Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 mei 2024


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei bumperjim:

En 5.25" floppy disks en inbellen met je modem

Nou ja, ik mopper slechts op één aspect van de moderne tijd. Ik pleit niet voor een algehele terugkeer naar de oertijd. Hoewel dat natuurlijk het beste zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Reacher:

@bolletje hoe is het? Je bent stilletjes?

Nou ik heb het druk, zeker met m'n hondje. Ben ook in therapie bij hersenz, een organisatie die zich bezig houdt met de gevolgen van een hersenletsel. In mijn geval voel ik mijn grenzen niet. mensen met een hersenletsen hebben maar 20% energie bij het opstaan door te langzame prikkelverwerking, gezonde mensen 100%. Ik denk nog steeds dat ik 200%heb dus gaat het fout. Er ontstaat een filevorming in m'n hoofd. Dat loopt op een gegeven moment over en krijg je een soort burn out. Ook omdat ik alles alleen moet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, ik zie over het algemeen inderdaad altijd de positieve zonnige kanten en probeer me in te leven, hoewel ik me ook wezenloos kan ergeren aan sommige mensen, hahah. 
En jaaaa, als de emoji's de tekst gaan vervangen dan haak ik ook af. 
En ja, als ik trouw blijf aan mijn eigen gevoel en dat uit kan ik me ook schuldig voelen, en omgekeerd ook.... 
Goeie god, ik heb een psychiater nodig.
Afijn, zonder dollen, die dromen zijn bagger, maar het zou prettiger zijn als dat gevoel direct weg was bij het ontwaken, en dat lukt niet altijd. 
Mooi, hoogste tijd voor mij om aan de slag te gaan: weer een retedruk weekend voor de boeg, na maandag wil ik even geen mensen zien hahaha.... 
Luitjes, ik hoop dat er toch nog een zonnetje komt, voorlopig is het hier hartstikke grijs en grauw, maar gelukkig regent het (nog net) niet... 
Maak er een mooie dag van. hij komt noooooooooooit meer terug. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Oskar:

Ik heb geen hond, maar wel een zoon van 6 die ineens aan mijn bed staat met de mededeling dat hij over drie kwartier een wedstrijd heeft.

Zoef weg.

Of: 😱😱😱

 

Mijn katten kijken mij ook raar aan, zou ik ook moeten stoppen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, flink gedroomd. 1 weet ik nog helemaal die heb ik opgeschreven/ingetypt, dat doe ik soms als ik ze nog weet. 

De andere droom ging ook over mijn ex, maar dan dus ook zeker niet in positieve vorm. Hier is mijn eerste droom:

Heb gedroomd dat ik in een opwelling van boosheid en frustratie mijn ex in het gezicht met vlakke hand heb geslagen en daardoor afgevoerd werd naar de gevangenis. De nieuwe baan waar ik aan zou gaan beginnen kon ik op mijn buik schrijven. En mijn huidige baan zou ik 2 week verlof moeten opnemen terwijl mijn verlofdagen op waren. Terwijl ik naar het busje werdje geleidt om afgevoerd te worden naar de gevangenis, waren de 3 gasten die mij moesten overbrengen naar de gevangenis, niet de echte politie maar kameraden die zich voordeden als politieagenten wat me nog verder de put in zou sleuren aangezien ik hiervoor natuurlijk uiteindelijk ook voor zou moeten opdraaien en moeten uitleggen want, en ik zat niet in de gevangenis en de 3 echte agenten lagen natuurlijk ergens of nog erger.... Toen werd ik wakker en dacht kan ik al gaan wandelen, is het al 6 uur? Nee het is nog maar 00:20... Pffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bolletje:

Nou ik heb het druk, zeker met m'n hondje. Ben ook in therapie bij hersenz, een organisatie die zich bezig houdt met de gevolgen van een hersenletsel. In mijn geval voel ik mijn grenzen niet. mensen met een hersenletsen hebben maar 20% energie bij het opstaan door te langzame prikkelverwerking, gezonde mensen 100%. Ik denk nog steeds dat ik 200%heb dus gaat het fout. Er ontstaat een filevorming in m'n hoofd. Dat loopt op een gegeven moment over en krijg je een soort burn out. Ook omdat ik alles alleen moet doen.

Is begeleid wonen ( ergens waar je huisdieren mag houden) inmiddels niet iets voor jou mon schatteke? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Yvonne:

Tsja, ik zie over het algemeen inderdaad altijd de positieve zonnige kanten en probeer me in te leven, hoewel ik me ook wezenloos kan ergeren aan sommige mensen, hahah. 
En jaaaa, als de emoji's de tekst gaan vervangen dan haak ik ook af. 
En ja, als ik trouw blijf aan mijn eigen gevoel en dat uit kan ik me ook schuldig voelen, en omgekeerd ook.... 
Goeie god, ik heb een psychiater nodig.
Afijn, zonder dollen, die dromen zijn bagger, maar het zou prettiger zijn als dat gevoel direct weg was bij het ontwaken, en dat lukt niet altijd. 
Mooi, hoogste tijd voor mij om aan de slag te gaan: weer een retedruk weekend voor de boeg, na maandag wil ik even geen mensen zien hahaha.... 
Luitjes, ik hoop dat er toch nog een zonnetje komt, voorlopig is het hier hartstikke grijs en grauw, maar gelukkig regent het (nog net) niet... 
Maak er een mooie dag van. hij komt noooooooooooit meer terug. 
 

Je voelt je te verantwoordelijk voor alles, komt in me op. Je hebt toch ook die eenzame klagerige mevrouw met wie je wekelijks moet bellen van jezelf?
Ik hoop dat je wat rust krijgt binnenkort. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)
6 minuten geleden zei Freekie:

Goedemorgen, flink gedroomd. 1 weet ik nog helemaal die heb ik opgeschreven/ingetypt, dat doe ik soms als ik ze nog weet. 

De andere droom ging ook over mijn ex, maar dan dus ook zeker niet in positieve vorm. Hier is mijn eerste droom:

Heb gedroomd dat ik in een opwelling van boosheid en frustratie mijn ex in het gezicht met vlakke hand heb geslagen en daardoor afgevoerd werd naar de gevangenis. De nieuwe baan waar ik aan zou gaan beginnen kon ik op mijn buik schrijven. En mijn huidige baan zou ik 2 week verlof moeten opnemen terwijl mijn verlofdagen op waren. Terwijl ik naar het busje werdje geleidt om afgevoerd te worden naar de gevangenis, waren de 3 gasten die mij moesten overbrengen naar de gevangenis, niet de echte politie maar kameraden die zich voordeden als politieagenten wat me nog verder de put in zou sleuren aangezien ik hiervoor natuurlijk uiteindelijk ook voor zou moeten opdraaien en moeten uitleggen want, en ik zat niet in de gevangenis en de 3 echte agenten lagen natuurlijk ergens of nog erger.... Toen werd ik wakker en dacht kan ik al gaan wandelen, is het al 6 uur? Nee het is nog maar 00:20... Pffff

Tjonge 😳 een soort van nare actiefilm droom. Verraad aan alle kanten. Gelukkig ben nu wakker @Freekie

bewerkt door Reacher
Menu is nu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

wat lekker druk hier, oooh gut dromen…!  breek me de bek niet open, heb van de week een droom gehad over een geliefde uit het verleden, was een lekkere droom, daar voel ik me bijna schuldig over. De man was fout in vele opzichten maar ik was destijds gillend verliefd op hem. Geen idee waar dat vandaan kwam. De droom dus 
vroeger droomde ik heel vaak dat ik in een val terecht kwam en werd doodsbang wakker met het gevoel van de snelheid van de val in mijn lijf. Nu ik het beschrijf besef ik dat die dromen zich niet meer openbaren…

ik zou best een levendig echte droom over/van/met mijn lief willen hebben, maar helaas heb je ze niet voor het uitkiezen.

nu vliegen, druk programma en ik moet mijn kale taart gaan ophalen bij de hema, morgen jarig in combinatie met moederdag. Zoals zo vaak in mijn leven. 1 feestje voor beide gelegenheden 

koffie en go!

 

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Oskar:

Wordt jij dan niet dol als berichtjes meer uit emoji’s dan uit woorden bestaan? Het is alsof de samenleving massaal analfabeet aan het worden is. 
Ik ben een man van taal, en kan enorm genieten van woorden en schrijfstijl. Maar dan is de kermis koud hoor.

Goeiemorgen,

Ik vind emoji's wel handig in een tijd waarin bijna alles via tekst gaat en niemand meer belt.  Dat ik me niet  af hoef te vragen of iets nu leuk bedoeld is of als een belediging.  

Zijn er al emoji's die geld kosten als je ze wilt gebruiken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers:sun:
ik hoop dat de zon nog mag?
Arme Von daar in het hoge noorden, hier wordt
het eerst de Japanse tuin en lunchen met zoon, 
en daarna naar het strand.

en niemand die het hier over de rel rond Europipo heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Etty:

Goeiemorgen,

Ik vind emoji's wel handig in een tijd waarin bijna alles via tekst gaat en niemand meer belt.  Dat ik me niet  af hoef te vragen of iets nu leuk bedoeld is of als een belediging.  

Ik kan me met tekst eigenlijk juist beter en genuanceerder uitdrukken dan met gezichtsuitdrukking of toonhoogte van spreken. Het liefst zou ik dan ook ondertitels hebben in het dagelijks leven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En goedemorgen. Jullie zijn vroeg. Terug in het land. Was een mooie tijd. Zulke ontzettend fijne mensen ontmoet! Daar word ik blij van. Gewone lieve aardige mensen die je (h)erkennen. Dan hoeft er verder niets, maar even zo van: ‘hallo, wij kennen elkaar, alles goed?’. 
Prachtige omgeving ook. Wel gevlogen. Dat is niet okay natuurlijk.  En eigenlijk: er kwam in me op dat vakantie ook een raar iets is. Niets doen, of iets verzinnen om te doen, in een vreemde omgeving terwijl er thuis van alles te doen is. Grappig. Ik herinner me dit gevoel van heel vroeger. Ik ging nooit op vakantie met mijn ouders. Een nieuwe omgeving ontdekken brengt je echter ook weer veel. Dus enerzijds….anderzijds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik droom meestal van mijn oude huizen. (Gelukkig ben ik niet zo vaak verhuisd:-) en ik droom over (mensen van) werk.

Ik ben meestal bezig nog iets te doen in mijn oude huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...