Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

Net ingenomen, 

ben niet op het forum geweest gisteren omdat ik merkte dat ik toch wel erg geraakt ben door een wat onhandige opmerking van mijn kant… ook al dacht ik dat me leden mij toch wel zouden moeten kennen. De manier waarop het me werd aangerekend viel me zwaar. Ben serieus verdrietig geweest. 
baal dat het me zo raakt en ik niet sterker kan zijn. Kennelijk blazen ze me met een paar opmerkingen aan mijn adres zo omver….

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Dune:

 Kennelijk blazen ze me met een paar opmerkingen aan mijn adres zo omver….

@Dune, ik heb het gelezen, weet niet meer of ik zelf reageert heb.
Wat je bovenstaand zelf schrijft dacht ik al.
Daar moet je dus aan werken.
Steviger in je schoenen leren staan.
 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dune, het siert je in mijn ogen alleen maar dat je geraakt bent. Een beetje wat Roberto zegt: steviger in je schoenen leren staan, dat komt mettertijd wel, en een beetje: gevoeligheid koesteren. Je bent in elk geval een blije stopper en die kan dit forum goed gebruiken.
Lekker blijven schrijven alsjeblieft, ik lees je graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dune:

Net ingenomen, 

ben niet op het forum geweest gisteren omdat ik merkte dat ik toch wel erg geraakt ben door een wat onhandige opmerking van mijn kant… ook al dacht ik dat me leden mij toch wel zouden moeten kennen. De manier waarop het me werd aangerekend viel me zwaar. Ben serieus verdrietig geweest. 
baal dat het me zo raakt en ik niet sterker kan zijn. Kennelijk blazen ze me met een paar opmerkingen aan mijn adres zo omver….

Tzijn maar letterkes hè ;) 

na een tijdje op dit forum begin je te begrijpen wie het zegt, en kan je er afhankelijk van wie dat is veel waarde aan hechten of straal negeren :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dune, schiet mij opeens te binnen.
Ooit schreef iemand hier op dit forum:
al plaats je een bom naast Roberto, dan blijft hij nog overeind staan.

Dat is mijn jarenlange oefening van de boog en grounding oefening van Alexander Lowen, bioenergetica.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik reageer ook maar even hier, al is het een wat vreemde plek.
Maar ik voel me aangesproken omdat ik waarschijnlijk bedoeld word?
Wat ik vaker schrijf @Dune; wat je doet/schrijft is niet wie je bent.
We mogen anders denken en schrijven. Dat wil niet zo maar zeggen dat er
iets persoonlijks tegen jou wordt geschreven. Het valt me op dat je dat
wel zo ervaart als je je zo gekwetst voelt. Waarom? In mijn ogen maak je het
dramatischer dan het (bedoeld) is.
Je mag schrijven wat je wilt zo lang het niet ten koste gaat van anderen.
Maar andersom, als je veel schrijft, wordt er natuurlijk ook gereageerd en
we hoeven het niet overal over eens te zijn immers?
Als ik je gekwetst heb dan spijt me dat, dat is zeker niet de bedoeling.
Maar ik sta wel achter wat ik schreef. En jij hoop ik ook. Dat kan, naast elkaar.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lady jane, dank voor je reactie, wat ik aan mezelf merk, en dat vind ik niet fijn, is dat ik (te?) snel geraakt ben door reacties op mijn posts. Omdat ik het altijd goed bedoel en zeker een ander niet wil kwetsen/raken/triggeren.

ik denk dat het komt omdat mijn klankbord in real life is weg gevallen. Ik moet het in mijn eentje rooien en dat valt soms niet mee. 
waarschijnlijk was mijn bericht wat onbeholpen. Maar weet dat ik het nooit zo zwart wit heb bedoeld. 
Wat ik moet doen is werken aan mijn incasseringsvermogen. En waardering halen uit de leden die wel blij zijn met mijn bijdrage aan het forum.

wat mij ook helpt, maar moet het soms wel naar boven halen, is dat mijn lief vaak tegen me zei: ‘ jij klopt, je hart op de goede plaats, integer en betrouwbaar! Mooi lief mens’. 
daar word ik dan tegelijk blij en verdrietig van, snap je..

gelukkig gaat mijn alcohol pad goed, dat dan weer wel…

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Dune:

Wat ik moet doen is werken aan mijn incasseringsvermogen. En waardering halen uit de leden die wel blij zijn met mijn bijdrage aan het forum.

je hoeft niets te incasseren. En ook geen waardering halen, je hoeft alleen jezelf te blijven. Voor niemand anders dan jezelf. Niet de frummers, niet je lief, niemand anders dan jijzelf is belangrijk. Als je het van anderen moet hebben doe je het nooit goed. Integer is ook jezelf trouw blijven. Als iemand kritiek levert, dan kraakt die persoon niet jouzelf af, begrijp je wat ik bedoel? 

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zit de antabus er ook weer in

ik was hem maandag vergeten maar dat gaf geen/weinig risico omdat ik dinsdags toch weer een week weg moest voor werk. 
 

Maar met vandaag en maandag een inname zit ik wel weer goed voor aankomende vrije week. 
 

ik kan me geen terugval veroorloven 

dat zou teveel op het spel zetten. 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...