Spring naar bijdragen

Donderdag 16 mei 2024🌞


Aanbevolen berichten

Goedemorgen @Fonny en @Prana
Ik ben al even aan het rommelen geweest in de tuin, heerlijk zo. 
Ik heb zelfs gisteren al even wat moeten sproeien na al die droge hete dagen. 
Pas vanavond zouden er een paar druppels gaan vallen hier, daar wilde ik niet op wachten.
Binnen staat alles tegen elkaar open. 
Nu eerst even tijd voor een bakje. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ja, ik miste en mis Beatrix ook echt. 
Ik had haar al een poosje niet gelezen en ging op zoek naar haar laatste berichtjes, toen ontdekte ik dat haar hele account opgeheven was.
Ik had eigenlijk gehoopt dat ze ook buiten het forum nog contact zou hebben met iemand van hier, maar ik ben bang dat ook dat vergeefse hoop is. 
Jee Beatrix, weet dat je echt gemist wordt hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Gisteren zwaar bewolkt en regenachtig geweest
(Zag op het weerbericht dat Yvonne vreselijk geboft moet hebben want het noorden was droog en zonnig)
Vandaag weer hele dag regen maar ga straks toch op de fiets naar dochter (half uurtje fietsen)
De tuin vaart er wel bij
Gisteren nog wat bloemen gezaaid en verder, wieden, wieden en wieden
Het onkruid is bijna niet bij te houden, maar de rest groeit gelukkig ook heel goed
Rabarber en radijsjes geoogst 😀

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge. Hier ook droef weer, met alsmaar regen. Tot zover het weerbericht. Verder binnenlands nieuws: we krijgen weer eens een kabinet. Ik ben benieuwd en hoe voor de zekerheid mijn hart ook maar vast. Verder weinig opmerkelijks te melden. Een paar lamlendige dagen achter de rug met ziekte enzo. Maar alles doet het weer. Hort sik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yvonne:

Ha @moeps, ik heb je een hele poos niet gezien hier. 
Hoe gaat het met jou?? 

Bedankt voor het vragen Yvonne! Ik ben inderdaad meestal onzichtbaar, maar daar probeer ik aan te werken! -_- 

En eigenlijk nooit echt weg. 

Op mijn eigen draadje heb ik dit week-end een update geschreven. Met goede moed weer een nieuw begin...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag, ik was weer even van de wereld om hier buiten alles op te kuisen en in orde te brengen voor een zonnig en stralend lentefeest nu zaterdag. Maar ik kan geen staat maken op het weer dus nu moet ik weer als een zot verder binnen aan de slag want daar was ik eigenlijk echt niet op voorzien. De tuin stond vandaag immers ook bijna blank en zaterdag voorspelt niet veel beter. Nu ben ik weer bijna rond enkel nog de veranda maar daar is het nu te warm om verder te doen want de zon schijnt terug. Echt waar, *. Nu ja, ik probeer het los te laten en we zullen wel zien wat er komt, binnen of buiten. Ik ben blij met deze mijlpaal maar zal toch blij zijn als alles achter de rug is. Op zijn minst is dan alles goed opgekuist, hoewel die staat na het feest wellicht niet meer hetzelfde zal zijn. Why oh why…? De ondraaglijke eeuwigheid van de schoonmaak…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ook heeft mijn dochter gisteren haar eerste liefdesbrief geschreven incl. Strikvraag. ‘Vint je me leuk? Ja/ nee’’. Ik vint het ook spannend toch wel en ben benieuwd of we sebiet haar eerste liefdesverdriet zullen moeten opvangen ja/ nee.

ps het regent weer dus de veranda is ondertussen ook proper. Min of meer.

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk zo’n lentefeest, Muza, maar wat een heisa maken jullie ervan zeg. Ik ken het fenomeen Lentefeesr eigenlijk helemaal niet, maar begrijp uit een eerdere post van je dat het een soort communiefeest is maar dan zonder Godt. Ik vind het organiseren van kinderfeestjes altijd erg leuk, met piraten, schatkaarten en speurtochten enzo. Maar als we lui zijn rijden we naar Monkey Town, zoals de rest van Nederland.

Schattig zo’n eerste liefdesbrief. Ik kan me de mijne ook nog wel herinneren. Ik wist me er toen geen raad mee, waardoor ik uiterst lomp en ongeïnteresseerd reageerde. Nou ja 🙃

bewerkt door Oskar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...