Spring naar bijdragen

zaterdag 13 april 2024


Aanbevolen berichten

Goeiemorgen! Gisteren net na middernacht (dan lig ik al 2 uur te ronken) zat er kennelijk een muis aan iets te knagen ofwel in onze kamer ofwel die van de holenbeer ofwel IN de muur tussen beide kamers (de Stier's theorie). En omdat de Stier een groot gevoel van rechtvaardigheid heeft, springt die dan meteen uit bed en gaat op die muur timmeren. Want die muis moet opzouten.

Wat denkt de muis (wat jullie en ik ook zouden doen) "wtf!!" Dus die stopt met knagen en die wacht tot het 5 minuten stil is geweest en gaat dan weer verder. De Stier ligt dan alweer in bed dus die springt er meteen weer uit en gaat weer op de muur meppen. Dat ging zo een keer of 3-4 terwijl ik tegen mezelf bleef zeggen je hebt nu heel erg slaaaap, je oogleden worden zwaaaaar, enz enz maar kansloos want ik werd steeds wakkerder.

Toen hadden we slaande ruzie.... kunnen krijgen, ware het niet dat de Stier net op tijd naar de logeerkamer vertrok. Ik draaide me om en viel ogenblikkelijk weer in slaap.

de geneugten van het platteland :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar er één is

Zijn er meer

wij hadden een ook een lief muisje…

Zo hebben wij hier nog steeds een rattenplaag, sinds jaren

sinds de brug is verhoogd

en de walbeschoeiïng is veranderd

 

nu woon ik weer hier

voor ♾️ 

 

goedemorgen allemaal

Lieve dag

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,
6 uur is dan bijna uitslapen zie ik. Maar de zon schijnt al en na een vervelende dag (met trek) gisteren, begin ik me positiever te voelen. Doorzetten vandaag en de trek weerstaan als hij komt. Ik hoef er niet aan toe te geven! Weg met dat impulsieve gedrag.
 

DAGPACT
Oskar
Prana

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik slaap al dagen/nachten niet

ik vind dat draadje niet

wie zei dat nou, Roberto?

over benzodiazepines

ik slik al jaren diazepam

aan huis bezorgd 

zelfs mijn HA vraagt

wie is jou dealer?

;)

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! @Mai: Je kan de verdere dag nog keren. Na struikelen kun je blijven liggen (en doordrinken) of knietjes afvegen, kroontje rechtzetten en verder gaan. 

Mooie dag vandaag. Deze wordt hier ingeluid met een wandeling in de duinen. Daarna plantjes inzetten die ik (te vroeg, ijsheiligen is nog ver weg) op de kop heb getikt op de lidl actiedag. Verder wacht een opdracht die ik voor therapie moet uitwerken. Genoeg gevuld dus. 
 

dagpact:

Oskar

Prana

Fonny

Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Claudius:

Kooktherapie, muziektherapie, ergo, er zijn ook groepsgesprekken met een pshyoloog en veel uren helemaal niets. Ze controleren s'morgens ook soms nog of ik alchohol gebruikt heb. 

Maar dan heb je toch iig een flinke stok achter de deur, lijkt mij? Sowieso twee dagen per week alcoholcontrole en groepsgesprekken onder leiding van een psycholoog...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers:heart:

keuzedag NS vandaag
ik ga maar eens het lievelingsrestaurantje van mijn zus opzoeken
en een mooie stadswandeling daar maken, want ook de stad
schijnt zeer de moeite waard, zij reist er speciaal naartoe, meerdere keren al.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,.

Phoe hee Mai heftig, en ik kan me idd niet aan de indruk onttrekken dat er drank in het spel is, zou je het tij nu nog kunnen keren? 
dit is zo niet leuk :face-icon-small-shocked:…..

wat betreft de beestjes in mijn ouder huisje knaagt en piept er in de kleine uurtjes van alles, ben er al aan gewend. Gekker werd het toen een ratten gezin schaamteloos kwam foerageren in mijn open cavia bak (ik heb 2 skinny caviaatjes) het is zelfs tot een gevecht gekomen, overal bloed en mijn 2 kereltjes gewond en bang. Heb toen de roofkat van mijn dochter geleend. Nu is het wat dat betreft rustiger. Alle gaten volgepropt met schuurwol sponsjes. Maar regelmatig hoor ik nog vogels in de schoorsteen van de houtkachel. Gepiep en geloop in de spouwmuur… ja een antiek huis bied kansen voor gebroed 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Toos:

Maar dan heb je toch iig een flinke stok achter de deur, lijkt mij? Sowieso twee dagen per week alcoholcontrole en groepsgesprekken onder leiding van een psycholoog...

De gesprekken zijn op Dinsdag en Donderdag dagen dus dat ik niet meer ga. Veel werd er ook niet besproken tijdens die gesprekken; Zeker al niet over verslavingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...