Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
21 uur geleden zei Noelle:

Het nadeel met mensen die verslaafd zijn is dat we het lastig bij die ene keer kunnen houden. 

En daar zit het probleem inderdaad. ;). Dat snappen alleen wij. Hoevaak ik wel niet te horen krijg: “ah joh, eentje moet toch kunnen”. En we hebben toch geen probleem want je hebt toch al 6 weken niet gedronken? Het is zo vermoeiend om niet alleen de interne strijd aan te moeten gaan, maar ook nog het moeten verantwoorden.

Geplaatst (bewerkt)

Zou het niet zo kunnen zijn Garfield, dat als jouw interne strijd echt gestreden is
dat je dan die vragen ook niet meer krijgt? Dat je dan iets anders uitstraalt dan nu nog?
Ik weet het niet hoor. Maar ik kreeg maar heel kort vragen. Daarna nog een keer dat men
toegaf zelf ook (wat) te veel of te vaak te drinken. Maar toen dat bij hen bleef, niet meer.
Ik heb wel respect zien groeien bij sommigen. En heel af en toe vraagt er iemand, hoe lang drink jij al niet meer?
Maar ik ben ouder en kom op andere gelegenheden. Ik zie wel dat de meesten veel minder zijn gaan drinken.
Wat ineens bij me opkomt; als iemand jou zegt ach joh eentje moet toch kunnen? Dat jij dan zegt en bij jou
de 0/geen; kan dat ook? Eens kijken wat ze dan zeggen. ff omdenken. en de aandacht van jou afleiden meteen.

Jij hoeft je nooit te verantwoorden!:rose:

bewerkt door lady jane
Geplaatst
10 uur geleden zei lady jane:

Wat ineens bij me opkomt; als iemand jou zegt ach joh eentje moet toch kunnen? Dat jij dan zegt en bij jou
de 0/geen; kan dat ook?

Haha briljant 🤣 ja wat moet je daarop antwoorden 🤣

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...