Spring naar bijdragen

Zondag 7 juli 2024


Aanbevolen berichten

 Goede Morgen Roberto en goede morgen allemaal.

Zo dat voetbal had gelukkig een mooi einde voor oranje🧡

Gisteren flink gesport en vandaag lekker spierpijn. Straks wat huishouden doen en misschien nog even naar een kringloop in de stad. Hou ervan.

Fijne zondag lieve mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

De dag begon heerlijk zonnig, maar helaas weer bewolkt nu.

Straks maar gymen en wandelen (Moed opbrengen)
gisteren alleen de eerste helft voetbal gezien met vriend
Daarna naar bed gegaan , ook omdat ik dacht dat het toch niets meer zou worden ( de pessimist in mij dus)
Werd wakker toen ik opeens vuurwerk hoorde en dacht huuuh ?, zouden ze dan toch gewonnen hebben ??

enfin, extreem zenuwachtig de laatste dagen
(Zinnen verzetten, positief denken)

Komt vast goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ja mooie 2de helft gisteren! Goeie spanning zeg.... 

Gisteravond de uitvoering gezien van mijn dochter haar turnen samen met me zus. 

Ik had haar uitgenodigd om Chinees te komen eten bij mij thuis. En opeens kon ik idd als een wervelwind opruimen want ze kwam al over 20 minuten. 

De stok achter de deur mistte gewoon... En ja als de kinderen komen ruim ik ook altijd ff op.. 

Nu iig buiten in het zonnetje op een groot kleed de kilo's was aan het opvouwen.. 

Steady as she go's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Het' roept om een ontspannend jointje te roken. Maar ik wil het niet want ik heb heel veel moeite gedaan om er eindelijk definitief mee te stoppen... Dus deze gedachte en trek accepteer ik... 

Ja ik heb zin, en nee ik ga het niet doen want ik ben de baas

Dagpact: :sun:

Fonny

Okkie

Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier één met allerlei blergh, opgefokte rotgevoelens. Ben maar aan het opruimen geslagen, doe ik er nog iets nuttigs mee . Ben zoooooo ontevreden en boos de hele tijd. Vooral spijt van onze verhuizing. Tenminste ontevreden waar ik nu ben. Man wil niet meer weg . Ik wel. Maar ik denk eigenlijk dat het iets anders is. Gewoon hormonen: alles is niet goed. Afschuwelijk gevoel. Zo boos, zo boos, zo boos…..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja @Reacher. Misschien is het nu wel gebeurd. Weet niet zo goed hoe ik me dan moet overgeven. Heb nu maar bedacht dat het zo is, dat het wel vaker zo is/was. Ook in andere huizen en op andere plekken. Haha!! En mega goede werken verricht. Begonnen met lichamelijke oefeningen. Met boosheid en tegenzin, maar dat gaat ook:-)

wasjes, deuren gesopt en heel veel oude meuk opgeruimd. Niets bijzonders, maar ik begrijp mijn eigen systemen nooit. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verbaas me altijd over hoe intense emoties die écht heel erg in de weg kunnen zitten relatief snel weg kunnen ebben door ( in mijn geval) te gaan poetsen. Angry cleaning noemen ze dat. Een begrip dat veel mensen herkennen.
Dat is mijn manier om me eraan over te geven denk ik. Boos gaan schrobben. Met een tandenborstel kalkaanslag aanvallen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even iets ‘wegpoetsen’. Misschien is het de combinatie van fysiek bezig zijn (altijd goed), iets mooier/beter/leger maken dan het was (ruimte geven) en natuurlijk het feit dat je je monkey-mind niet even een heel nuttige opdracht geeft: kill the dirt/ destroy the mess . Ofzo . ( waarom dat in het Engels moet weet ik niet)Inmiddels zit ik weer heerlijk te haken. #tevreden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi @Lika, fijn dat je weer wat 'tot rust' bent gekomen. 
Wat ellendig dat je het niet naar je zin hebt in jouw huidige woning. 
En ja, kan me indenken dat het je dan aanvliegt als jouw man laat merken niet weg te willen. 
Misschien alles even laten bezinken, hem ook laten wennen aan het idee dat jij graag toch iets anders wilt? 
En met poetsen en zeker met ruimen kun je een hoop agressie kwijt, klopt hoor.
En ja, haken kan zo heerlijk zijn.... 

Goedenavond trouwens frummers, de logé is weer naar huis, hier kan alles ook weer rustig worden. 
Ik duik zo mijn bed in, maar wilde toch nog even hier binnenwippen. 
Dus, trusten allemaal... tot morgen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken uit eigen ervaring angry-mowing. Ik heb zo'n hand-duw-grasmaaier, alleen bleek in het geval van angry, mijn grasveld te klein te zijn :angry:

Ik heb tussen de series door vanavond zelfs heel spontaan mijn motor gewassen. Dat had ik nog steeds niet gedaan sinds mijn Motorvakantie van begin juni, muggen uit allerlei landen heb ik eraf geboend.

De motor gaat woensdag voor een grote beurt en ik had al bedacht dat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om mijn motor zo smerig af te leveren... Dus als ik het vandaag niet zou doen (wat ik eigenlijk niet van plan was) dan moest het dinsdag nog voordat de kinderen zouden komen.. Omdat uit mijn hoofd te krijgen heb ik het toch vanavond nog even gedaan.. 

Wat zit een mens soms toch raar in elkaar hé... 

Ik was het al maanden van plan, maar vanmiddag eindelijk op mijn flowee spijkermat in de tuin gelegen, dat was echt heel erg fijn, daarvoor de was opgevouwen en daarna de sauna in... 

Nu in bad, ik ben weer zen in mijn hoofd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht laatst tijdens het zwemmen na over een tattoo wat mijn strijd kenmerkt die ik geleverd heb, de wilskracht die er voor nodig is en uiteindelijk de hulp die ik er ook bij nodig heb gehad.. 

Ik heb helemaal geen tattoo's. Ik heb het idee toen ook laten gaan, want je kunt vragen krijgen over je tattoo, wat het betekent en toen dacht ik, heb ik daar zin in? Hij zou sowieso op een plek komen die men niet zo snel ziet.. 

Ook al heb ik toen het idee laten varen, ik zit nu toch te Googlen en op Pinterest en het schijnt idd wel een happening te zijn sobriety tattoo's. 

Blijkbaar laat het mij toch niet los

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...