Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 juli 2023


Aanbevolen berichten

Goedemorgen @ikkanhet, vroeg op, lekker koel nog he?
en goedemorgen voor iedereen die nog in zn mandje ligt

ik voel me ook niet lekker, nee nee geen kater hoor…. Maar meer of ik achterstevoren door een heg ben heen getrokken wel vergelijkbaar met een kater… bah

vandaag naar mn dochter en de 2 kleinkindjes, hoop dat ik me de komende uren beter ga voelen

dagpact 

Dune

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen dames en goedemorgen frummers, 
Ik heb goed geslapen voor de verandering.. 
Inmiddels zijn alle beestjes voorzien van wat lekkers en vers water. 
Tijd voor een bakje nu. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Fijn dat er nu serieus aan jouw problemen gewerkt gaat worden @ikkanhet, mooi. 
En die warme dagen, ja, hoeven van mij ook absoluut niet. 
Maar ik dacht dat jij airco had? Dan is het toch gewoon lekker binnen blijven?

@Dune, ik hoop dat je een heel gezellige dag zult hebben bij jouw dochter en kleinkinderen. 
Die drie kwartier rijden zijn zo om hoor. Veel plezier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

Vanmiddag de kleinkinderen ophalen van school. Het wordt heerlijk warm vandaag en ik heb ze een watergevecht met sponzen beloofd. Haha, de ramen zien er toch niet uit na die storm van eergisteren, dus hier en daar een natte spons tegen het raam maakt niet uit. Trouwens, het maakt me  anders ook eigenlijk niet uit, haha, als we maar lol hebben! 

@ikkanhet hoe gaat het met je gezondheid? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Wasmachine bijna klaar, kan alles zo meteen naar buiten. Zou het die veranderingen in het weer zijn? Ik voel me ook niet helemaal top. Bovendien vliegen de kilo's er ook weer aan door snaaigedrag. Bah. Dat zal toch echt anders moeten.

DAGPACT:
Dune 
Fonny
Yvonne
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers
eerst beachen en dan eindelijk 
weer eens een stranddag
mij hoor je niet klagen;)

veel plezier met het watergevecht @nancy
ik denk dat de kleinkidz winnen, die
houden alles altijd veel langer vol
hebben ze ook al meteen vakantie?
of gaat dat alleen voor midden ned. op?

@Dune de jouwe gaan je ook vast afleiden
als je je weer jong voelt, is er geen plek voor miserabel, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen. Hier ook een prachtige dag voorspeld. Ik ga met mijn man SUP proberen vandaag. Ik ben nieuwe dingen aan het bedenken voor als we vrij zijn. Dat helpt hopelijk de oude, slechte gewoontes te vervangen. En ach, baat het niet...

DAGPACT:
Dune 
Fonny
Yvonne
Toos
Prana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een hele goede morgen allemaal,

Zo, weer terug van een paar daagjes weg.
Altijd fijn om weer thuis te zijn.
Goede voornemens ook, want niet droog gehouden tijdens de vakantie.
Veel teveel en fout gegeten ook, dus de kilo's zijn er weer aan gevlogen.
Rem erop dus !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Dune:

ik voel me ook niet lekker, nee nee geen kater hoor…. Maar meer of ik achterstevoren door een heg ben heen getrokken wel vergelijkbaar met een kater… bah

Goedemorgen! Vervelend voor je @Dune. Alhoewel ik me wel afvraag hoe je je precies voelt als je achterstevoren door een heg wordt getrokken. Ik ben nog nooit door een heg getrokken, laat staan achterstevoren:D. Maar ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

Dagpact ;

Dune
Fonny
Yvonne
Toos
Prana
Roberto
Rapilos
Pytje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Had vanmorgen al op tijd willen hardlopen, maar heb me verslapen. Voel me nu een beetje als @DuneNiet echt een fijn begin van de dag…Maar kijken of het lukt om vanavond een stukje te lopen. En straks maar lekker in de tuin werken. Liggen aardig wat bladeren en takken na de storm. Kan er soms wel van balen dat het werk in de tuin nooit af is. Aan de andere kant voelt het als een enorme rijkdom om zo veel groen om ons heen te hebben.

@nancy Dat is een gelukje. Hier vaak een week (of langer) wachten als het niet acuut is. Maar hebben een fijne huisarts. Dat scheelt…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei nancy:

Ik belde net de huisarts om voor volgende week een afspraak te maken ( pijnlijke knie, niks ernstigs dus), blijkt dat ik vanmorgen nog kan komen. Hoera, even geen wachttijd dus! Fijn. 

En meteen door naar het ziekenhuis voor foto's: wachttijd 20 minuten. Viel ook weer mee. Nu een weekje wachten . Vermoedelijk slijtage....ach ja, what's new. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...