Spring naar bijdragen

Wie missen we al een tijdje?


smart

Aanbevolen berichten

Hier Smart... Cathy56

Ik word niet gemist: pijnlijk; vreemd eenzaam gevoel geeft me dat eventjes. Een prikje is het wél. Terwijl dat niet bij me past in het gewone leven. Not. Tevens: omdat ik weet hoe een aantal mensen hier over me denken/dachten.:light:

Ik zie mensen hier die vooral zo met zichzelf bezig zijn. ( zoals ik destijds ook op dit forum)

Niet allemaal: gelukkig.

Ben geneigd een lijstje goeien op te sommen, maar ik ben niet roomser dan de paus hoor!

Fleur :D

haar deelname is onontbeerlijk. Ze moet miss medemoderator worden?

Soothe? = okee. Jane: hou vol!

Er zijn mensen die geven en er zijn mensen die nemen.... leer het 'nemen' af!! Leer te geven. Als de mist (roes?) optrekt is er heel veel te zien en is er een kans dankbaar te worden... is er ineens het besef dat er zoveel goeds is in je leven.

Ik heb het geluk veel te zien; ben met een fototoestel op pad... kleine dingen.

Peanuts, maar ik geniet ervan.

Iets in mijn heftige leven is naar een nulpunt geraakt en heeft ergens weer de kriebel van humor/lust en lachen tevoorschijn getoverd. Ik spot, en heb het over een bezemsteel waar ik geregeld mee de lucht in vlieg....

alles beter dan gezever en gehang in oud leed (onbewust?) ...er is iets helemaal losgelaten bij me.

Ik gun dat anderen ook. Ik vlieg dus af en toe over iedereen heen.

Ik snap m niet en ik snap m wel, en het geeft helemaal niet, beiden niet.

Alle liefs voor hen die mij nog kennen.

Smart/Cathy

En mocht Wingchun hier opnieuw zijn opgedoken: ik heb veel aan hem gehad.. veel relativering. Dank! Johan W was ook top om te lezen, maar dan wel met een knipoog.

W: waarom weer opnieuw zoeken hier? Express yourself.. but there is another way...

Ik drink nog steeds wel, en voel me daar redelijk bij; ik functioneer prima, ik accepteer de hersteltijd en tracht ook nog verbeterdingen aan te brengen. Perfect zijn willen we allemaal... al was het maar om geaccepteerd te worden ... door wie dan ook.

Ik ben redelijk happy de laatste tijd. Accepteren... daar begint alles mee.

Stoppen met drinken of doorgaan: het is de eigen keus!

Alle liefs van mij. Doe het goede.

X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smart, dank je wel voor je posting.

Het doet me altijd goed jullie

te lezen,de frummers van weleer.

Ik las over acceptatie,

en voelde veel herkenning.

Volgens mij zou je best nog een

stap kunnen nemen;

In plaats van hersteltijd van alcohol te accepteren,

pogen te accepteren dat alcohol misschien niet

voor jou is. (het is het niet voor mij, dàt weet ik, inmiddels)

Keep flying! Bliss!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: smart


Alle liefs voor hen die mij nog kennen.

Smart/Cathy


quote>


Ik ken je nog hoor Cathy. :) Leuk dat je nog iets van je laat horen, hoe het nu met je gaat. Zelf kom ik hier ook bijna niet meer. Heb het forum wat losgelaten. Ik snap dat het voor veel mensen een hele steun is maar niet voor iedereen. Maakt ook niet uit.
Het ga je goed vrouw!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Van de week had iemand het over het ADB forum en toen dacht ik "eens even kijken wie er

nog zijn".....maar ik zie veel, heel veel bekenden dus.

Zeven jaar gelden op 25 oktober 2005 ben ik bij ADB terecht gekomen, en sindsdien heeft

mijn leven een totale omwenteling ondergaan. Wat is er veel gebeurd!

In die zeven jaar heb ik mijn leven gefileerd en opnieuw geboetseerd. Sinds een jaar drink

ik soms wat, en dat is me hier (als fervente stopper) niet in dank afgenomen.

Begrijpelijk, maar de hardheid waarmee dat ging verbaasde me.

Het was wel "een koude douche" als ik het zo mag zeggen, na het "warme bad" dat het

forum altijd geweest is. Nu is het water lauw zeg maar, ach ja, iedereen neemt zijn eigen

beslissingen uiteindelijk, en ik vind dat het goed gaat, en ik ben er superblij mee.

Ik wil nooit meer terug naar het leven van vóór 25 oktober 2005.

Maar het moeilijke is, als ik dit schrijf, krijg ik onherroepelijk het commentaar "dat ik niet kan zien dat ik me leven vergooi door het waas van alcohol". Ach ja, dat moet dan maar.

Bij deze dus. Dan heb ik maar vast zelf gezegd. :D

Met Houtje en de kleine Houtjes gaat het heel goed. Het oudste kleintje steekt inmiddels een kop boven me uit heeft rijles en doet eindexamen dit jaar.

Mijn dochter gaat ook heel goed, lekker actief met de voetbal en met haar vrienden, ik

trouwens zelf ook, en heerlijk, ik hoef me nooit af te vragen of ik kan rijden, ik kan altijd

rijden.

Als ik die zeven jaar ga overdenken, pfffff. Dat doe ik maar niet.

Maar ik wil even de "oudjes" hartelijk groeten en ook hen het beste wensen. Ieder op zijn

eigen manier. Het schrijven hier is waanzinnig heilzaam!

Groeten aan iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...