Spring naar bijdragen

Maandag 26 februari 2024


Fonny

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal :rose:

@Yvonne, wij wonen duidelijk niet in het zelfde deel van NL, want hier regent het behoorlijk:huh: 

Nou ja, dan kan ik al één ding van mijn to=do-lijstje afstrepen ( ramen wassen stond vandaag op het programma :lol:)

Vannacht zalig en lang geslapen, heb het gevoel dat ik de wereld weer aan kan !! Alleen al daarom hoef ik geen alcohol meer !!

DAGPACT:
Fonny

Yvonne

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

slapen was echtheid fijn, zag het nog 2 uur worden 

schoondochter is naar het ZH…. Spannend

vandaag bus-dag en natuurlijk ga ik hem nemen. @Zbb doe je weer mee?

koffie en dan naar de garage APK (dank Yvonne voor de koffie)

mooie dag allen

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Hier regent het (nog) niet.

Ik heb zwaar geslapen vannacht en was om 6:30 echt nog niet gaar. Ik heb ook echt heel veel gewerkt afgelopen week, vandaag mag ik van 16:00-19:00 voor een kookdienst en morgen een lange dienst tot 23:00. Als ik de kindjes zo naar school heb gebracht, ga ik nog lekker even terug naar bed!

Dagpact:

Fonny

Beatrix

Yvonne

Okkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Hier ook kletsnat en dat blijft de hele dag nog zo. Poes wil naar buiten, maar als ze de neus buiten de deur steekt draait ze toch maar om. 

Spannend dagje @Dune Beetje afleiding zoeken maar. 
@lady janeFijne vakantie. Hopelijk een beetje goed weer daar. 

DAGPACT:
Fonny
Yvonne
Beatrix
Okkie
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Zwaar bewolkt hier en een koude noorden wind.
Gisteren de weer een flink aantal uren op de tuin geweest om compost aan te brengen.
Wat ben ik blij, dat ik die tuin heb voor de afleiding.
Bed is al verschoond en de was draait

@Dune, laat je ons weten als het geboren is ?
Spannend joh !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is het weer ook al van een bepaald type. Het regent wel, of het regent niet: we zitten altijd goed. Ook de koffie is al naar binnen. Als ik niet drink waardeer ik koffie en thee veel meer. In de ochtend drink ik altijd cappuccino, na de lunch een cortado en na het avondeten een espresso. Van die momenten kan ik enorm genieten. Zo gauw fles of peuk in het spel zijn skip ik vrijwel direct al die momenten. Dan is alles namelijk gericht op dwangmatig lurken en hijsen.

Laat ik het gewoon eens hardop zeggen: vandaag drink ik geen druppel alcohol. En de sigaret heeft ook het nakijken, ook al valt die niet onder dit pact.

DAGPACT:
Fonny
Yvonne
Beatrix
Okkie
Toos

Oskar

 

bewerkt door Oskar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit je al bijna op de boot Sjaan? Maak er wat moois van deze week. Ik kan Schier echt missen. De duinen rondom de Wasserman, de vogels van de Westerplas, oesters eten bij Marlijn. Maar het meest: de totale verlatenheid van het strand. Het is al drie jaar geleden dat ik er was. De rest van het gezin is intussen iets minder enthousiast. Papa altijd met zijn natuur en stomme vogels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Oskar:

Ik voel een afstand. Hoe ging die witregel ook alweer weg? 

Shift+Enter in plaats van gewoon Enter voor een enkele regelafstand.

Als dat niet op je toetsenbord zit (op een telefoon bijvoorbeeld) kun je nog proberen de vorige regelovergang mee te kopiëren, als die wel goed is.

Anders laat je het gewoon zo. Niet zo belangrijk.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja @Dune ik heb mn grijs al weggewerkt. Voel me al oud genoeg met dit gesjouw.

@Oskar in de trein naar Gron. Ik reis op n keuzedag buiten de spits en kan pas vanmiddag laat inchecken. Ja alles wat jij beschrijft (op de oesters na) heerlijk. Ik zal aan jou en Lika denken hoor straks, en ook aan mn vriendinnen die nu niet konden, we hebben het zo heerlijk samen gehad in coronatijd daar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...