Spring naar bijdragen

Donderdag 23 mei 2024

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, op deze morgen! 

Ik ben aan het bedenken wat ik vanavond ga doen na mijn werk, maar ik weet het nog niet.. 

Lui zijn? Opruimen? Serie kijken? Alle 3 tegelijk? Sporten heb ik al gedaan afgelopen 3 dagen.. 

Dagpact :sun:

Freekie 

bewerkt door Freekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ikkanhet ik ben wel benieuwd of je er ook iets van merkt dat k*k is geconstateerd? Of was het per toeval? Misschien had je dat al verteld maar heb ik dat gemist, dat kan natuurlijk ook...

iig, hoop ik dat je nog wel een lange tijd kunt genieten van al het moois hier op aarde :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Freekie:

Ik ben aan het bedenken wat ik vanavond ga doen na mijn werk, maar ik weet het nog niet.. 
Lui zijn? Opruimen? Serie kijken? Alle 3 tegelijk?

Hoi @Freekie, is moest hier even over nadenken.
Belangrijkste voor mij is iets te doen of niet te doen wat mij rust geeft.
Opruimen geeft mij daarna rust.
Speelfilms of een enkele serie kijken doe ik graag voor de afleiding.
Daarna doe ik een minimaal een halfuurtje helemaal niets.
Voordat ik ga slapen.

Ik probeer mij aan te leren om niets tegelijk te doen.
Dat is een behoorlijke opgave voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Freekie:

@ikkanhet ik ben wel benieuwd of je er ook iets van merkt dat k*k is geconstateerd? Of was het per toeval? Misschien had je dat al verteld maar heb ik dat gemist, dat kan natuurlijk ook...

iig, hoop ik dat je nog wel een lange tijd kunt genieten van al het moois hier op aarde :rose:

Dank je :rose: Ik merk niets behalve het slijm met boed ophoesten. Voor de rest voel ik me precies hetzelfde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lijkt me heel eng, lijkt me ook vreselijk moeilijk om het volledig te accepteren, dat dat de 'nieuwe' werkelijkheid is.. @ikkanhet

@Quinndat stadium zijn we al gepasseerd ofniet?

Ik dacht dat ik vanavond de laatste aflevering keek van seizoen 1 en dat er ook maar 1 seizoen was.. Maar Netflix ging gewoon verder, zijn er nog 2 seizoenen en ik maar denken dat ik de serie uit zou kijken vanavond... 

Dat was echt heel fijn. Blij zijn was vandaag toch al wat lastig ondanks dat het heel goed gaat, werkt het gevoel niet mee... Maar dit was mijn blije moment vandaag plus dat ik nog een half uurtje gewandeld heb voordat ik op bed ging.. 

Weltrusten allen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...