Spring naar bijdragen

Zaterdag 1 juli 2023


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Dune:

Weet precies wat je bedoeld….. hoop dat ik morgen ook zon ochtend heb…..

 

3 uur geleden zei Dune:

Was dat frisse gevoel maar verslavend

mis ik iets of is dit een indirecte manier van steun zoeken? Mensen gingen wel op je in, maar begrepen het misschien ook niet zoals jij bedoelt?
Ikzelf heb in elk geval behoefte aan meer duidelijkheid @Dune

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook niet uit je bericht op kunnen maken, dat je het moeilijk had @Dune.

Jammer dat het gisteren niet is gelukt, maar vandaag weer een nieuwe dag, met nieuwe kansen.

Ik heb straks een optreden en heb er echt zin in!!

Ook zo blij, dat de discussies weg zijn uit mijn hoofd.

Wat een rust geeft dat.

Kan me ook veel beter concentreren.

Ik word ook enorm gewaardeerd, dat komt omdat ik mijn beloftes waar maak.

Ook als ik iets echt niet zie zitten, durf ik nee te zeggen.

Het is fijn, om eindelijk stabiel te zijn.

Ik gun het iedereen en als er 1 iemand is, die het met vallen en opstaan heb gedaan, ben ik het wel!

Letterlijk ook!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Spirit:

Heb ook niet uit je bericht op kunnen maken, dat je het moeilijk had @Dune.

Jammer dat het gisteren niet is gelukt, maar vandaag weer een nieuwe dag, met nieuwe kansen.

Ik heb straks een optreden en heb er echt zin in!!

Ook zo blij, dat de discussies weg zijn uit mijn hoofd.

Wat een rust geeft dat.

Kan me ook veel beter concentreren.

Ik word ook enorm gewaardeerd, dat komt omdat ik mijn beloftes waar maak.

Ook als ik iets echt niet zie zitten, durf ik nee te zeggen.

Het is fijn, om eindelijk stabiel te zijn.

Ik gun het iedereen en als er 1 iemand is, die het met vallen en opstaan heb gedaan, ben ik het wel!

Letterlijk ook!!!

Dank je wel een inspiratiebron voor mij…. En idd die rust van afwegen en overwegen bah ben er klaar mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spirit hoe naar ik het ook vind om te zeggen, maar dat jij dus ook gemodderd hebt zoals Hadoque zegt. Ik heb het idee of iedereen hier een succes verhaal heeft.. en ik de mislukkeling. Was zo lekker bezig 29 dagen vrij 

pffff heb mn teller weer op dag 1 gezet in mijn app

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Dune:

@Spirit hoe naar ik het ook vind om te zeggen, maar dat jij dus ook gemodderd hebt zoals Hadoque zegt. Ik heb het idee of iedereen hier een succes verhaal heeft.. en ik de mislukkeling. Was zo lekker bezig 29 dagen vrij 

pffff heb mn teller weer op dag 1 gezet in mijn app

Knietjes afvegen, kroontje weer recht en gaan.

Heb mijn teller ook vaak weer op nul moeten zetten.Is geen schande!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dune Ook ik had je berichtje niet op die manier gelezen.
 

Denk dat het vallen en opstaan de meesten wel bekend voorkomt. Ook hier heeft een tijdje geduurd voordat het lukte de knop echt om te zetten en een wat langere tijd droog te blijven. Je komt er vast. Gewoon vol blijven houden! Het is pas een mislukking als je opgeeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Dune:

Ik heb het idee of iedereen hier een succes verhaal heeft.. en ik de mislukkeling. Was zo lekker bezig 29 dagen vrij 

Dat lijkt vaak zo, maar veel hebben het moeilijk. Vergelijk het met Facebook,  daar lijkt het ook zo mooi bij de ander. Ik vind het juist knap van je dat je 29 dagen volgehouden hebt en toen een terugval, maar nu dapper je knietjes weer afveegt  en weer doorgaat. Niet opnieuw begonnen, maar weer verder gaat in je proces.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Dune:

@Spirit hoe naar ik het ook vind om te zeggen, maar dat jij dus ook gemodderd hebt zoals Hadoque zegt. Ik heb het idee of iedereen hier een succes verhaal heeft.. en ik de mislukkeling. Was zo lekker bezig 29 dagen vrij 

pffff heb mn teller weer op dag 1 gezet in mijn app

Oh jee, ik zit vandaag ook echt precies op 29 dagen. En ik had vanavond toen ik uit werk kwam ook echt MEGA veel zin in weer eens onder invloed raken.  Poeh, zaterdagavond, bepaald soort vibe in de lucht: er mag vanavond wel weer eens ff wat extra's bij. Dat iedere avond hetzelfde saaie nuchtere gedoe op de thee en met een boek of film pffff.

Als ik niet de afgelopen maand dagelijks iedere ochtend trouw antabus had ingenomen (en gegarandeerd ziek ga worden als ik nu zou drinken)........... ik had de drang niet weerstaan denk ik vanavond.

Dus tja... I feel ya....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Dune:

@Strijkbout wat goed, ah ja antabus is misschien weer een goed idee…

ik heb ooit gedronken met anta… ambulance moest komen serieus. Mijn hart klopte zowat uit mijn lijf. Dat nooit meer

gelukkig kan jij vandaag de 30 aantikken

Oh jee... pfff, daar ben ik echt wel bang voor. Zou dat niet durven, alcohol drinken op de dag dat dat heb ingenomen. Al heeft het ook een paar keer niet veel gescheeld dat ik bijna het risico  nam...

Ja idd, ik mag nu de 30 aantikken. Mooie mijlpaal weer. Maar ik ben ook al een paar keer weer op m'n plaat gegaan hoor de afgelopen maanden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...