Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 augustus 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Volgens alle weersverwachtingen zouden we tot eind van de ochtend een bedekt zonnetje hebben en het droog houden, 
maar er was en is geen zon te bekennen en inmiddels regent het weer. 
Ach, altijd nog beter dan vlakbij een bosbrand zitten, 45 graden in de schaduw of hagelbuien met hagels zo groot als een tennisbal... 

Ik hoop dat @Lika weer heelhuids uit het stapelbed komt. 
Lukt het haken een beetje? Leuk hoor, ik ben een fervent haker, heerlijk ontspannend vind ik het. 
En gaan jullie er veel op uit? 
Geen vaarvakantie trouwens? 

Leuk dat @niks ook weer even langskwam, fijn dat het goed met jou en de 'jouwen' gaat. 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal.

@Yvonnegaat goed in het stapelbed hier! We gaan er niet veel opuit hier. Ik vind het moeilijk om wandelpaden te vinden waar hond lekker mee kan. Maar het regent ook zoveel dat het prima is zo. Wel naar Leeuwarden en Franeker geweest. Planetarium van Eise Eisinga is indrukwekkend. 
We zouden de boot meenemen. Daarop was de boel gebaseerd, maar het eerste huisje ging op het laatst helaas niet door. Dus alles liep anders. Nu zonder boot in stapelbed:-)

Haken gaat goed! Ik ben heel trots op mezelf. Ik haal uit, begin opnieuw, heb geduld, probeer het eens anders, zet door. Huh ben ik dat? Ik heb nu een prima granny square geproduceerd. super leuk is dat!! Ik heb altijd al willen haken, dacht dat ik het niet zou kunnen, maar dit kan ik al!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wat vervelend gevoel over gehouden nadat dat ik gister pas de tijd had om uitgebreid te reageren op een pb van ik denk, 1 of 2 dagen terug.
Dan typte ik een reactie en dan is de conversatie blijkbaar van te voren al verlaten. Jammer, jammer. Had niet gehoeven.
Ik moet tijd vrijmaken om te frummen, en dat deed/ doe ik met liefde, Schroom niet om me weer te pb"en als je wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedendag allen,

Ik zal zo eens rustig bijlezen. Maar voor nu: paar maanden verder en ik ben weer thuis van mijn tocht noordwaarts in noorwegen. Geweldige tocht gelopen, zwaar, indrukwekkend, mooi, soms ook eenzaam en op zekere momenten ook ronduit griezelig. 

Voor nu was t ineens genoeg. Heimwee, angst, iets anders, geen idee maar voor mij allemaal legitiem genoeg om weer (even) naar huis te gaan, groten vast te houden, en kleintjes dood te knuffelen. Of ik nog weer ga weet ik niet. Misschien volgende maand, misschien niet. 

En nu geniet ik dus van de zonsondergang bij mijn oude vertrouwde paterswoldse meer. Want een béétje de weg terugvinden moet wel even na zo'n tocht :)

Geen spijt, dit blijf ik doen. Lopen!

IMG-20230703-WA0005.jpg

bewerkt door jopie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @jopie, fijn je te lezen. Welkom weer. Ik heb ook respect voor jou dat je durft te gaan daar .

Lieve @Remi1, hartstikke goed dat je even een weekje er tussenuit gaat. Verstandig denk ik. Heb je nodig ook. Opladen en ontladen. 
 

Vandaag was ik in Harlingen. Tranen bij het geboortehuis van Simon Vestdijk. Gebeurde gewoon. Ik heb ontzettend van een aantal van zijn boeken genoten. ‘ De man die sneller schreef dan God kon lezen.’

Naar Harlingen wil ik vaker. Voelde me er fijn.

Slaap lekker allen en hou vol he @Zbb!Ik lees je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...