Spring naar bijdragen

Maandag 22 april 2024


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Reacher:

Jouw leven klinkt geweldig @Prana! Ik heb het niet vaak maar met jouw leven zou ik wel willen ruilen! 
Hoe is het nu met de hond? 

Mijn grote rode kater Socrates is vandaag precies een jaar geleden overleden. Hij ging binnen een week snel achteruit (dierenarts gaf al slechte prognose) en is naast me op de bank in een warm mandje met dekentjes om hem heen op natuurlijke wijze weggegleden. 
 

De andere katten proberen nu het driftig patrouilleren rond het territorium over te nemen maar falen hierin. Het zijn vredelievende hippies. :D
 

Hmmm weet je, je neemt jezelf mee. Dus uiteindelijk, waar ik ook ben, creëer ik vaak mijn eigen problemen. Maar dat neemt niet weg dat ik veel gelukkiger ben dan een paar jaar geleden. Of heel veel jaren geleden! En ja, nuchter zijn helpt veel, al heb ik het de laatste tijd weer moeilijk. Ik heb uitglijders/terugvallen gehad. Maar ik geef niet op. Het grote verschil is dat ik mezelf en mijn wensen meer respecteer. Van een hele drukke baan in een hele grote stad, nu in de natuur met "mijn" dieren. En sinds kort ook in een zonniger klimaat dat veel beter bij me past. 

Wat erg van Socrates. Ik hou van alle dieren, maar soms is er een heel speciaal. En ik had zo'n idee dat dat Socrates voor jou was :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yana:

Ach ja, zuidelijk van Nederland gaat alles trager. Even snel verbouwen is er niet bij, het is hier ook een verrassing als een aannemer met wie je hebt afgesproken ook werkelijk komt, laat staan op tijd, dat komt eigenlijk nooit voor.

De klanten voor je aan de kassa maken ook geen haast met het opzoeken van hun chequboekje en hun pen en hun leesbril. Dan nog een uitgebreid praatje met de kassière, het kan allemaal en ik hou ervan.

Ja hè! Ik denk maar bij mezelf, ik wilde toch uit die rat race? Langzamer leven en genieten? Nou dat is met alles zo, dus accepteer het maar. Aan de kassa is het hier ook hilarisch, ik vind het eigenlijk wel gezellig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Adri03:

Weet wat je zegt :face-icon-small-shocked:. Een 'uiterst stroef lopende verbouwing' lijkt me niet zo 'geweldig' :D.

Nee, het is best een nachtmerrie die verbouwing. Maar ik verwachtte niet anders en daar gaat het uiteindelijk om. Om je verwachtingen. Dus we zijn inmiddels bezig met plan D., echt waar. Maar ondertussen geniet ik van de natuur, de zee, de zon. Tussen de klusjes in die we zelf kunnen doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Yvonne changed the title to Maandag 22 april 2024
57 minuten geleden zei Claudius:

Ik ben blijkbaar van het dagpact afgevallen?

Je had alleen het weekpact overgenomen en dat gaf kennelijk hier en daar verwarring, maar ik geloof dat Jac alles weer rechtgezet heeft :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd @Elonwyn! Lekker weer aan de slag!

Er wonen hier best wat mensen in het buitenland zo te lezen, dapper vind ik dat altijd! Ik reis heel graag en heb echt de halve wereld gezien maar ik ben altijd blij weer thuis te komen.

DAGPACT:
Yvonne 

Prana

Fonny

Elonwyn

Freekie 

Remi
Claudius 
Nienes

Ik heb nog een paar dagen werk en dan vakantie, ben er aan toe en de kinderen ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Prana:

Hmmm weet je, je neemt jezelf mee. Dus uiteindelijk, waar ik ook ben, creëer ik vaak mijn eigen problemen. Maar dat neemt niet weg dat ik veel gelukkiger ben dan een paar jaar geleden. Of heel veel jaren geleden! En ja, nuchter zijn helpt veel, al heb ik het de laatste tijd weer moeilijk. Ik heb uitglijders/terugvallen gehad. Maar ik geef niet op. Het grote verschil is dat ik mezelf en mijn wensen meer respecteer. Van een hele drukke baan in een hele grote stad, nu in de natuur met "mijn" dieren. En sinds kort ook in een zonniger klimaat dat veel beter bij me past. 

Wat erg van Socrates. Ik hou van alle dieren, maar soms is er een heel speciaal. En ik had zo'n idee dat dat Socrates voor jou was :heart:

Zelfs ik was verliefd op socrates (en plato) meen ik me te herinneren.  @Reacher:devil::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...