juli Wat knap @rapilos, ondanks af en toe wat twijfels tóch volgehouden, gefeliciteerd met jezelf! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli Top @rapilos wat moet dat een goed gevoel geven... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 juli Rapport Share Geplaatst 26 juli Dank jullie wel, word al gemakkelijker hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 26 juli Rapport Share Geplaatst 26 juli (bewerkt) Gefeliciteerd Raps, je bent al waar ik ook graag wil staan! Mijn vakantie voelt nog niet zo vakantie.. Ik denk te hoge verwachtingen. Ik had er niet bij stil gestaan dat ik wel eens erg moe kon worden en bij bijna alles denk, ik heb er nog 2,5e week de tijd voor... Huis schilderen.. Wel geteld 2 kozijnen geschuurd.. En ik maar denken dat als ik het in de 1e week klaarzou krijgen, ik echt een vakantie gevoel zou krijgen. Vandaag dan wel de Rattenkooi samen gedaan, we zijn ook eergisteren naar de bioscoop geweest en gisteravond wezen zwemmen hier in de buurt. Maar nog geen 'grote' dingen gedaan als attractiepark oid.. 1e paar dagen was mijn dochter ook niet erg lekker, buikpijn en moe.. Ik lig zelfs in mijn vakantie elke avond om 10 uur op bed, want dan ben ik gewoon op... Nouja, gelukkig hebben we nog 2,5 week. Maar de verwachtingen mogen de prullenbak in! 26 juli bewerkt door Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli Rapport Share Geplaatst 26 juli Vakantie is ook om uit te rusten. Grote dingen hoort bij grote verwachtingen vaak. En wie het kleine niet eert is het grote niet weerd (werd ons vroeger geleerd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden