Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 maart 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen :rose:

En vannacht was het weer eens raak : bijna niet geslapen, dus om 4 uur zat ik al de (digitale) krant te lezen..........

Nou ja, meestal volgt dan een goede nacht, dus daar verheug ik me dan maar op :D

DAGPACT

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, niets beters dan een reutelende koffiepot die zegt, ik ben bijna klaar!! 

@ikkanhetdat is inderdaad wel heel vroeg, ik hoop dat je vandaag nog even wat bij kan slapen?

Ik merk ook sinds de 2de week dat ik gestopt ben dat ik nachten heb van 5 of 6 uur, terwijl ik anders wel 8 a 9 uur kan slapen. Gelukkig lig ik er doorgaans laatste tijd op tijd in ;)

Maar dat is dan om en om, 1 nacht kort, volgende nacht weer wat langer. 

Deze was kort.. 4 en half uur, mijn zoontje had ook een nachtmerrie om half 5, dus dat hielp ook niet mee. 

Maar beter 4 of 5 uur slaap nuchter, dan 9 uur met drank en ontwenningsverschijnselen en zucht/trek. 

DAGPACT

Beatrix

Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Het is kkkkkoud, buiten is het -3 nog, maar de lucht kleurt: we krijgen eindelijk die beloofde zon vanaag. 
Ook gisteren bleef het de hele dag grauw en bewolkt, ben er wel klaar mee. 
Straks maar snel aan de slag, nu eerst een bakje
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

@ikkanhet, hoe gaat het nu met jou?
En hoe verloopt het traject van jouw zoon? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Yvonne:

Goedemorgen frummers. 
Het is kkkkkoud, buiten is het -3 nog, maar de lucht kleurt: we krijgen eindelijk die beloofde zon vanaag. 
Ook gisteren bleef het de hele dag grauw en bewolkt, ben er wel klaar mee. 
Straks maar snel aan de slag, nu eerst een bakje
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

@ikkanhet, hoe gaat het nu met jou?
En hoe verloopt het traject van jouw zoon? 

Ik ben voor de 10e dag alweer behoorlijk grieperig en verkouden. Stik soms bijna in het hoesten.

Traject van mijn zoon loopt nog niet lekker. Het is op het moment van het kastje naar de muur gestuurd worden.  Iedereen wijst naar elkaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ikkanhet:

Ik ben voor de 10e dag alweer behoorlijk grieperig en verkouden. Stik soms bijna in het hoesten.
Traject van mijn zoon loopt nog niet lekker. Het is op het moment van het kastje naar de muur gestuurd worden.  Iedereen wijst naar elkaar. 

Ah, getsie, dat is ellendig Ikkanhet. 
En wat moeilijk voor jouw zoon en jullie dat het traject zo moeizaam verloopt.... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemooiemorgen frummers.
Lekker geslapen hier, maar ineens gaat het kriebelen
en wil ik naar huis. Dus i.p.v. uren uitgecheckt nog doorbrengen
ga ik na het ontbijt rush rush inpakken en wegwezen.
Wel zonde om met dit mooie weer onderweg te zijn, maar zo'n
pijn aan voeten dat wandelen toch niets meer wordt.
En dan is het mooi geweest en ook goed om de stal weer te ruiken.

@ikkanhet sterkte, ooit besef je misschien dat het goed is deze oponthoud.
Als mensen uitstellen en doorverwijzen is dat misschien bureaucratisch, maar
het geeft ook gelegenheid alles over en over te denken/overwegen.
Het is niet niks he. Vanuit de aanvragers is er ook de mogelijkheid van uit-/afstel.:heart:

en @bolletje aan je plaatje zag ik al dat je nog niet helemaal helder in de vrijdag staat
(je begroet ons op de donderdag :)) gelukkig wel met koffie, dus er is nog hoop voor vandaag............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me weer voorzichtig. Heb vorige week een slechte week gehad en schaamde me te diep om iets te laten weten. En daar schaam ik me ook weer over. Wat een puinhoop. Kan me al niet meer aanmelden voor het dagpact.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Okkie; adb is vaak een proces van vallen en opstaan. Kroontje recht en knietjes afvegen zeggen ze hier vaak. Schaamtegevoel poetste ik vaak weg door actief met het struikelen om te gaan. Breng de situaties in kaart en de triggers. Probeer manieren te bedenken om de triggers te omzeilen. Zijn er mensen om je heen die je op moeilijke momenten kunt bereiken? 

goed dat je je weer gemeld hebt. Er is werk te doen. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen liever Frummers,

@Okkie och meisje had al een gevoel,.. daarom ‘riep’ ik je.. maarrrrr je bent er weer :heart: en eh.. dagpact mislukt, oké, maar de dag is niet verloren hè, je kan ook NU besluiten dat het genoeg was. Reset jezelf.
Kiep de troep weg en zet thee of koffie. Giet een klets koud water in de snoet en goooooooo, jij kan dat, echt.probeer maar ;)

het is altijd jou keuze

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slapen tja…. Ik heb elk uur voorbij zien komen.. uiteindelijk om 9.15 wakker. De laatste keer dat ik zo laat wakker werd had ik gezopen. De zon op en dan pas wakker worden.. voelde me meteen slecht of vies of zoiets.
Maar toen realiseerde ik me dat ik niets heb gedronken en gewoon een rare late wake up was… raar gevoel

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ikkanhet dat kastje naar de muur, ik ken het. Zelfs bij mijn terminale vader van 83 was dat het geval. Zijn situatie was ‘klip een klaar’ voor de SCEN arts,  maar dan nog. Huisartsen die door geloofsovertuiging dat niet wilde uitvoeren… heel naar allemaal.

sterkte voor jou en je naasten :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @Okkie wat goed dat je er weer bent. Schaamte hoeft niet maar ik herken het. Kom je morgen op het dagpact? Vandaag is niet verloren, en morgen al helemaal niet. In plaats van boos of teleurgesteld te zijn kan je je beter op morgen richten, dan voel je je al heel anders als je nu de keuze maakt om aan t water of thee/koffie te gaan. Je kan het echt! En je zal merken hoe snel je je al totaal anders voelt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Okkie:

Heb vorige week een slechte week gehad en schaamde me te diep om iets te laten weten. En daar schaam ik me ook weer over. 

Goede morgen allemaal.

@Okkie, schaamte voor de schaamte heeft geen enkele zin.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Vanmiddag op de tuin geweest.

Gazon geverticuleert en kalk gestrooid

Nog eens 15 nieuwe aardbeiplantjes geplant.

Het lijkt zo mooi buiten, maar er staat echt een ijs koude wind. Zit nu lekker thuis, achter het raam

Heerlijk te soezelen in de warmte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rapilos ik benijdt jou, had ik maar zoveel plezier in tuinieren… en dan de voldoening lijkt me zalig en natuurlijk het buiten zijn… helaas je kan het niet leuk vinden als je het niet leuk vind… mijn tuintje is ongeveer 1000 m2 maar wat moet ik ermee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...