Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

Bus mag afgevinkt. Zit er in! En ja @Dune ik ben blij dat ik zo meer rust in de kop heb. Gedachte popt nog best vaak op, maar onderhandelen hoeft niet meer. Simpelweg omdat het niet kan. Dat heb ik in mijn huidige wankelige bestaan nodig. 

bewerkt door Maja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste tijd overvalt me de gedachte, als ik hem nu één keer oversla dan kan ik eens drinken, gewoon 1x en dan weer verder met de bus….

wat een onzin!!!!!!!!


ga ik natuurlijk niet doen, maar waarom heb ik de gedachte? Vind ik niet fijn. Maar het is er wel. Spoel dan mijn film vooruit en weet dat ik het echt niet ga doen. 
maar wilde dat ik dat niet dacht, maar je denken zet je niet zomaar stop. 
ik neem hem zo hoor, dat weet ik zeker, zo geen zin in die oude cirkel.

op naar 70 dagen :D

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wou dat wondermiddelen als Anatbuse voor mij ook een uitkomst zou kunnen bieden. Ik nam dat dagelijks bij de  huisdokter (verpleging). Maar mee moeten stopen omdat ik daar te dikwijls dronken aankwam. Ik moet het zonder wondermiddelen proberen te doen. Schrijven hier helpt me wel.

bewerkt door Claudius
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het dan misschien niet handig om dat nog een keer te proberen Claudius? Als extra stok achter de deur. Hoe kan je trouwens dronken aankomen als je elke dag Antabus neemt? Was je dosis dermate laag dat je niet al na een paar slokken alcohol op tilt sloeg? Sorry als ik te nieuwsgierig ben! :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei billy1981:

Is het dan misschien niet handig om dat nog een keer te proberen Claudius? Als extra stok achter de deur. Hoe kan je trouwens dronken aankomen als je elke dag Antabus neemt? Was je dosis dermate laag dat je niet al na een paar slokken alcohol op tilt sloeg? Sorry als ik te nieuwsgierig ben! :-)

Ik vroeg mij dat ook af @Claudius. En waarom het nu niet opnieuw met antabus proberen en deze keer serieus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...