Spring naar bijdragen

Zondag 28 mei 2023


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen @ikkanheten de rest van de frummers die nog op 1 oor liggen. Vandaag naar Katwijk. Heb er zin in. Gebroken nacht door rls en plmd. Medicijnen werken steeds minder goed. Balen.

Op naar de koffie en cola light van @Yvonne op de eerste pinksterdag.

dagpact 

Maja

bewerkt door Maja
Verkeerde datum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Maja changed the title to Zondag 28 mei 2023

Goedemorgen allemaal. @Maja, kun je uitleggen wat "rls en plmd" betekent?

Ah, laat maar, gevonden (ik las eerst 2x i in plaats van l)

restless leg syndrome (RLS), periodic limb movement disorder (PLMD)

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Frummers,

eergisteren een carving van pak hem beet een 9, gisteren een 1. Dat geeft de burger moed. Gaat kennelijk op en neer…. Hoop dan op meer neer natuurlijk. We gaan het ervaren.

fijne droge Pinksteren voor allen

dagpact 

Maja

Beatrix

Toos

Dune

 

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Dune:

Goedemorgen Frummers,

eergisteren een carving van pak hem beet een 9, gisteren een 1. Dat geeft de burger moed. Gaat kennelijk op en neer…. Hoop dan op meer neer natuurlijk. We gaan het ervaren.

fijne droge Pinksteren voor allen

dagpact 

Maja

Beatrix

Toos

Dune

Fonny

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vervelend @Maja krijg je zeker ook augmentatie ik zit met hetzelfde probleem. Ja, @ikkanhet, ik ben ook bang dat dat het probleem is. Dinsdag afspraak maken bij neuroloog slaapcentrum ziekenhuis. Wel net heerlijk uitgewaaid on Katwijk en genoten van een lunch op een bankje. Zet m op @Likaen houd jezelf gaande!

bewerkt door Maja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet goed opgelet ben ik bang, zat achter glas te zweten op hun terras. Op t strand werd ik gezandstraald, dus net een verlaten banaantje ingepikt, nu pas echt lekker dus. Windkracht 5 denk ik. Hoop dat jij het goed had/hebt.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi allemaal, 

even een tipje vanuit mijn tuin met bbq  die zo lekker aan gaat : Zomertijd 0.0 is een heerlijk biertje met passievrucht en grapefruit! En ik maak ook sparkling tea zelf, goede jasmijn thee (7 gram) nacht laten trekken in kopje water en de volgende dag zeven en liter bruiswater en verse munt erbij! Heerlijke zomerdrankjes om de zomer alcoholvrij door te komen! 
Fijn weekend allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Dune:

Carving is natuurlijk craving, maar denk niet dat iemand dat heeft gezien of gelezen 

Jawel hoor. Jij ook fijne Pinksteren en goed om te horen dat je de moed erin houdt.

Ik merk dat ik het in het voorjaar en de zomer veel makkelijker heb dan in de herfst en winter. Kan me ook voorstellen dat het voor sommigen juist andersom is, en de verleidingen juist meer op de loer liggen nu met het mooie weer ook. Maar ik heb dat juist niet. De herfst en winter maakt me triest, en 's avonds is er weinig te doen behalve binnen zitten. Ik grijp dan veel eenvoudiger naar de fles.

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-5-2023 om 18:40 zei Sandro:

Jawel hoor. Jij ook fijne Pinksteren en goed om te horen dat je de moed erin houdt.

Ik merk dat ik het in het voorjaar en de zomer veel makkelijker heb dan in de herfst en winter. Kan me ook voorstellen dat het voor sommigen juist andersom is, en de verleidingen juist meer op de loer liggen nu met het mooie weer ook. Maar ik heb dat juist niet. De herfst en winter maakt me triest, en 's avonds is er weinig te doen behalve binnen zitten. Ik grijp dan veel eenvoudiger naar de fles.

Dit heb ik dus ook precies zo Sandro. Heel vervelend want dan gaat je gemoedstoestand mee met de tijd van het jaar lijkt het wel he. 

Niet dat ik me triest voel of depressief ben in herfst of winter ofzo maar ik drink dan wel ' ongecondeleerder' en dus snel vaker en veel meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...