ikkanhet Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Goeiemorgen lieve frummers Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Goedemorgen!! Vroeg aan het werk en dus ook wat vroeger vrij. Tijd voor een bakje! Dagpact : Freekie Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Goeie morgen. Hoe is het afgelopen ikkanhet? Roberto, Fonny, karin123 en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Goedemorgen allemaal ☕️ dagpact: Freekie Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elonwyn Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Goeiemorgen! Dagpact: Freekie Fonny Elonwyn Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Goedemorgen! Dagpact: Freekie Fonny Elonwyn Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Dagpact: Freekie Fonny Elonwyn Maja Jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Goedemorgen allen te zamen Mijn eerste 1000 uur AV zijn geschiedenis rapilos, lady jane, Roberto en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Goedemorgen frummers. Zo, ik ben al lekker aan het werk geweest in huis, de stofzuiger is opgeruimd, tijd voor een bakje. 5 minuten geleden zei Jac: Mijn eerste 1000 uur AV zijn geschiedenis Mooi @Jac, dat kunnen ze je niet meer afnemen Jac reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Goedemorgen. Al duizend uur geschiedenis geschreven. Blijven schrijven, @Jac, blijven schrijven. O.a. ik lees mee. Jac en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Goedemorgen. Volle dag voor de boeg. Goedzo @Jac. En doorrr…. Jac reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april goeiemooiemorgen frummers de zon piept net door de wolken heen wat een hagel en onweer gisteren zeg dan heb ik liever dit (maar dan iets warmer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Hieperdepiepppppppppppp, Jac heeft de 1000 uur gehaald we hangen de slingers op en lopen in polonaise over het forum…. gefeliciteeeeeerd Jac. ga vooral zo door! je bent een prettige, leuke, gezellige, gemotiveerde, geestige en vooral volhardende, sterk en zeer gewaardeerd lid van dit forum geworden. (Ik spreek voor mezelf, om vooral niet in de gevarenzone te komen ) PS: ik had het beloofd he! Jac en Tine reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april op naar de 1000 dagen @Jac dan huurt Dune vast een meetingtent af voor je(ons) Dune, Jac en Tine reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Ik doe mee!!! Dag 58 vandaag, hoe meer zielen, hoe meer vreugde! Jac en Tine reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april 21 minuten geleden zei Dune: Hieperdepiepppppppppppp, Jac heeft de 1000 uur gehaald we hangen de slingers op en lopen in polonaise over het forum…. gefeliciteeeeeerd Jac. ga vooral zo door! je bent een prettige, leuke, gezellige, gemotiveerde, geestige en vooral volhardende, sterk en zeer gewaardeerd lid van dit forum geworden. (Ik spreek voor mezelf, om vooral niet in de gevarenzone te komen ) PS: ik had het beloofd he! Dank je wel @Dune zoals ik hier eerder heb gelezen “ ik heb er niet veel voor hoeven doen en alleen wat voor te laten” Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april 14 minuten geleden zei Freekie: Ik doe mee!!! Dag 58 vandaag, hoe meer zielen, hoe meer vreugde! Ja idd @Freekie je ligt 392 uur voor op mij en Ik hoop voor ons dat het gat van 392 blijft bestaan en dat je niet uitloopt en ik niet inloop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Een gat van 392 uur, wow. Maar als jullie ( @Jac en @Freekie) 'gewoon' doorgaan zoals jullie nu gaan, dan komt er een tijd dat jullie zeggen "We zijn samen, tegelijkertijd, gestopt." Mits jullie elkaar tegen die tijd nog tegenkomen, natuurlijk. Jac reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april 2 minuten geleden zei Kohtje: Mits jullie elkaar tegen die tijd nog tegenkomen, natuurlijk. op die meeting van Dune, toch? Tine en Jac reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TommyVanilla Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Hier na een heerlijk weekend weer aan de slag met vanalles. Nog steeds aan het onderzoeken welke vorm van begrenzing het beste bij me past. Dankbaar voor de ruimte die ik (kennelijk) nog heb om hierin te proberen. Door het proberen (met de onthouding en met af en toe weer wat drinken), zie, voel en merk ik wel steeds beter de impact van mijn keuzes. En de daaraan gekoppelde gevolgen. Fijne dag 16 april bewerkt door TommyVanilla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april (bewerkt) 14 minuten geleden zei TommyVanilla: Door het proberen (met de onthouding en met af en toe weer wat drinken), zie, voel en merk ik wel steeds beter de impact van mijn keuzes. En de daaraan gekoppelde gevolgen. Ik zou hem op je persoonlijke draadje zetten en op het bovenstaande na de zomer van 2024, deze opnieuw te bekijken “zie, voel en merk ik wel steeds beter de impact van mijn keuzes. En de daaraan gekoppelde gevolgen.” 16 april bewerkt door Jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TommyVanilla Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Dankjewel Jac. Ga ik doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april Goeiemorgen iedereen karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april het probleem is dat gelimiteerd alcohol gebruik heel lastig, bijna onmogelijk is voor mensen van wie de rem kapot is. Denk dat het de kenmerken zijn van een alcoholist zoals ondergetekende voor mij een utopie om gezellig een glaasje of 2 te drinken. Gaat mij niet lukken, nu niet, nooit niet. En heb dat inmiddels geaccepteerd. accepteren is ook een stap NewDee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 april Rapport Share Geplaatst 16 april @lady jane precies, gaan we doen voor Jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden