Freekie Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei (bewerkt) Goedemorgen, op deze morgen! Ik ben aan het bedenken wat ik vanavond ga doen na mijn werk, maar ik weet het nog niet.. Lui zijn? Opruimen? Serie kijken? Alle 3 tegelijk? Sporten heb ik al gedaan afgelopen 3 dagen.. Dagpact : Freekie 23 mei bewerkt door Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elonwyn Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei Goeiemorgen allemaal! Dagpact : Freekie Elonwyn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei Goedemorgen vroege vogels!!🌞 dagpact: Freekie Elonwyn Fonny Fijne donderdag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei Goedemorgen allemaal, Wat is het hier nog stil, na de roerige dag van gisteren (Wat een heftige verhalen zeg ) Buiten bewolkt. Straks naar een mesoloog Vind het spannend, maar komt vast goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei Goedemorgen allemaal. Ik wordt nu iedere keer heel vroeg wakker door al dat licht. Gelukkig dommel ik dan weer een uurtje weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei (bewerkt) Goeie morgen Medestrijders, 23 mei bewerkt door bolletje Ayla89 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei Morgen. @Freekie heb je Bodkin op netflix al gezien? Heb ik vannacht opgevreten, gaaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 23 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei @ikkanhet ik ben wel benieuwd of je er ook iets van merkt dat k*k is geconstateerd? Of was het per toeval? Misschien had je dat al verteld maar heb ik dat gemist, dat kan natuurlijk ook... iig, hoop ik dat je nog wel een lange tijd kunt genieten van al het moois hier op aarde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei Ik zag dat @niks langs was geweest. Hi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 23 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei Nee @Quinn ik kom nog een serie tekort.. Ik ben benieuwd! Als iemand anders nou even de Rattenkooi verschoont, dan kan ik leuke dingen gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei dagpact Freekie Elonwyn Fonny Ayla89 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei En doorrrr… Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei dagpact Freekie Elonwyn Fonny Ayla89 Prana Beetje laat, maar de dag is nog niet om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei Fijne middag en avond nog allen. Ga mij richten op mijn 4 nachtdiensten. Nog wat voorslapen na een slechte nacht. Hou jullie goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei Hallo leuke mensen, Even een zwaai, wat liefde en licht voor wie het kan gebruiken. Hou je goed❤️ rapilos, Etty en Freekie reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei 9 uur geleden zei Freekie: Ik ben aan het bedenken wat ik vanavond ga doen na mijn werk, maar ik weet het nog niet.. Lui zijn? Opruimen? Serie kijken? Alle 3 tegelijk? Hoi @Freekie, is moest hier even over nadenken. Belangrijkste voor mij is iets te doen of niet te doen wat mij rust geeft. Opruimen geeft mij daarna rust. Speelfilms of een enkele serie kijken doe ik graag voor de afleiding. Daarna doe ik een minimaal een halfuurtje helemaal niets. Voordat ik ga slapen. Ik probeer mij aan te leren om niets tegelijk te doen. Dat is een behoorlijke opgave voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei 6 uur geleden zei Freekie: @ikkanhet ik ben wel benieuwd of je er ook iets van merkt dat k*k is geconstateerd? Of was het per toeval? Misschien had je dat al verteld maar heb ik dat gemist, dat kan natuurlijk ook... iig, hoop ik dat je nog wel een lange tijd kunt genieten van al het moois hier op aarde Dank je Ik merk niets behalve het slijm met boed ophoesten. Voor de rest voel ik me precies hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei 9 minuten geleden zei ikkanhet: Dank je Ik merk niets behalve het slijm met boed ophoesten. Voor de rest voel ik me precies hetzelfde. Pfff dat klinkt best heftig 😥 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei 6 minuten geleden zei Francoise: Pfff dat klinkt best heftig 😥 Ja is het ook. Als ik dat op TV zag vond ik dat altijd zo eng. Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei 16 minuten geleden zei ikkanhet: Ja is het ook. Als ik dat op TV zag vond ik dat altijd zo eng. Ach meiske toch 💚🍀 ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei Vanmiddag zei iemand in de ondersteunende medemensen groep iets als verlangen jullie ook zo terug naar toen je een kind was en alles zo simpel? Ik deed mijn oude truc en ben weggelopen. Later. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 23 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei Ja lijkt me heel eng, lijkt me ook vreselijk moeilijk om het volledig te accepteren, dat dat de 'nieuwe' werkelijkheid is.. @ikkanhet @Quinndat stadium zijn we al gepasseerd ofniet? Ik dacht dat ik vanavond de laatste aflevering keek van seizoen 1 en dat er ook maar 1 seizoen was.. Maar Netflix ging gewoon verder, zijn er nog 2 seizoenen en ik maar denken dat ik de serie uit zou kijken vanavond... Dat was echt heel fijn. Blij zijn was vandaag toch al wat lastig ondanks dat het heel goed gaat, werkt het gevoel niet mee... Maar dit was mijn blije moment vandaag plus dat ik nog een half uurtje gewandeld heb voordat ik op bed ging.. Weltrusten allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei Ja, @Quinndat snap ik. Wegwezen. Hoe is het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei @ikkanhethet is werkelijk niet te geloven wat jij meemaakt. Ik weet steeds niet wat ik moet zeggen. Dan zeg ik weer niets. Sorry ik lees je wel en leef ook mee. Zet ‘m op! Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden