Maja Geplaatst 11 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2023 (bewerkt) Goedemorgen allemaal! Vandaag is mijn moeder 82 jarig. Dus straks met auto en rolstoel op naar haar geboorteplaats voor een dagje markt, winkelen en een lunch. Nu maar hopen dat de weergoden ons gunstig gestemd zijn. Fijne dag allemaal! De afgelopen weken flink geworsteld met combi werken-zorg-en geen eigen tijd door haperende zorg en mijn zorgen en stress daarover. Daardoor ook bijna toegegeven aan het snakken naar even vergeten, even de roes. Maar ik weet waar het op uitkomt. Een binge van heb ik jou daar en een lange periode van herstel. Dus toch niet gedaan. Maar wel close finish. Dagpact Maja 11 mei 2023 bewerkt door Maja Aanvulling rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2023 Goeiemorgen lieve frummers @Maja gefeliciteerd met je moeder en een super mooie dag gewenst Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 11 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2023 Dagpact Maja Ties @Maja goed gedaan, het niet toegeven en gefeliciteerd!!! Voor mij vandaag dag 7. Been here before, maar toch elke kleine overwinning telt! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 11 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een fijne dag!! Dagpact: Maya Ties Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2023 goeiemooiemorgen frummers @Maja gefeliciteerd met je moeder die zich vandaag koningin mag wanen zo wordt ze door jou in de watten gelegd diepe buiging voor jouw soberblijven heb een fijne droge dag op beide manieren Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2023 Goedemorgen frummers, Vergeet ik toch zowaar bijna even een bakje neer te zetten hier. @Maja wat fijn weer even wat van je te lezen. Wat betreft de enorme hoeveel energie die jij in de verzorging moet steken is dus nog geen enkele verandering ten goede helaas. Meis toch. Ik hoop dat jullie vandaag een fijne ontspannen dag zullen hebben met een zonnetje erbij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2023 Fijne dag @Maja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2023 Een hele goede morgen allemaal, Gisteren uit eten geweest. Heerlijke biefstuk gegeten, met friet en veel salade. @Maja Gefeliciteerd met je moeder. (als zij mijn buurvrouw zou zijn, had ik je wat kunnen ontlasten door af en toe de zorg over te nemen. ) Ik wens je een hele fijne dag, samen met je moeder Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sunflower31 Geplaatst 11 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2023 Goedemiddag, weet niet helemaal hoe het hier werkt, maar het komt op mij over dat ik mij hier kan aansluiten wanneer ik vandaag niet drink, of ga drinken. Bij deze dus! wens jullie allemaal een hele fijne dag toe. ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2023 Dagpact ; Maja Ties Fonny Sunflower31 Rapilos Welkom @Sunflower31 Heb je op het dagpact gezet. Kan je ook zelf doen hoor. Gewoon je naam onder de laatste dagpacter zetten succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 11 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2023 Dagpact ; Maja Ties Fonny Sunflower31 Rapilos Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2023 @IJsvogelhoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 11 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2023 9 uur geleden zei Rosee: @IJsvogelhoe gaat het met je? Hai @Rosee, goede vraag. Ik pak het weer op, dag 3 vandaag. Ik merk dat ik me beter voel als ik niet drink. Deel van mijn negatieve gevoelens worden veroorzaakt of erger door het drinken. Maar dat wist ik natuurlijk al, maar toch bleef ik drinken. Een beetje zoals op de eeuwige trap lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2023 @IJsvogelgoed dat je het weer oppakt! Dat hele drinken is uiteindelijk geen bal aan en levert niks op. Ja, tijdelijk even een escape maar daarna alleen maar spijt. Maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen. Zet 'm op IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 12 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2023 Goed je weer te lezen hier @IJsvogel, en mooi dat je het weer oppakt. Die verrekte eeuwige cyclus van negatieve gevoelens, waarbij oorzaak en gevolg steeds meer door elkaar heen lopen. Zoals inderdaad op die trap waar je al zwoegend en klauterend toch steeds weer op hetzelfde punt belandt. Stomme Esscher ook. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 12 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2023 Dan liever deze, waar de vis die eerst rondzwemt in troebel water naar boven toe uiteindelijk muteert in een fraaie vogel die gewoon wegvliegt. IJsvogel en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden