Dune Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 Goedemorgen allemaaaaal, zo ik ben vroeg he.. het is zo lekker fris smorgens kan ik echt van genieten… dagpact Dune nu eerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johhny Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 Goedemorgen Idd vroeg dagpact Dune johhny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 Goedemorgen vroege vogels! Dagpact: Dune Johhny Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 32 minuten geleden zei Fonny: Goedemorgen vroege vogels! Dagpact: Dune Johhny Fonny zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 Goedemorgen. Jammer van gisteren @Roberto Vandaag weer de moed om door te gaan? Dagpact: Dune Johhny Fonny zbb Toos Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 Goedemorgen frummers, Een bakje om de dag te beginnen... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 Goeienmorgen lieve allemaal wens jullie een mooie dag. Roberto, karin123 en Toos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Dune Johhny Fonny zbb Toos Roberto karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 (bewerkt) Koffie, heerlijk @Yvonne! Gisteren goed en dus zonder wijn doorgekomen. En dat moet en gaat zo ook bij de komende hobbels op de weg. Dat zullen er heel wat zijn, voorzie ik. Nu maar even niet aan denken. Vandaag thuiswerken. Nu nog in pyama. Een start die ik nodig heb. Wel blij dat ik met een fris hoofd deze dag begin. DAGPACT Dune Johhny Fonny zbb Toos Roberto Beatrix Maja 21 juli 2023 bewerkt door Maja Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 Goedemorgen allemaal Bewolkt vandaag en nog een beetje frisjes, Straks kapper en daarna tuin. Woensdag gestoken door een daas ofzo dus een hele dikke vinger links. Gisteren in mijn rechtervinger door een bij die in de verdrukking kwam. Nu links en rechts twee dikke vingers, kan ze bijna niet meer buigen en jeukt ook Enfin, zal vanzelf wel weer weg gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 Goedemorgen, onze oudste rat is gisteravond overleden, 3 jaar en 23 dagen oud geworden. Gelukkig geen behoefte gehad om het verdriet/gevoelens te onderdrukken. DAGPACT Dune Johhny Fonny zbb Toos Roberto Beatrix Maja Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 Ook al heb ik verdriet, ik drink niet (klinkt als een smartlap). DAGPACT Dune Johhny Fonny zbb Toos Roberto Beatrix Maja Freekie Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 Kan iemand mij erbij zetten op het dagpact bvd Hahaha kun je een liedje van maken @Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 DAGPACT Dune Johhny Fonny zbb Toos Roberto Beatrix Maja Freekie Yana ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 (bewerkt) Wat heeft mijn kitten nou weer? Was sinds gisteren miauwerig. Wilde nauwelijks spelen. At minder. En likte en krabt zich heel veel. Lijkt al wel wat minder te worden. Nu vanmorgen was ze wel weer heel speels en vrolijk en aanhalerig. Maar eenmaal in de tuin toch nog wel mauwerig. Eten doet ze verder goed. Mysterieuze diertjes toch. Beginnende krolsheid (na 4 maanden al?), vlooienbeet/allergie of voedselallergie, of heul iets anders? 21 juli 2023 bewerkt door Strijkbout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 (bewerkt) Goedemorgen, Heerlijk zonnig buiten. Van mij hoeft het niet veel warmer te worden. Tuin trekt ook weer wat bij gelukkig. Vanmorgen al lekker productief geweest. Nu even uitrusten met een kopje koffie. Nog rustig beneden, maar zal wel niet lang meer duren. Hoor al wat gerommel boven…. Leuk die puberende kinderen. Vooral in combinatie met onze puberende hond. Halen het bloed onder mijn nagels vandaan, maar kunnen ook opeens zo iets liefs zeggen of lekker tegen je aan kruipen. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft vandaag! 21 juli 2023 bewerkt door Emmy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 13 minuten geleden zei Strijkbout: Wat heeft mijn kitten nou weer? Een kater? Strijkbout reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 DAGPACT Dune Johhny Fonny zbb Toos Roberto Beatrix Maja Freekie Yana ikkanhet Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 Inmiddels gearriveerd in het zuiden des lands. Lekker weekendje met de kleinkids. Gisteren AA en tsja, dan moet je vertellen dat je geen goede week hebt gehad.Althans, de week daarvoor. Had ook niets kunnen zeggen, maar wie hou je dan voor de gek? Ben er nog lang niet, al ben ik wel redelijk op weg, maar heb nog lang mijn doelen nog niet bereikt. Kleine stapjes maar weer vooruit.Niet alles tegelijk willen. Het blijft vallen en opstaan, maar zie, ik sta wel weer op en ga verder. Het zijn nu slechts uitglijders geworden, maar ook een uitglijder is voor mij niet meer acceptabel. Ik blijf dan met vuur spelen. Voortgang is er dus wel, maar ben nog niet, waar ik wil zijn. Nu ff weekendje bij m'n familie en dat is goed. Alles is eigen en dat is fijn.Zie de gelijkenissen in de lieve stoeltjes van m'n kleinkids, de gelijkenissen met m'n zoon.We lijken qua karakter veel op elkaar en dat kam botsen, maar ook dat mag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 Ik meld me alvast droog af Pinkman en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden