Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 juli 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Beatrix:

Goedemorgen iedereen:rose:

Oh, wat vervelend @ikkanhet.Hopelijk heb je de kramp eruit kunnen masseren en heb je er vandaag geen last meer van ( en de komende nacht).

Dit wordt voorlopig mijn laatste dagpact, want ik vertrek straks naar" mijn hutje op de hei".

Komende week wel de nodige regen, maar ook dan kan ik genieten. Wat lezen, wat schilderen, gewoon lekker ontspannen!

DAGPACT

Beatrix

Ja het zijn ook nog eens krampen die normaal bij een volwassen mens niet voorkomen helaas 

Veel plezier op de hei :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Yvonne:

Oei, ellendig @ikkanhet, ik hoop dat je je inmiddels een stuk beter voelt.... 

Fijne dagen @Beatrix,  en ja, ik zie dat we het hier nog een uurtje droog houden en dat het dan een paar dagen heel nat gaat worden.. 
Maakt niet uit, binnen is ook genoeg te doen... 

Ja nu gaat het wel weer @Yvonne thnxx. Ik mag indien nodig spierverslappers nemen niet echt logisch want moet die dan nemen voor de nacht. Ik weet toch niet of ik een nog komende nacht last ga krijgen. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Had nog veel in de tuin willen doen de komende dagen, maar dat moet ik met al die regen denk ik maar uit mijn hoofd zetten. Wil voor de vakantie altijd graag alles netjes hebben. Bedenk dan allerlei klussen die onmogelijk nog op tijd zijn uit te voeren. Geeft ontzettend veel stress, maar aan de andere kant ook wel weer fijn dat er door deze druk toch best het e.e.a. aan klussen klaar komt. Vervelende is dat ik er op het werk ook last van heb. Dubbel stress dus….. Voorheen ging dit dan in de avonduren gepaard met de nodige glaasjes wijn. Benieuwd hoe ik het nu ga ervaren. Tot nu toe gelukkig nog niet de behoefte gehad om een glas te pakken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, maar die basis onzekerheid, - ik ben niet goed genoeg- niet willen voelen. Dat is de bron van alles bij mij. Nu eet ik . Maar ik zie het gelukkig . 

Net heerlijk gelopen en gescholen in de regen. En vanmiddag even zwemmen. Dat is voor alles het beste. Blijven bewegen, dingetjes met aandacht doen en daarna rusten.  
ik heb de neiging om als ik mezelf niet fijn voel of als een idioot aan het werk te gaan of compleet stil te vallen en me vol te stoppen met zoet. 

maar: ik drink en rook niet (meer)!


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Lika

Nu jaa..wat zal ik er eens van zeggen..nu zat ik net een heel verhaaltje te typen en dat is dan wel leuk en aardig en zo hoor, maar ik plaats het niet en heb het ge-delete want in het eggie hou ik daarmee de schone schijn mee op. Afleidingsmanoeuvre dus eigenlijk omdat ik het liever niet over mezelf wil hebben omdat ik weet dat er veel op mij afkomt in RL maar ik ga er niet op een, voor mij, goeie/ gezonde manier mee om terwijl ik donders goed beter weet.

En dan is het plaatje alweer compleet want alles zit erin he? Ontkennen, vluchten etc. Bleeh...-_-
 

bewerkt door Remi1
woordje vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Lika:

Ah @Remi1, we trappen er steeds weer in he?gek toch? Sterkte. Een nieuwe manier van goed met jezelf leren omgaan kost tijd, energie en consequent doen, doen,doen. Valt me niet mee.

..en dat gevoel van "erin trappen" bestaat bij mij dus niet meer. Ik trap negens meer in omdat ik mij er (intussen) bewust van ben: Ik weet wat ik doe en waarom, en ik kan mijn consequenties daarvan overzien en ook accepteren. Ik heb ook mijn goede en slechte kwaliteiten, net als ieder ander mens. Ik ben niet anders. Niemand is perfect. Gelukkig niet; dat maakt jou en mij "mens- zijn". 

En je mag er zijn @Lika:sun: Zoals je bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...