Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Mark: na die vervelende ervaring van uitstel van je behandeling heb ik je niet meer gezien.

Hoe gaat het? Laat de moed niet zakken en ga vooral niet drinken. Je bent zo goed bezig!!

Marc: jou heb ik ook al even niet gezien. Staat je leven nog op de rails?

Laten jullie iets van je horen a.u.b.

Lytse.:heart:

Geplaatst

Onlangs heeft Lavendel nog bij "wie is wie" gereageerd. Een tijdje terug vertelde ze dat het goed met haar gaat en dat ze wat minder op het forum zou komen.

Diesel heeft kattenkrabziekte A3.

Lytse.

Geplaatst
Originally posted by: Lytse
Onlangs heeft Lavendel nog bij "wie is wie" gereageerd. Een tijdje terug vertelde ze dat het goed met haar gaat en dat ze wat minder op het forum zou komen.

Diesel heeft kattenkrabziekte A3.

Lytse.quote>

Thanx Lyts!
Geplaatst

Igor dacht ik ook net aan. We zijn er bijna nooit tegelijk want ik ben niet van de ochtendploeg maar ik zou wel heel graag willen horen hoe het met je gaat.

Geplaatst

@ Roos: Woman heeft een paar keer een flinke kat van een paar mensen gekregen en wil (voorlopig?) niet meer op het forum komen.

Ik mis Bo! Ook bijv. Summer, Beertje en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Lytse.

Geplaatst

Ik zou heel graag iets van Krekel horen.

Lees je mee, Cricket, wil je dan wat laten horen?

Schaamte in stand houden is voor de echt schaamtelozen die niet weten wie ze zijn.

Geplaatst

Haddock, ik heb contact met Krekel via de normale mail. Ze heeft een ban, maar wil zelf ook niet meer op het forum. Heeft het gevoel dat ze daardoor overprikkeld raakt.

Ze heeft haar leven wel weer op de rails gelukkig.

Lytse.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...