Spring naar bijdragen

Woensdag 14 februari 2024


Beatrix

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal :rose:

Weliswaar een wat korte nacht, maar voel me prima ! Mijn "natuurlijke" wekker gaat al jaren om  6 uur "af" en die krijg ik niet afgezet.

Heb me er inmiddels wel mee verzoend. Met al die regen heb ik meer moeite :angry:

DAGPACT

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Beatrix en de rest die nog komt piepen,

als je een vroege vogel bent zal je dat altijd wel blijven denk ik

gisteren vast een mooi boeket rozen bij mijn lief gebracht, voor Valentijnsdag, de dag van de liefde kan je niet zomaar voorbij laten gaan natuurlijk  :heart:

mooie dag en voor iedereen 

 

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

gisteren onwel geworden na bloed geven
yoga en volley moeten afzeggen, en uren
erover gedaan om thuis te komen. Op bankjes
stenen en de koude grond gezeten steeds.
Lieve mensen die kwamen informeren, maar ik
ben mezelf het meeste tegen gekomen. Ik kan dus
maar moeilijk/niet hulp vragen/aannemen. pffft dat
wordt nog wat straks als ik me echt oud voel. 
Maar ik ben thuis gekomen, na 1 1/2 uur onder mn dekbed
was ik nog niet warm. CV hoog en de rest vd dag niets gedaan.
En geen sauna vandaag want nog dizzy. Maar dat is op
Valentijnsdag als happy single toch niet echt tof.
Zo maar een ongeplande loze dag dus.
Hopelijk wil lezen straks weer beter en anders maar wandelen.
Gelukkig is het droog nog.
peanuts vergeleken bij hen die niet beter worden ook nog.
Maar toch konfronterend een beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lady jane, wat moet jij je ellendig hebben gevoel, in dat soort situaties voel ik me een klein meisje met bijbehorend trillend lipje, hoe oud ik ook ben…

thuis komen was wel het fijnste wat je kon gebeuren op dat moment. Wees lief voor jezelf, (zeg jij ook altijd) en pas op de plaats. Natuurlijk zijn er altijd wel mensen op de wereld die er slechter aan toe zijn, vast… maar dit is jou wereld en dat was gewoon ***

sterkte :rose: komt wel goed, uiteindelijk 

@Okkie laat je wat weten?
@Zbb goede plannen man! Werken aan toekomstperspectief is een mooi streven.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Jee @lady jane, dat is niet fijn zeg.
In de toekomst maar stoppen met bloed geven dan ?
Niet goed, als je er zo heftig op reageert
Ik dacht dat bloed geven maar tot een bepaalde leeftijd mocht, maar misschien toch niet dan ?

Hier weer vroeg wakker.
Al naar vriend gefietst om een valentijnskaartje in zijn bus te stoppen.
Straks komt hij koffie drinken en heb er een valentijns gebakje bij.
Wat romantisch he :heart: :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geef bloedplasma, in de voorlichting staat dat je daar nauwelijks hinder van ondervindt en na 2 weken alweer zou kunnen geven. Ik word er ook duizelig en slap van, moet die dag dan verder niets inspannends doen. 

Yoga en volleybal klinkt sowieso erg ambitieus na bloed geven. Hoop dat je snel opknapt Jane. Kippensoep eten! Of andere bouillon, en eiwitten aanvullen.

Valentijnsdag zegt me niet zo veel, voor mij hoort het in het rijtje Thanksgiving en Halloween, ook niet mee opgegroeid. Maar als je verliefd bent is het natuurlijk hartstikke leuk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik nam thuis meteen bouillon idd, en daarna een pot thee.
Ik denk dat ik me aan moet wennen van e voren water te
drinken, heb er net veel over gelezen. Eten wist ik al wel.
Het was de 88e keer Raps, dus het blijft vreemd en sporten deed ik erna gewoon wel.
Maar blijkbaar is mijn evenwicht na die val in oktober nog steeds van slag onder
bepaalde omstandigheden. Of ouder worden verandert veel Voor mij althans.
Vroeger moest je stoppen op je 70ste, dat is nu 80ste geworden dus ik hoop erop de 100
vol te maken. Maar het is geen halszaak verder. Dus maar afwachten hoe het gaat verder.
Plasma heb ik 3 x gedaan, 2 x ging het mis dus dat is niet voor mij meer.
Maar water drinken overdag zit niet goed in mijn systeem, dat is een verbeterpuntje.
En ik voel me weer redelijk, maak er gewoon een lummeldagje van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

O jasses @lady jane, dat is niet fijn!  Hulp vragen is lastig, dat heb ik ook moeten leren. Soms is het noodzakelijk, maar als het even kan los ik het zelf op. Maar dan mis ik wel mijn lief dubbel.  Ik moet er ook niet aan denken afhankelijk te worden. Best een angstig vooruitzicht, waar ik liever niet bij stil sta. Totdat je weer eens een keer met de neus op de feiten wordt gedrukt. 

@OkkieIs de buikpijn wat gezakt?

Carnaval is ook weer voorbij. Gisteravond veel sirenes gehoord, dus er zal wel weer het een en ander gebeurd zijn. Ik hoor het verschil niet tussen politie en ambulance. 

Wat een druilerig weer. Maar de kleur komt langzaam in de tuin. De kleine krokusjes bloeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die buikpijn was vreemd. Ik kreeg om 12 uur nog veel meer pijn maar dan in mijn baarmoeder, ik ga naar de wc en heb helderrood bloedverlies. Daarna was de pijn over, buik nog wel wat gevoelig maar nu als een 'gewone' menstruatiekramp. Heb de dokter gebeld en de afspraak afgezegd, pijn was immers weg. Heb ook mijn dienst kunnen werken zonder buikpijn

Wat het geweest is, geen idee. Wel zei de doktersassistente dat als ik weer zo een pijn heb ze willen uitzoeken waar het vandaan komt want normaal was het zeker niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed bezig maat @Zbb.Het werk is best zwaar en een week op en af, gaat je niet in de koude kleren zitten.

Je zegt het altijd tegen anderen @lady jane, maar pas jij ook goed op jezelf.We zijn geen 20 meer he?

@Okkie, fijn dat de pijn gezakt is.Toch zou ik even bij Oom dokter langsgaan.Nu ben ik toch wel blij dat ik 62 ben en daar geen last meer van heb.Maarja, dan komen er wel weer andere gebreken ^_^

Ik sta iedere dag vervelend op.

Buikpijn en een katerig gevoel.

Vaak is het na een bak koffie wel over en ik heb natuurlijk ook nog last van die vlinders.Dat is op je ouwe dag toch ook wel weer nieuw.

Mijn zoon haalt me zo op en dan ga ik even mee voor een rondleiding bij een soort buitenschoolse opvang speciaal voor kinderen met autisme.Daarna ga ik door naar mijn vriend, want dan ben ik er toch vlakbij.

Voor de rest hier geen verplichtingen meer.Misschien rijden we zaterdag of zondag naar mijn huis, zodat hij maandag eens mee kan, naar mijn toneelclub.

Ligt eraan of hij geen verplichtingen heeft.

Vanwege zijn rijangst pendelen wij zoveel mogelijk binnendoor.Ach, het duurt even wat langer, maar alle tijd.

Even mijn tassen nakijken en dan zal mijn zoon zo voor de deur staan met mijn oudste kleindochter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...