Lika Geplaatst 3 december 2023 Rapport Share Geplaatst 3 december 2023 En allemaal een mooie muts. nancy en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 december 2023 Rapport Share Geplaatst 3 december 2023 Dank je wel voor die mooie muts, die is lekker warm bij dit koude weer. En de erwtensoep was ook heerlijk. Nu ga ik maar eens fijn slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2023 Wat een gezelligheid mensen, iedereen doet of brengt wat… @Lily03, de bedoeling is dat we elkaar binnenboord houden, dus meid, heb je een lastig moment… kom kom kom.. als je een lekkere lange sjaal omhangt dan trekken we je desnoods daaraan terug in de arrenslee.. maar geef het aan! verder dank voor de lekkere snert Jane, en het dekentje van Lika is zo lekker aan de benen, idd gewoon verder haken aan boord, maak er maar een xxl van dan passen we er allemaal onder lady jane, Lily03 en Fonny reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 december 2023 Rapport Share Geplaatst 4 december 2023 Gezellig dat je er ook weer bij bent @nancy.Mis je al een poosje! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
garfield076 Geplaatst 4 december 2023 Rapport Share Geplaatst 4 december 2023 Hoppa, muts op en gaan! Hoe meer, hoe leuker. Dan komt het vanzELF goed! nancy en Dune reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2023 (bewerkt) Dus even stand van zaken passagierslijst: Dune Maja Lady Jane Bob ikkanhet Fonny Rapilos Spirit (Doerakje en DeGolden Retriever) JamesM Mariann reboot Beatrix Vamos Lilly03 Nancy Garfield076 4 december 2023 bewerkt door Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 december 2023 Rapport Share Geplaatst 4 december 2023 1 uur geleden zei Dune: Dus even stand van zaken passagierslijst: Dune Maja Lady Jane Bob ikkanhet Fonny Rapilos Spirit (Doerakje en DeGolden Retriever) JamesM Mariann reboot Beatrix Vamos Lilly03 Nancy Garfield076 Lika Mezelf even toegevoegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 4 december 2023 Rapport Share Geplaatst 4 december 2023 Gezellig! Ik doe ook graag mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2023 @Lika ochhhh was ik je vergeten gut gut wat ben ik toch een drol soms… we kunnen toch niet zonder je warme XXL deken! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 december 2023 Rapport Share Geplaatst 4 december 2023 Ik bedoel maar…. Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 december 2023 Rapport Share Geplaatst 6 december 2023 (bewerkt) Ik doe mee . 6 december 2023 bewerkt door Tatum nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 8 december 2023 Rapport Share Geplaatst 8 december 2023 @Duneik spring ook graag in de slee voor een heerlijk winters ritje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 9 december 2023 Rapport Share Geplaatst 9 december 2023 Klinkt gezellig!! Ik stap er ook bij! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 9 december 2023 Rapport Share Geplaatst 9 december 2023 Hebben jullie een kruikje voor m'n buikje? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 december 2023 Rapport Share Geplaatst 9 december 2023 6 uur geleden zei Spirit: Hebben jullie een kruikje voor m'n buikje? Bedoel je zo eentje? Spirit en Dune reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 december 2023 Rapport Share Geplaatst 9 december 2023 O nee, dit bedoel je natuurlijk. Alsjeblieft. Lekker warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2023 Whahaha Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2023 Dus even stand van zaken passagierslijst: Dune Maja Lady Jane Bob ikkanhet Fonny Rapilos Spirit (Doerakje en DeGolden Retriever) JamesM Mariann reboot Beatrix Vamos Lilly03 Nancy Garfield076 Lika Emmy Tatum Koala84 Phaedra wat een gezellige boel mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 Ho Ho Ho even een tussenstopje mensen geniet ervan lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 (bewerkt) Vanavond heb ik dan een kerstdiner buitenshuis met familie. Ik heb besloten dat ik voor de cola-light ga. Eten moet ik nog bedenken. Straks maar alvast vanuit huis de menukaart bekijken, dan ben ik goed voorbereid. 16 december 2023 bewerkt door nancy lady jane en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 Voor Rudolph even een lekker hapje, hij ook weer blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 december 2023 Rapport Share Geplaatst 18 december 2023 Wanneer gaan we op weg? En weten we al waarheen, eigenlijk? Ik zou het wel leuk vinden om sneeuw te zien. Phaedra reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2023 Rapport Share Geplaatst 19 december 2023 Kan iemand mij erbij zetten? En ja waar gaan we heen? Mongolië. Rendieren bekijken?Sleetje rijden en Yakboter eten? Of Alaska. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2023 Rapport Share Geplaatst 19 december 2023 Doe maar Mongolie, kunnen we lekker allemaal in de ger slapen, ik heb wat vrienden vooruit gestuurd om m vast op te zetten, t geraamte staat al. Myriam9 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden