Maja Geplaatst 28 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 (bewerkt) Goedemorgen @ikkanheten de rest van de frummers die nog op 1 oor liggen. Vandaag naar Katwijk. Heb er zin in. Gebroken nacht door rls en plmd. Medicijnen werken steeds minder goed. Balen. Op naar de koffie en cola light van @Yvonne op de eerste pinksterdag. dagpact Maja 28 mei 2023 bewerkt door Maja Verkeerde datum lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. @Maja, kun je uitleggen wat "rls en plmd" betekent? Ah, laat maar, gevonden (ik las eerst 2x i in plaats van l) restless leg syndrome (RLS), periodic limb movement disorder (PLMD) 28 mei 2023 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 28 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 Goedemorgen allemaal. Pluk de dag. DAGPACT Maja Beatrix Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 28 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 (bewerkt) Goedemorgen Frummers, eergisteren een carving van pak hem beet een 9, gisteren een 1. Dat geeft de burger moed. Gaat kennelijk op en neer…. Hoop dan op meer neer natuurlijk. We gaan het ervaren. fijne droge Pinksteren voor allen dagpact Maja Beatrix Toos Dune 28 mei 2023 bewerkt door Dune lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 Goedemorgen frummers. @Maja, ik hoop dat je een heerlijk dag in Katwijk zult hebben.. En dat wens ik alle frummers ook natuurlijk, waar dan ook... Bakje nu maar snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 Roberto en Hadocque reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 (bewerkt) Even een keer zondigen met muziek plaatsen............. GoeiemooiePinkstermorgen frummers. @Maja zwaaizwaai vanmiddag vanuit Scheveningen-strand, en laat de zon je rust brengen Broodbakken nu, zwemmen straks en dan ben ik "vrij" 28 mei 2023 bewerkt door lady jane Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 Ha allen, fijne dag en in het speciaal @Majamet haar uitstapje. Zwemmen straks en dan afscheid van werk bespreken. verder vrij. Maja en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 Goeiemiddag allemaal Wat vervelend @Maja krijg je zeker ook augmentatie ik zit met hetzelfde probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 5 uur geleden zei Dune: Goedemorgen Frummers, eergisteren een carving van pak hem beet een 9, gisteren een 1. Dat geeft de burger moed. Gaat kennelijk op en neer…. Hoop dan op meer neer natuurlijk. We gaan het ervaren. fijne droge Pinksteren voor allen dagpact Maja Beatrix Toos Dune Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 Gezwommen, gezogen en wassen gedraaid. Ik meld het hier omdat ik mezelf weer uit het hele moeie, lamlendige voel komen. Het zwemmen in de ochtend helpt. Ochtendritueel… bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 mei 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 (bewerkt) Wat vervelend @Maja krijg je zeker ook augmentatie ik zit met hetzelfde probleem. Ja, @ikkanhet, ik ben ook bang dat dat het probleem is. Dinsdag afspraak maken bij neuroloog slaapcentrum ziekenhuis. Wel net heerlijk uitgewaaid on Katwijk en genoten van een lunch op een bankje. Zet m op @Likaen houd jezelf gaande! 28 mei 2023 bewerkt door Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 mei 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 @lady jane: heb je mij zien zwaaien in de buurt van t puntje? Met wit-blauw gestreepte trui lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 (bewerkt) Niet goed opgelet ben ik bang, zat achter glas te zweten op hun terras. Op t strand werd ik gezandstraald, dus net een verlaten banaantje ingepikt, nu pas echt lekker dus. Windkracht 5 denk ik. Hoop dat jij het goed had/hebt. 28 mei 2023 bewerkt door lady jane Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 28 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 Carving is natuurlijk craving, maar denk niet dat iemand dat heeft gezien of gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 28 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 Hi allemaal, even een tipje vanuit mijn tuin met bbq die zo lekker aan gaat : Zomertijd 0.0 is een heerlijk biertje met passievrucht en grapefruit! En ik maak ook sparkling tea zelf, goede jasmijn thee (7 gram) nacht laten trekken in kopje water en de volgende dag zeven en liter bruiswater en verse munt erbij! Heerlijke zomerdrankjes om de zomer alcoholvrij door te komen! Fijn weekend allemaal! Toos, Lika en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 28 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 (bewerkt) 3 uur geleden zei Dune: Carving is natuurlijk craving, maar denk niet dat iemand dat heeft gezien of gelezen Jawel hoor. Jij ook fijne Pinksteren en goed om te horen dat je de moed erin houdt. Ik merk dat ik het in het voorjaar en de zomer veel makkelijker heb dan in de herfst en winter. Kan me ook voorstellen dat het voor sommigen juist andersom is, en de verleidingen juist meer op de loer liggen nu met het mooie weer ook. Maar ik heb dat juist niet. De herfst en winter maakt me triest, en 's avonds is er weinig te doen behalve binnen zitten. Ik grijp dan veel eenvoudiger naar de fles. 28 mei 2023 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 Grappig @Sandro. Ik bedacht me net vandaag hoeveel eenvoudiger ik het leven in voorjaar en zomer vind. Great minds… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 Ik lig al in mijn bedje. Moe. Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 28 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2023 Mijn dagpact volbracht weltrusten karin123, rapilos en Toos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 29 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2023 Op 28-5-2023 om 18:40 zei Sandro: Jawel hoor. Jij ook fijne Pinksteren en goed om te horen dat je de moed erin houdt. Ik merk dat ik het in het voorjaar en de zomer veel makkelijker heb dan in de herfst en winter. Kan me ook voorstellen dat het voor sommigen juist andersom is, en de verleidingen juist meer op de loer liggen nu met het mooie weer ook. Maar ik heb dat juist niet. De herfst en winter maakt me triest, en 's avonds is er weinig te doen behalve binnen zitten. Ik grijp dan veel eenvoudiger naar de fles. Dit heb ik dus ook precies zo Sandro. Heel vervelend want dan gaat je gemoedstoestand mee met de tijd van het jaar lijkt het wel he. Niet dat ik me triest voel of depressief ben in herfst of winter ofzo maar ik drink dan wel ' ongecondeleerder' en dus snel vaker en veel meer. Sandro reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden