BamBam Geplaatst 12 februari Rapport Share Geplaatst 12 februari Goedemorgen allemaal, Gisteren kreeg ik bericht van de vrouw van Rudy dat hij gisteren rustig is ingeslapen. Rudy was een zeer gewaardeerd forumlid die menigeen een hart onder de riem heeft gestoken met het delen van zijn ervaringen met het leven van een nuchter leven. Zijn vrouw heeft me gevraagd dit te schrijven; "Delen is helen" "God is liefde" "Liefde is onvoorwaardelijk " Dag lieve Rudy, bedankt voor al je wijze woorden. Maja, Hadocque, Tine en 8 anderen reageerden hierop 7 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 februari Rapport Share Geplaatst 12 februari voor rudy. 'Onvoorwaardelijk', een van de belangrijkste begrippen in m'n herstel die je me hebt bijgebracht. BamBam, Mai, nancy en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari Rapport Share Geplaatst 12 februari Rust in vrede Rudy En bedankt dat je hier was BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 februari Rapport Share Geplaatst 12 februari Lieve Rudy, Bedankt . Rust zacht. Tine en BamBam reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 februari Rapport Share Geplaatst 12 februari Rust zacht, lieve Rudy BamBam en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adam Geplaatst 12 februari Rapport Share Geplaatst 12 februari RIP Rudy. Familie, vrienden, kennissen en verder iedereen die Rudy gekend heeft gecondoleerd en veel sterkte. Fonny, Tine en BamBam reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 februari Rapport Share Geplaatst 12 februari Dank voor het delen voor een ieder, vermits dank voor het delen BamBam BamBam, Tine, Fonny en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari Rapport Share Geplaatst 13 februari Gecondoleerd en sterkte voor allen die Rudy lief waren.... BamBam en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 13 februari Rapport Share Geplaatst 13 februari ‘n Bedachtzame rots is niet meer. Condoleances en sterkte voor de achterblijvers. Tine en BamBam reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruidenthee Geplaatst 13 februari Rapport Share Geplaatst 13 februari Goh, altijd was de eerste naam die ik zag op het jaarpact Rudy. Ik kende hem niet, maar voelde wel een soort van 'verwondering'...zo lang al sober, wauw. Sterkte voor zijn dierbaren. BamBam en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 februari Rapport Share Geplaatst 13 februari Rudy kwam een paar jaar geleden weer even dagelijks op het forum. Hij was alleen thuis want zijn vrouw lag een paar weken in het ziekenhuis. Hijzelf had veel pijn meen ik me te herinneren. En hoewel hij al heel lang droog stond wilde hij wilde geen enkel risico op terugval dus hij greep terug naar hier. Daar heb ik van geleerd. Ken jezelf. Kijk naar de risico’s. Maak een plan. Dank je wel Rudy. Rust zacht. Kruidenthee, BamBam, Adam en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jopie Geplaatst 16 februari Rapport Share Geplaatst 16 februari Ach.... rudy..... BamBam en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 16 februari Rapport Share Geplaatst 16 februari (bewerkt) Want als je gaat Dan vieren we jou Dan missen we jou Dan herinneren we jou In alles wie jij bent Want als je gaat Dan koesteren we jou Dan houden we jou Dan danken we jou Dat we jou hebben gekend (door Femke Kuypers) Dag lieve Rudy Mijn innige deelneming. Sterkte M, kinderen en kleinkinderen, en een ieder die Rudy heeft gekend. 16 februari bewerkt door Remi1 BamBam en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 februari Rapport Share Geplaatst 17 februari Rudy's berichten waren het lezen waard. Ik las een bedachtzame schrijfstijl, een zekere rust sprak eruit. Er was altijd voor mij een zeker raakvlak. Nu komt er dus geen lettertje meer bij. Veel sterkte gewenst voor familie en vrienden. BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 17 februari Rapport Share Geplaatst 17 februari Lieve Rudy rust zacht. Dank je wel voor alle goede hulp die ik van je gekregen heb. We hebben elkaar heel veel geschreven. Fijn dat ik weet hoe je eruit zag. Ga je missen. Sterkte lieve familie en iedereen die hem gekend heeft. Voor altijd in ons hart. BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden