Spring naar bijdragen

Zaterdag 7 oktober 2023


Beatrix

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, 

Opgestaan met hoofdpijn. Voelde het gisteren al opkomen. Veel te druk geweest de afgelopen tijd. Had ook voor vandaag veel plannen, maar denk dat ik die maar even opzij moet zetten. Lastig want het zit niet in me om rustig aan te doen… 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook niet Raps. Ooit me aangeboden om dan een beetje drankjes/hapjes uit te delen, aan te vullen
en verder lekker met een boek aan een ander tafeltje gezeten. Dat beviel zo goed, dat ik nu beter
kan kiezen, wel of niet meedoen. Ik was te veel een pleaser toen en dacht me altijd aan te horen passen,
maar versterkte me juist met mijn buitenbeentjesgevoel, want was nooit echt tevreden met mijn keuzes.
Nu ben ik nog steeds dat buitenbeentje, zeker nu ik niet meer meedrink, maar ik blijf tevreden. En zij ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volleybal kijken, naar Utrecht lunchen met zussen, rondvaart over de grachten en als zij weer op weg naar huis zijn
met dochter ergens gaan uit eten. Morgen rustdag. 3 dagen sociaal geweest dan en dat is zo ver buiten mijn comfortzone, dat ik
dan trots mag zijn. En toch weer ff pleaser speelde haha. Want ja je wordt maar 1 x 70 he. Nou 80 dan hoef ik pas wéér van mezelf.
En laat ik vooral niet vergeten dat het ook gezellig is, en lekker, en me stil laat staan bij hoe lekker ik verder simpel leven vind.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gisteren @billy1981 (thnx) en kon zelf de regie houden met wat wel en wat niet.
Iedereen weer even gezien die ik zien wilde en anderen bewust niet. Mn team uitgesteld
tot eind vd maand. Lekker van alles wat. En eindelijk geaccepteerd dat ik lui ben. Wat vroeger
tegen me werd gebruikt/gehouden, is nu een deugd meestal. Is dat nu wijs worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei lady jane:

Volleybal kijken, naar Utrecht lunchen met zussen, rondvaart over de grachten en als zij weer op weg naar huis zijn
met dochter ergens gaan uit eten. Morgen rustdag. 3 dagen sociaal geweest dan en dat is zo ver buiten mijn comfortzone, dat ik
dan trots mag zijn. En toch weer ff pleaser speelde haha. Want ja je wordt maar 1 x 70 he. Nou 80 dan hoef ik pas wéér van mezelf.
En laat ik vooral niet vergeten dat het ook gezellig is, en lekker, en me stil laat staan bij hoe lekker ik verder simpel leven vind.........

Gefeliciteerd Jane! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...