Kohtje Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni Mogge. Haha, reigers.. doen me in hun hele doen en laten en ook in hun voorkomen (vooral vliegend) altijd een beetje denken aan Jurassic Park.. vooral dat slow-motion gedoe. Onze hond is ook altijd erg gefascineerd als ie er eentje ziet. Gaat er zelfs voor zitten om ze te bestuderen . 42 minuten geleden zei lady jane: jij hebt geen zitvlees @rapilos, ik heb niet anders haha Doe jij dan aan rolstoelbeachvolleybal? Sjooooo, dát is zwaar werken, lijkt me. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni Nee Koh. Maar al die bijkom-uren daartussen rust ik uit🙃 Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni (bewerkt) Ik zal t melden @Rosee Vriendin had wel t boek al gelezen lang geleden. Zij heeft me ge-enthousiastmeerd.als dat een woord is tenminste😇 6 juni bewerkt door lady jane Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni Morgen. Het enige dat ik ervan denk te weten, is dat een iets met chocolade is @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 juni Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 1 uur geleden zei Kohtje: Mogge. Haha, reigers.. doen me in hun hele doen en laten en ook in hun voorkomen (vooral vliegend) altijd een beetje denken aan Jurassic Park.. Precies! Zoals ze schreeuwen ook. Dat komt rechtstreeks van de ptero-nogwat. Fonny, Reacher en Kohtje reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni (bewerkt) Het is kwart over vijf, de fles is nog dicht en ik ben serieus eten aan het koken. Voor mezelf alleen. Dit klinkt alsof ik een sticker wil, maar nou ja. Hell, fuck it, ik wil die sticker. 6 juni bewerkt door Quinn Fuck it Kohtje, Francoise, rapilos en 5 anderen reageerden hierop 4 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni Van mij krijg je er een, @Quinn. Op een forum is zo'n ding makkelijk weg te geven. Maar neemt niet weg dat je er met deze mededeling best eentje verdiend hebt. Fonny en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni (bewerkt) 8 uur geleden zei lady jane: [....] Zij heeft me ge-enthousiastmeerd.als dat een woord is tenminste😇 Geënthousiasmeerd is een woord, dus zonder koppelstreepje, met trema en zonder de 2e 't'. Toch bijna goed . (vooruit, jij ook een sticker) 6 juni bewerkt door Kohtje lady jane en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni Reacher, lady jane en Quinn reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni Sticker voor @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni Ik eet restjes, vegetarische curry. Botersla met ei erbij. Ja, een sticker voor het niet drinken. Die mag ik ook vandaag. Vanmorgen heb ik meegedaan met een bootcamp buiten voor 55+ers. Best pittig. Al was het maar omdat ik steeds ballen moest halen van de oudjes die ze lieten vallen. lady jane, Fonny en Francoise reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni Een lange, frustrerende dag vandaag. Ik heb echt al mijn wilskracht nodig gehad om net in de winkel niet een fles wijn mee te nemen. Het is gelukt. Ik voel de euforie nog niet echt. Ik baal eerder... maar oke, het is voor een goed doel, straks ben ik vast wel blij. Op naar de avondspits, joepie! Hopelijk straks wat vrolijker, maar nu is het allemaal even stom Francoise, lady jane en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni Als het stom is, is het stom. Dat is dan maar even zo. Ook een sticker voor jou dan Ayla, goed gedaan. zo door de gevarenzone heen. Ayla89 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni Sticker sticker sticker Dagpact: Elonwyn Fonny Quinn bumperjim, Reacher en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni musical is niet het goede woord denk ik @Rosee het is een vertelling, ik zie in de trailer meer Georgisch gezang het wordt als danstheater omschreven. wordt vervolgd.......... Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni 55 minuten geleden zei Quinn: Sticker sticker sticker Dagpact: Elonwyn Fonny Quinn Vooruit nog eentje Goed joh! lady jane, Quinn en Fonny reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni 3 uur geleden zei Ayla89: Een lange, frustrerende dag vandaag. Ik heb echt al mijn wilskracht nodig gehad om net in de winkel niet een fles wijn mee te nemen. Het is gelukt. Ik voel de euforie nog niet echt. Ik baal eerder... maar oke, het is voor een goed doel, straks ben ik vast wel blij. Op naar de avondspits, joepie! Hopelijk straks wat vrolijker, maar nu is het allemaal even stom Hou vol! Ayla89 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni En @Lonster1 ook goed gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni Ik heb een lamp die aan één kant vast zit aan het plafond. Aan de andere kant zit ie niet zo heel erg vast. Nu met papier, lijm, vier punaises met daarover muurfiller hangt ie nog steeds niet super vast én er zit een gigantische bobbel op het plafond. Ik haat de lamp. Zij is mijn Nemesis. Wilde ik even komen zeggen. Ayla89 en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni 9 minuten geleden zei Reacher: Hou vol! Dat lukt. Ik blijf alleen een beetje uit mijn hum dus moet er misschien zo maar gewoon in gaan. Tomorrow is a brand new day. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni Aan de ene kant: uit je hum zijn hoort er gewoon bij. Bij het stoppen en bij het leven. Dus er vroeg in duiken is misschien wel een goed idee. Aan de andere kant: als het enigszins lukt: een piepklein dansje in de woonkamer op je favoriete liedje werkt misschien ook? Omdat je zo gruwelijk trots op jezelf bent? Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni Met een blij peperkoekje erbij? ik heb ze zelf gebakken. * neus groeit* 🤥 Prana en Ayla89 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni Van jou moet ik in ieder geval wel glimlachen 😁 wie weet komt dat dansje er nog Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni Zojuist zei Ayla89: Van jou moet ik in ieder geval wel glimlachen 😁 wie weet komt dat dansje er nog Goedzo! Dan mag je straks lekker gaan slapen 😘 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 6 juni Rapport Share Geplaatst 6 juni Vreselijk die mensen die zichzelf zo grappig en leuk vinden dat ze om zichzelf moeten lachen. Paai een beetje en ja hoor, het ego is gestreeld. Heeft alles te maken met nederigheid (en kleine hoofdletter van bijvoorbeeld je naam) trouwens. Voor het geval deze opmerking niet verslavings gerelateerd wordt opgevat. Prana en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden