Fonny Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Goedemorgen allemaal en alvast voor iedereen een fijne maandag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Goedemorgen frummers, goedemorgen Fonny... Het is inmiddels al licht én het is droog .... , wel koud, buiten is het 2 graden nu. Eerst maar even een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari DAGPACT: Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari (bewerkt) Goedemorgen allemaal, slapen was echtheid fijn, zag het nog 2 uur worden schoondochter is naar het ZH…. Spannend vandaag bus-dag en natuurlijk ga ik hem nemen. @Zbb doe je weer mee? koffie en dan naar de garage APK (dank Yvonne voor de koffie) mooie dag allen 26 februari bewerkt door Dune Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Goeie morgen. lady jane, Dune, Tine en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari OOOOOOWWW spannend Dune. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Okkie Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Goedemorgen allemaal Hier regent het (nog) niet. Ik heb zwaar geslapen vannacht en was om 6:30 echt nog niet gaar. Ik heb ook echt heel veel gewerkt afgelopen week, vandaag mag ik van 16:00-19:00 voor een kookdienst en morgen een lange dienst tot 23:00. Als ik de kindjes zo naar school heb gebracht, ga ik nog lekker even terug naar bed! Dagpact: Fonny Beatrix Yvonne Okkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Spannend dagje dus @Dune, sterkte en hopelijk straks een heel blije oma.... Hééél fijne vakantie @lady jane, lekker genieten hoor. Ik woon in het noordoosten @Beatrix, en als de voorspellingen uitkomen blijft het vandaag en morgen droog hier lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Ik heb het ook 2 uur zien worden @Dune en verwacht niet eens een kleinkind. Dilemma is nu ga ik mn haar nog even in de henna zetten of laat ik het zo, met al dat zwemmen is er toch geen eer meer aan te behalen. En de kapper komt later wel. koffie dan maar eerst, thnx @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Goedemorgen. Hier ook kletsnat en dat blijft de hele dag nog zo. Poes wil naar buiten, maar als ze de neus buiten de deur steekt draait ze toch maar om. Spannend dagje @Dune Beetje afleiding zoeken maar. @lady janeFijne vakantie. Hopelijk een beetje goed weer daar. DAGPACT: Fonny Yvonne Beatrix Okkie Toos lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Goedemorgen allemaal, Zwaar bewolkt hier en een koude noorden wind. Gisteren de weer een flink aantal uren op de tuin geweest om compost aan te brengen. Wat ben ik blij, dat ik die tuin heb voor de afleiding. Bed is al verschoond en de was draait @Dune, laat je ons weten als het geboren is ? Spannend joh ! Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari (bewerkt) Hier is het weer ook al van een bepaald type. Het regent wel, of het regent niet: we zitten altijd goed. Ook de koffie is al naar binnen. Als ik niet drink waardeer ik koffie en thee veel meer. In de ochtend drink ik altijd cappuccino, na de lunch een cortado en na het avondeten een espresso. Van die momenten kan ik enorm genieten. Zo gauw fles of peuk in het spel zijn skip ik vrijwel direct al die momenten. Dan is alles namelijk gericht op dwangmatig lurken en hijsen. Laat ik het gewoon eens hardop zeggen: vandaag drink ik geen druppel alcohol. En de sigaret heeft ook het nakijken, ook al valt die niet onder dit pact. DAGPACT: Fonny Yvonne Beatrix Okkie Toos Oskar 26 februari bewerkt door Oskar lady jane, Toos, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Ik voel een afstand. Hoe ging die witregel ook alweer weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Zit je al bijna op de boot Sjaan? Maak er wat moois van deze week. Ik kan Schier echt missen. De duinen rondom de Wasserman, de vogels van de Westerplas, oesters eten bij Marlijn. Maar het meest: de totale verlatenheid van het strand. Het is al drie jaar geleden dat ik er was. De rest van het gezin is intussen iets minder enthousiast. Papa altijd met zijn natuur en stomme vogels. lady jane en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari (bewerkt) 25 minuten geleden zei Oskar: Ik voel een afstand. Hoe ging die witregel ook alweer weg? Shift+Enter in plaats van gewoon Enter voor een enkele regelafstand. Als dat niet op je toetsenbord zit (op een telefoon bijvoorbeeld) kun je nog proberen de vorige regelovergang mee te kopiëren, als die wel goed is. Anders laat je het gewoon zo. Niet zo belangrijk. 26 februari bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Goedemorgen allemaal, Hier in Grunn trekken de regenwolken altijd precies langs stad. Geen idee waarom, zal met de wind te maken hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Dankje @Bob. Ik heb me weer bij het peloton aangesloten Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari 1 uur geleden zei Oskar: Laat ik het gewoon eens hardop zeggen: vandaag drink ik geen druppel alcohol. En de sigaret heeft ook het nakijken, ook al valt die niet onder dit pact. Goed bezig! Ik doe mee, mag ik dan wel vapen? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari (bewerkt) @lady jane zet je wel je zuidwestertje op ? Regenjasje aan, zal wel waaien op die boot. De Henna zou ik even overslaan, een kniesoor die daar nu op let, denk dat men meer bezig is met binnenboord blijven . Veel plezier! 26 februari bewerkt door Dune lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Tja @Dune ik heb mn grijs al weggewerkt. Voel me al oud genoeg met dit gesjouw. @Oskar in de trein naar Gron. Ik reis op n keuzedag buiten de spits en kan pas vanmiddag laat inchecken. Ja alles wat jij beschrijft (op de oesters na) heerlijk. Ik zal aan jou en Lika denken hoor straks, en ook aan mn vriendinnen die nu niet konden, we hebben het zo heerlijk samen gehad in coronatijd daar. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nienes Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari DAGPACT: Fonny Yvonne Beatrix Okkie Toos Oskar Nienes Spannend Dune! Hopelijk mag je snel de baby knuffelen en gaat alles goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nienes Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari @Oskar ben je al begonnen in De Verslaving Voorbij? Ik vond het een heel fijn boek. Ga het nogmaals lezen. Het stukje over alcohol is maar kort maar toch was het hele boek verhelderend voor mij. Ik ga de andere boeken ook lezen van hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Fonny Yvonne Beatrix Okki Toos Oskar Nienes Tine Het gaat goed hier. Geen zin meer in die stomme roes. Helder zijn, ik vind t zo fijn!! Zet hem op!!! Samen gaat dit ons lukken!! rapilos en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari 5 uur geleden zei Dune: Goedemorgen allemaal, slapen was echtheid fijn, zag het nog 2 uur worden schoondochter is naar het ZH…. Spannend vandaag bus-dag en natuurlijk ga ik hem nemen. @Zbb doe je weer mee? koffie en dan naar de garage APK (dank Yvonne voor de koffie) mooie dag allen Hier ook weer veilig Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 februari Rapport Share Geplaatst 26 februari Fonny Yvonne Beatrix Okki Toos Oskar Nienes Tine Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden