Spring naar bijdragen

Maandag 1 april 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen Allemaal 

ik moet jullie wat bekennen en dat gaat me aan het hart ,  ik heb me vanochtend laten gaan, de familie en de kinderen waren de natuur in gegaan om te wandelen dat hadden we van te voren afgesproken dat ik zou achter blijven om paaseieren te verstoppen in het huis, toen ze zo’n 20 minuten weg waren gegaan maakte zich een vreemd gevoel van mij meester en opeens voelde ik me alleen en verlaten vervolgens liep ik naar de ijskast en opende de deur en Bammmm daar waren ze, glimlachend keken ze me aan en zeiden doe maar , pak me maar  en doe je ding na veel wikken en wegen dacht ik fuck it toen de eerste snel weggewerkt en daarna nog een ik ben nu met de laatste bezig , dan zijn ze op 

en heb nu spijt, als haren op me hoofd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat begrijp ik @Jac. Wat een baalgevoel. Wegdoen die handel, knietjes afvegen en doorrrr….

kaasuienbroodjes gebakken en pindakaas brood is bijna klaar. Allemaal koolhydraatarm. Enige wat nu werkt voor mij en blij mee, want ik heb geen honger. 
 

Twee dagen veel in bed gelegen. Heb het idee dat dat mij goed heeft gedaan. Even in afzondering in eigen kleine wereldje. Nu de grote wijde wereld weer in. Kan niet wachten tot mijn nieuwe steunzolen er zijn!! Dan kan ik weer lopen zonder pijn .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De familie is terug van hun wandeling en zijn gaat zitten aan de eettafel en de eerste fles wijn wordt opgemaakt de kinderen zijn begonnen met eieren zoeken en ik voel me schuldig en heb dorst , ik heb me strategisch geposteerd in de hoek van de kamer op de bank iedereen is enthousiast en opgewonden en hoop dat ze nix merken ik doe net of ik gek ben en heb gezegd dat ik wat e-mails moet beantwoorden omdat het gewoon maandag is en de wereld door draait ook al is het Paas 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe ook alleen de Rattenkooi en de slingers van de verjaardag... Dat is het meest nodig.. Aan meer kom ik ook niet toe, over een uur is me pa er al.. 

@Jac beschouw het als een leermoment en ja dat is kut maar neem vandaag in ieder geval niet meer en morgen weer de 1e niet.

Ik heb geleerd dat wat gebeurd is kun je niet terug draaien dus leef en leer van de consequenties. 

Je kunt er nog steeds een leuke dag van maken, want die biertjes zijn eind van de middag ongeveer wel uitgewerkt, maak er het beste van. Je staat niet alleen, ik heb de strijd ook zo vaak verloren en hier sta ik weer, vol goede moed! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Lika:

Dat begrijp ik @Jac. Wat een baalgevoel. Wegdoen die handel, knietjes afvegen en doorrrr

Ja idd een baal gevoel, waardeloos hoef die handel niet weg te doen het zijn al op 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och JAC, herkenbaar… maar er is niks verloren hè!? We gaan immers de 1000 uur vieren. Gewoon verder op je ingeslagen weg. 
Balen mag, maar blijf er niet inhangen, de wereld draait gewoon door, en kijk niet achterom maar vooruit. Dat kan jij, dat heb je immers bewezen

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Jac:

voel me schuldig en heb dorst

Oei, is dat niet een recept voor meer alcohol straks als het bezoek weg is en je je weer alleen voelt?

Wel heel eerlijk dat je het hier plaatst. Maar wat nu? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Emmy:

Vind op het moment alles even k…

Is er iemand in je omgeving of op je werk die jou een beetje op kan beuren of kan steunen?

Hulp vragen is niet altijd makkelijk, weet ik ook uit eigen ervaring.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.02aa472497248fb0d3e8aa2decbe2465.png

 

Vandaag doen we gewoon net of het zondag is.

Behalve Adri dan, want die wordt daar blijkbaar opstandig van.

Ik heb ook net als Freekie veel plannen voor vandaag. Van de 6 dingen zijn er 2,5 gedaan. Ben benieuwd hoe ver ik kom. Nog eentje moet wel lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Lonster1:

Is er iemand in je omgeving of op je werk die jou een beetje op kan beuren of kan steunen?

Hulp vragen is niet altijd makkelijk, weet ik ook uit eigen ervaring.

:rose:

 

bewerkt door Jac
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Lonster1:

Oei, is dat niet een recept voor meer alcohol straks als het bezoek weg is en je je weer alleen voelt?

Wel heel eerlijk dat je het hier plaatst. Maar wat nu? 

Geen idee op het moment zit nu nog in dubio nu alleen erg misselijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @lady jane gecondoleerd met het verlies van je vriendin. En dan ook nog zo lelijk gevallen, sterkte! 
 

@Freekie jij bent toch hartstikke actief! Lullig van je motor, hopelijk krijg je het gefixt. Ik was gisteren fietsen en geocaching aan het doen en kwam ook totaal verzopen terug.
 

Ah lieve @Jac dat * Kan je het tegen je vrouw zeggen? Dan stopt het als het goed is hier. Niks zeggen en doorzuipen gaat ze doorhebben en dan baal je nog veel meer. Hoe kwam het dat je je ineens zo alleen voelde? Kijk om je heen. Daar zit je familie en die zijn er voor jou. Sterkte! 
 

@Emmy dat klinkt alsof je het moeilijk hebt. Volgens mij was jij het die vaker schreef moeite te hebben met ontspannen en dat je veel piekert, klopt dat? En jij doet aan hardlopen toch? Is dat misschien een idee? Sterkte en een knuffel voor jou!

Hier is Pasen niet zoals ik het had voorgesteld en gehoopt maar ik voel me niet meer zo verkouden en over het algemeen maken we er toch iets gezelligs van. Ik voel me alleen niet zo happy en ik weet ook waar het aan ligt maar niet wat ik er aan kan doen. Het moet slijten denk ik. 
 

Wij gaan het bos in en hopelijk blijft het nu wel droog! Ik wel in ieder geval -_-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Jac:

Heb het op tafel gegooid ze waren teleurgesteld 

Tja Jac 

jij bent misschien nog wel het meeste teleurgesteld in jezelf. 
 

ik vind het dapper dat je het aan ze verteld heb, goed van je en het behoed je waarschijnlijk ook van verder doordrinken. 
 

stukje zelfbescherming ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Jac:

Goedemorgen Allemaal 

ik moet jullie wat bekennen en dat gaat me aan het hart ,  ik heb me vanochtend laten gaan, de familie en de kinderen waren de natuur in gegaan om te wandelen dat hadden we van te voren afgesproken dat ik zou achter blijven om paaseieren te verstoppen in het huis, toen ze zo’n 20 minuten weg waren gegaan maakte zich een vreemd gevoel van mij meester en opeens voelde ik me alleen en verlaten vervolgens liep ik naar de ijskast en opende de deur en Bammmm daar waren ze, glimlachend keken ze me aan en zeiden doe maar , pak me maar  en doe je ding na veel wikken en wegen dacht ik fuck it toen de eerste snel weggewerkt en daarna nog een ik ben nu met de laatste bezig , dan zijn ze op 

en heb nu spijt, als haren op me hoofd 

Als je nou niet gaat bijhalen dan heb je morgen gegarandeerd weer je eerste droge dag.

Nieuwe kansen nieuwe prijzen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...