Spring naar bijdragen

Woensdag 24 mei 2023


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Het wordt zeker een prachtige dag. Mijn tuin is op z'n mooist. Eerst een bakkie thee en straks de koffie buiten. Zijn er echt mensen die cola drinken zo vroeg in de morgen?:)

DAGPACT
Beatrix
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen alleen, hier een lekker beker thee… bedankt doorvoor @Yvonne

vanmorgen vroeg even rondgelezen, zo ook het berichtje van Amanda bij wie is wie. Teruglezend had ze eerder veel succes. Ze kan het, hoop dat ze zich snel weer meld. 
ook een paar berichten van mede frummers opgeslagen, die zijn nuttig bij trek. Fijn zulke hulp hier. Trek overviel me gisteren weer bah. Heb dat gevoel de deur uit gedaan. Ben vooral heeeeel erg bezig. Gisteravond om 22 uur nog meubels in de was gezet. De dagen lijken zo kort. Enfin we gaan er weer voor 

dagpact

Beatrix

toos

Fonny

yvonne 

Dune

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal! Vandaag een vrije dag met in ieder geval een bezoekje aan de ANWB-winkel. Wat retour en kijken bij de nieuwe collectie. 
En ja @Toos, @Yvonneheefy gelijk. Ik start vaak de dag graag met een groot glas cola light. Vaak deed ook @Lieke7777 mee met deze ochtendtraditie. Vandaag overigens wel gestart met een kop koffie. 
 

DAGPACT:
Beatrix
Toos 
Fonny
Yvonne

Dune

Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Gisteren een lekker sauna dagje gehad.

Vandaag staat koffiebezoek aan zieke zus van vriend op de planning.
Daarna naar de tuin, want het zal al wel weer redelijk uitgedroogd zijn.
pompoenen moeten eigenlijk nodig naar buiten, maar de nachten blijven maar zo koud !
Afdekken, dus eerst maar.

Hier begonnen met grote mok brandnetelthee, activia,,bessen en pitten en aardbeien

Glas water, wat vitamientjes erbij.

Nu, eerste koffie plus stukje zelf gebakken bananen brood.
Wilde dat laatste eigenlijk niet nemen want we nemen gebak mee, voor zus.
enfin, dan vanmiddag maar een boterham minder
(Wat een priet praat he :blush: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge mensen. Hier start de dag altijd met thee. Groen. Koffie komt pas om 10 uur met de cappuccino binnen, om dan via cortado na de lunsj te eindigen met straffe espresso in de avond. Pas na mijn drooglegging ben ik koffie en thee pas echt gaan waarderen. Daarvoor sloeg ik het meestal gewoon over.

Dagje vrij hier. Oudste op kamp met groep acht. Je mist zo'n jongen wel, maar het geeft ook rust in huis nu de broers elkaar niet de hele tijd de hersens inslaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Ik probeer de ochtendroutine om te gooien...starten met thee en later koffie.  Dat bevalt me beter. Maar zoals ook met het veranderen van andere gewoontes...;)

De koffiekick is prettig...maar met thee starten is rustiger...en ja, dan is de koffie later op de dag echt een traktatie...hmmm...en dan wil ik toch de quick fix, hahaha, waar ken ik dat van??!  Die quick fix sluimert nog op de achtergrond.  Gelukkig kan ik terugvallen op mijn hulplijnen (maatje, AA). En ook hier meelezen en heel af en toe reageren.

 

Keep up the good work all!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmiddag

Ik start altijd met thee en een boterham.Daarna komt de koffie pas.Ik moet dat bij 1 bakje houden, anders krijgt ik last van m'n darmen.Er komen drukke dagen aan, dus probeer nu nog even wat rust te pakken.Ga proberen om een boek te lezen.

De concentratie wordt steeds beter, moet ik zeggen, dus moet een boek wel lukken.Voor de rest aan het script werken tussendoor.Dat moet bij de generale echt uit het hoofd.De juf is streng!

Daarna volgen nog wat optredens met de muziek.Ook de repetitieavonden gaan gewoon door natuurlijk.

Vanavond AA, daar moet ik echt tijd voor vrij maken, ben 14 dagen niet geweest.Ik merk dan, dat ik wat gemakkelijker ga worden en zelfs ga geloven, dat ik ineens sociaal kan drinken.Nu is zo'n sprankelend zoet wit wijntje best verleidelijk en heb ik verleden week ook wel van genoten.Kon netjes op tijd stoppen, maar speel natuurlijk wel met vuur.Op een gegeven moment kan ik doorslaan en dat wilde ik mezelf maar niet aan wagen, dus weer wat meer discipline kan geen kwaad.Ook moet ik vanavond eerlijk zijn tegenover de groep, want ik heb gedronken.

Hoogmoed komt voor de val.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...